Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan me ook voorstellen dat er een aantal niet komen omdat ze maandag ook naar de Zzzmikkel meet en eet gaan... :wave:

Kom jongens! De die-hards komen toch (ook) naar de Zuid-Holland meeting. Ik doe m´n best om ook langs te komen.

Link naar reactie

Dank je, we nemen er 1 op jouw gezondheid!! :thumbup:

Hopelijk hebben jullie daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zon! Tank maar even bij voor de rest van het jaar!

En tot volgende maand bij de Z-H meeting (althans, tot bij Zzzmikkeltje....) :wave:

Link naar reactie

T'is wel te merken dattut vakantie tijd is ,maar gezellig wordt het op het terras in Krimpen Nederland :rolleyes:

Link naar reactie

Mooi plekkie op het terras gereserveerd! Hoor graag als er wijzigingen zijn, heb Bas mijn 06-nummer per pm gestuurd zodat hij evt nog kan afbellen. Maar hopelijk lukt het je toch om te komen Bas!!

Tot morgen iedereen!

:newblush::party:

Link naar reactie
Mooi plekkie op het terras gereserveerd! Hoor graag als er wijzigingen zijn, heb Bas mijn 06-nummer per pm gestuurd zodat hij evt nog kan afbellen. Maar hopelijk lukt het je toch om te komen Bas!!

Yep... ik ben erbij (wederom alleen, vrouwtje heeft andere verplichtingen). Ben er waarschijnlijk pas tegen half acht maar misschien eerder.

En nu maar hopen dat het droog blijft!

Vanavond en vannacht is het op veel plaatsen helder en tegen de ochtend kan er lokaal een mistbank ontstaan. In het zuidoosten en oosten komt geleidelijk meer bewolking opzetten en daar kan in de (vroege) ochtend wat buiige regen voorkomen. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 13 graden. De wind is zwak tot matig, kracht 3 of minder uit uiteenlopende richtingen. Overdag is het wisselend bewolkt en in de loop van de dag komen er enkele buien voor. Een enkele klap onweer valt hierbij niet uit te sluiten. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. De wind komt eerst uit uiteenlopende richtingen, in de loop van de ochtend wordt de wind noordwest, matig, kracht 3 tot 4.

Link naar reactie
Yep... ik ben erbij (wederom alleen, vrouwtje heeft andere verplichtingen). Ben er waarschijnlijk pas tegen half acht maar misschien eerder.

En nu maar hopen dat het droog blijft!

Top Bas :thumbup: .

Kunnen we nu dan toch eindelijk je (inmiddels niet eens meer echt) nieuwe aanwinst bewonderen ^_^

Link naar reactie
Als je nou vanavond niks beters te doen hebt dan een beetje posten op het forum kun je net zo goed naar Krimpen komen. Kun je ons allen live aanschouwen, wel zo gezellig :unsure:

Hij is waarschijnlijk of zijn QP aan het poetsen of hij heeft 'm net gepoetst en wil niet dat er stof op komt :rolleyes:

Link naar reactie
Warmond, is dat ook niet in Zuid-Holland? Nou dan! :unsure:

46 kilometer volgens routenet, klein uurtje rijden :blink:

Zolang zijn wij ook onderweg en wij komen ook. We komen zelfs met 4 personen uit Houten...

Dus Martin... tot vanavond, gezellig :rolleyes: . Ik hou een stoeltje voor je vrij en reserveer alvast de sausflessen ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.