Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

iedereen heel veel plezier vanavond,volgende maand zijn wij er ook bij.... <_< in Zevenhuizen

Link naar reactie
iedereen heel veel plezier vanavond,volgende maand zijn wij er ook bij.... :blink: in Zevenhuizen

Ah goed zo, ik had de PM niet goed gelezen en maar half begrepen, maar nu is het me helemaal helder!!! Tot volgende maand! <_<

Link naar reactie
Zag alleen wel op de site van het eetcafé dat ze geen soekiejakkie meer hebben ^_^

Het is maar goed dat Ruud dit niet in de auto kan lezen anders zou hij zo van de weg af godver-en!

Ed stuurde net al een smsje met gescheld dat hij in de file staat :blink: bij Ridderkerk, dat is 3 km van ons huis. Nou ik ben er helemaal klaar voor, wij gaan zo (als Ed nou eens een keer opschiet <_< ) ook rijden....

Zevenhuizen is iets verder voor ons maar rijdt meestal beter door

Link naar reactie
Ah goed zo, ik had de PM niet goed gelezen en maar half begrepen, maar nu is het me helemaal helder!!! Tot volgende maand! <_<

wat een zinnetje al niet kan doen....... :blink:

ik had 't even terug gelezen en is IDD niet echt duidelijk..... ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.