Ga naar inhoud

BP tankpas voor forumleden


Eggybee

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We kregen thuis een brief van BP Nederland BV of wij bedrijfsmatig geïnteresseerd waren in een BP tank card.

Nu levert dit standaard een paar cent voordeel op in vergelijking met de standaard prijs aan de pomp.

Wanneer men meer voertuigen heeft, kan de korting nog hoger oplopen.

Dit bracht mij op het idee om een forum tankpas aan te vragen.

De pas is geldig bij alle 400 pompen in Nederland (misschien ook wel in België wanneer daar interese voor is!!)

Er zijn diverse pasmogelijkheden. Aleen brandstof / Brandstof & olie / Brandstof, olie en carwash / Brandstof, olie, carwash & shop / enz.

De pasmogelijkheden vind ik van later zorg, daar wil ik me nog niet druk over maken.

Ik heb in eerste instantie een e-mail gezonden om de mogelijkheden hiervoor te vragen.

Het is wel de bedoeling dat iedereen zijn eigen facturen krijgt en deze ook betaald.

Het forum is alleen een rijders-groep die niet verantwoordelijk is voor de betalingen!!

Ik ga natuurlijk een mail terugkrijgen met de vraag om hoeveel tankpassen dit zal gaan en het geschatte brandstof verbruik per jaar.

Daarom nu de volgende vraag...:

Wie is geinteresseerd, en hoeveel kilometers worden er ongeveer per jaar gereden.

Ik reken dat dan wel een beetje om naar een geschatte afname in kubike meters/jaar. (Ja, we pakken het gelijk groot aan!!)

Nogmaals... Het is nog allemaal niet zeker of het van de grond gaat komen, maar ik ga me er eens lekker voor inzetten.

Zover ik weet zijn de passen GRATIS !!

Grtn, Eggybee

Deelnemers (geïnteresseerden)

(Deelnemer - kilometers - benzine/diesel)

Eggybee - 10.000 - Benzine

SledgeHammer - 6.000 - Benzine

Jörgen - 8.000 - Benzine

Huub - 12.000 - Benzine

Tobiastoeter - 20.000 - Benzine

Runny-Z3 - 5.000 - Benzine

Anja - 12.000 - Benzine

ChristineXS - 10.000 - Benzine

Ralf - 9.000 - Benzine

Martinvh - 10.000 - Benzine

PierreZ101 - 30.000 - Benzine

Hartge-Z3 - 12.000 - Benzine

Speedy - 5.000 - Benzine

- 40.000 Diesel

Bouwer - 60.000 - LPG

- 5.000 - Benzine

- 30.000 - Diesel

Ludovicus - 30.000 - Benzine

AnneWilko - 35.000 - Benzine

Crusader - 25.000 - Benzine

Roodkapje - 40.000 - Benzine

Bridders - 40.000 - Diesel

- 7.500 - Benzine

Adopat - 10.000 - Benzine

Richard B - 65.000 - Diesel

- 20.000 Benzine

Martin-Z3 - 20.000 - Diesel

- 10.000 - Benzine

Ericvw - 15.000 - Benzine

nh-flatline - 17.000 - Benzine

Superduper - 30.000 - Benzine

Richard - 15.000 - Benzine

Rubenz3 - 30.000 - Benzine

MdV - 30.000 - Benzine

Spyke - 25.000 - Benzine

eric z - 15.000 - Benzine

- 35.000 - Diesel

z3-lover - 7.000 - Benzine

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zet mij maar op als deelnemer 2!!! :thumbup: Zoals ik in de mail al had aangegeven, sinds vorig jaar tank ik ultimate, en het onregelmatig stationair verloop is er beduidend minder op geworden.

Geplaatst:

Vind ik persoonlijk een goed initiatief :thumbup: Ik heb echter zelf al dergelijke passen echter van de Esso levert mij 4 cent korting op lpg en 6 cent op diesel, dan gaat het om 5 voertuigen. Dus als je een aantal members mee kan krijgen is het zeker intressant :unsure:

Geplaatst:

Neen, het lijkt mij geen goed idee dit ook voor een Total pas te doen. Wanneer er één tankpas is dan hebben we hopelijk veel leden en dus een grote afname.

Samen staan we sterk... !!

Wanneer we bij verschillende producenten gaan shoppen, wordt de afname per producent te klein.

