Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Goede nieuws: wij komen wel (voor sommigen misschien slecht nieuws B)).

Slechte nieuws: we zijn wat laat, gaan denk ik pas rond 18.30 - 19.00 uur rijden (en da's dan voor sommigen misschien weer goed nieuws :D).

Dus als we wat laat zijn en jullie hebben al honger... ga gerust vast eten. Voor de volledigheid, wij eten wel nog steeds mee!

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij zijn verhinderd, (daarom al geen opgave van ons) moeten op weg voor Karin d'r zespitter.

Voor vanavond veel plezier en eet zzzmakelijk :D

Link naar reactie

Weer veilig thuis (wel beetje vroeg :wave:...) na een super gezellige meet en greet.

Roger, top dat je dat hele eind speciaal voor ons gereden had :rolleyes: .

En omdat Nadia 1, 2 en 3 niet konden was Edwin zo lief geweest om gezellig vesie 4 mee te nemen ;).

Weer helemaal top, David en Martijn, jullie hebben wat gemist... o.a. Martin zijn eerste echte grapje :thumbup: .

Link naar reactie
Weer veilig thuis (wel beetje vroeg :wave:...) na een super gezellige meet en greet.

Roger, top dat je dat hele eind speciaal voor ons gereden had :rolleyes: .

En omdat Nadia 1, 2 en 3 niet konden was Edwin zo lief geweest om gezellig vesie 4 mee te nemen ;).

Weer helemaal top, David en Martijn, jullie hebben wat gemist... o.a. Martin zijn eerste echte grapje :thumbup: .

Dat grapje had 'ie volgens mij per SMS ontvangen.

Link naar reactie

Bedankt allemaal voor de super gezellige avond!!!

Ik heb echt in tijden niet zo hard gelachen, vooral met Roger, Ruud en het ding dat ze Frank noemen!!

Dit is "het":

Foto-7HJFCORB.jpg

Verder heeft Nadia weer ongelooflijk veel leuke foto's gemaakt (ik hoop dat ze deze plaatst) maar maakt er nooit een van zichzelf. Iedereen die wil weten hoe DE fotograaf eruit ziet:

Foto-KUOV373J.jpg

Link naar reactie

Ik ben ook weer terug op het honk heenweg 3 uur terugweg 1 uur en 20 minuten :rolleyes: incl. trajectcontrole :wave: Ik moet zeggen het was de moeite waard ik kon die westerlingen redelijk verstaan alleen dat manneke met die rrrrrrrrrrrrrrrr had ik af en toe moeite mee ;) Dames en heren top :thumbup: ik kom zeker nog een keer langs dus das mooi shit voor jullie :schater:

Link naar reactie

Het was weer super gezellig :rolleyes:

Toch weer een behoorlijke opkomst.

Sjuko jakie was weer bere lekker en iets meer dan de vorige keer.

Ik Martin en Diana en Willie waren lekker op tijd, hier een paar ;) :foto: ik ben er later niet meer aan toegekomen oorzaak :wave:

Weer een kap open van een Qpe :schater:

Ik begin toch steeds meer respect te krijgen voor die lange man met sigaar :thumbup:

img0018xu2.jpg

Link naar reactie
:rolleyes:

Vandaar dat ik je vanavond niet heb gezien... :lipssealed:

Kan me namelijk niet voorstellen dat je op dit forum zo over een ander praat...

Weer zo'n onbeleefde newbee natuurlijk :schater:

Link naar reactie

:rolleyes::rolleyes::thumbup: ook goeiemorgen allemaal.

Het was weer een gezellig avondje zeg. Flinke opkomst en een hoop gelachen.

Aangezien Nadia 5000 foto's heeft gemaakt :lipssealed: moet ik alles eerst uitzoeken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.