Je hebt de keuze uit 2 soorten brandstof:

1-> Benzine (maakt niet uit wat voor octaan gehalte)

2-> Diesel

PS. Ik rijd +/- 10000/jaar

Geplaatst:

Zeker ook geïnteresseerd en misschien mijn vader ook wel: Ik alvast

Jörgen - 8000 - 98 (ultimate)

Geplaatst:

Goed idee en ik ben mee,

Huub

benzine

12000 km

Heb me zelfbediend en toegevoegd aan de lijst

Geplaatst:
Zet mij maar op als deelnemer 2!!! :unsure: Zoals ik in de mail al had aangegeven, sinds vorig jaar tank ik ultimate, en het onregelmatig stationair verloop is er beduidend minder op geworden.

:thumbup: weleens je gasklephuis op vacuumlekken gecontroleerd? Bij mij bijna zeker het geval.

Geplaatst:
:thumbup: weleens je gasklephuis op vacuumlekken gecontroleerd? Bij mij bijna zeker het geval.

Wel die stationairklep, maar dat mocht niet baten. Heb jij nog andere plekken ontdekt?

:unsure: (Zal de berichtjes naderhand verwijderen eggybee)

Geplaatst:

Zet mij er ook maar bij, in onze buurt geen BP maar ergens anders weer wel, of onderweg, altijd handig, wij rijden zo`n 20000km per jaar.

Gemiddeld 1/10, is toch zo`n 2000ltr, x bv 5ct per liter, is wel € 100,00, op jaarbasis, niet erg veel maar ik doe mee om het van de grond te krijgen.

Geplaatst:

Indien het verkrijgen van de pasje gratis is doe ik ook mee.

Ik rij alleen maar 5000km per jaar (benzine)

Geplaatst:
Indien het verkrijgen van de pasje gratis is doe ik ook mee.

Ik heb de éérste mail aangepast.

Zover ik weet zijn de passen gratis!!

(En je kan nog Freebees sparen ook..., Joepie!!)

Geplaatst:
Ik heb de éérste mail aangepast.

Zover ik weet zijn de passen gratis!!

(En je kan nog Freebees sparen ook..., Joepie!!)

Passen zijn gratis worden je beschikbaar gesteld door de maatschappij en hebben een geldigheidsduur van 5 jaar.

Geplaatst:

Er zit bij ons een BP, maar die moet concurreren met de Tinq. Die geeft al standaard 7ct korting. Krijg je nu korting op de adviesverkooprijs of komt de tankpaskorting op de al bestaande korting?

Verder heb ik 2 auto's. Kan het voor beide?

Verder goed initiatief. ZzZuper.

Geplaatst:

Goed plan. Ik doe mee

Ik rijd met de BMW ongeveer 15000 km per jaar

Groeten

Harie

Geplaatst:
Krijg je nu korting op de adviesverkooprijs of komt de tankpaskorting op de al bestaande korting?

Ik heb een paar jaar geleden zo'n pas van mijn werkgever gehad.

Volgens mij was toen de korting gerekend van de adviesprijs

Goed initiatief overigens

Ik zou wel zo'n pas willen hebben

Ik rijd zo'n 10.000-12.000 km/jaar op benzine uiteraard ;-)

Geplaatst:

Goed gedacht Eggybee. :rolleyes:

Kan ik zo verder sparen voor een <_<

Ik doe graag mee.

Benzine ca. 9000 km jr.

Grtz Ralf

Geplaatst:

Ik doe ook mee!

Ca. 10.000 per jaar met Coupe!

Geplaatst:
Ik doe ook mee!

Ca. 10.000 per jaar met Coupe!

Dat zijn diesels is't niet ???

Geintje, ik zet je erbij.

Geplaatst:

Leuk ik doe mee, ik tank ook BP Ultimate 98 maar is wel erg duur, maar wel meer km per tank :thumbup: en de car vind het heerlijk :newblush:

GTRene

12000km

Benzine(Ultimate BP 98)

tussen 1 op 6 per tank gemiddeld bij sportief gebruik, en 1 op 9 als ik op de snelweg cruise dus best netjes eigenlijk, maar 1km minder dan de S50 en S54 M3 motoren bij mij.

thx alvast, scheelt weer centen want tis wel erg duur geworden die benzine

Geplaatst:

Leuk idee hoor, ik doe ook mee:

5000 km benzine

40000 km diesel

Grt. Speedy

Geplaatst:

Kan LPG ook op die pas

ongeveer 60000km op lpg en

5000km op benzine en dan nog eens

30000km op diesel

kan dus wel interesant zijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.