Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Gast Guest_Rob_*
Het was een zeer geslaagde avond op een hele leuke locatie. Jammer van de vertragingen ivm. het omrijden maar als ik dan onderstaande lees heb ik meer te doen met de slachtoffers van het ongeval dan met de mensen (inclusief ikzelf) die het luxe "probleem" hadden dat ze om moesten rijden met de zzz.

IMHO goede reactie, waarvoor hulde.

Niet zo zeuren over omrijden en geklaag over een half uur later aan tafel, waar mogelijk andere weggebruikers het leven hebben gelaten of lichamelijk letsel hebben opgedaan!

Nog even en ik meld me hier weer aan, al was het alleen maar om eens wat te relativeren, !@##$^%^&*(&^R&%$%...!

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IMHO goede reactie, waarvoor hulde.

Niet zo zeuren over omrijden en geklaag over een half uur later aan tafel, waar mogelijk andere weggebruikers het leven hebben gelaten of lichamelijk letsel hebben opgedaan!

Nog even en ik meld me hier weer aan, al was het alleen maar om eens wat te relativeren, !@##$^%^&*(&^R&%$%...!

Oproep aan allen:

Maak er een potje van hier!!! :thumbup:

Komt Rob weer terug :)

Zie je wel dat we niet zonder je kunnen :kisstogether:

Link naar reactie

Hai Rob, kan me voorstellen dat de posts redelijk harteloos overkwamen maar we hebben zeker aan de motorrijders gedacht en hebben het er ook over gehad, je bent ook zo kwetsbaar op zo'n ding. We zaten er vlakbij dus dan is het toch continu op de achtergrond aanwezig (letterlijk en figuurlijk). Maar goed, als je er niet bij bent geweest, lijkt het inderdaad alsof we alleen maar aan onszelf denken, als je alles zo leest. Op zich dus een terechte opmerking, maar we zijn niet zo egoistisch als we overkomen hoor. :kisstogether:

Link naar reactie
Hai Rob, kan me voorstellen dat de posts redelijk harteloos overkwamen maar we hebben zeker aan de motorrijders gedacht en hebben het er ook over gehad, je bent ook zo kwetsbaar op zo'n ding. We zaten er vlakbij dus dan is het toch continu op de achtergrond aanwezig (letterlijk en figuurlijk). Maar goed, als je er niet bij bent geweest, lijkt het inderdaad alsof we alleen maar aan onszelf denken, als je alles zo leest. Op zich dus een terechte opmerking, maar we zijn niet zo egoistisch als we overkomen hoor. :thumbup:

Je reactie doet me goed, klasse! :thumbup:

Link naar reactie
Nog even en ik meld me hier weer aan, al was het alleen maar om eens wat te relativeren, !@##$^%^&*(&^R&%$%...!

:guitar:

6gme4hl.jpg

:unsure::lol::wub:

Link naar reactie

Toevallig vandaag iets over het ongeluk gelezen. Ze schijnen in een bocht frontaal tegen elkaar te zijn geknald en zwaar gewond afgevoerd..

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Jawel, nog maar 2½ week en dan is het weer zover.

Nu iedereen gisteren in de forum-familie-stemming is gebracht tijdens de rit leek het mij wel een goed idee om de meet en greet weer even onder de aandacht te brengen.

Bridders heeft al toegezegd er te zijn :rolleyes::thumbup: . Wie volgen?

Leuke lokatie, leuk gezelschap, mooie auto's en lekker eten... wat wil een mens nog meer ;)

Wij komen (in principe) weer maar gaan niet te laat naar huis.. Dag erna om 6.30 uur op pad naar Hoensbroek...

Link naar reactie
Jawel, nog maar 2½ week en dan is het weer zover.

Nu iedereen gisteren in de forum-familie-stemming is gebracht tijdens de rit leek het mij wel een goed idee om de meet en greet weer even onder de aandacht te brengen.

Bridders heeft al toegezegd er te zijn :rolleyes::thumbup: . Wie volgen?

Leuke lokatie, leuk gezelschap, mooie auto's en lekker eten... wat wil een mens nog meer ;)

Wij komen (in principe) weer maar gaan niet te laat naar huis.. Dag erna om 6.30 uur op pad naar Hoensbroek...

Hoi,

Wat is de datum en lokatie? Na de tourrit en een bezoek aan roodkapje hebben we een beetje last van het Z-virus gekregen.

Link naar reactie
Hoi,

Wat is de datum en lokatie? Na de tourrit en een bezoek aan roodkapje hebben we een beetje last van het Z-virus gekregen.

:thumbup: datum :rolleyes: : zie naam draadje

;) lokatie :banaan: : achter die wegblokkade van de politie :banaan:

Link naar reactie
Hoi,

Wat is de datum en lokatie?

En de lokatie staat in de eerste post op de eerste pagina.

Uiteraard ben ik er ook. Nad moest geloof ik nog iets proberen te verzetten.

Link naar reactie

Ik ben er ook (natuurlijk) weer bij op de 5e juli!! en zoals Ruud al opmerkte: ik ga mijn maag ook al voelen <_<<_<:thumbup:

Ik laat nog wel even weten of Miranda later ook komt.

Aad

Link naar reactie
Dat moet lukken. :smart:

Nou dat valt nog tegen, hij heeft een vrouw en kindjes en je weet hoe vrouwen en kindjes zijn als pappa niet thuis is 's avonds......

:newblush: Ik bedoel maar. De rest is ook allemaal bezet dus ik moet denk ik iemand gaan omkopen of zo....

Btw. 7 juni is al geweest B)

;) dat krijg je van knip en plak haast haast. was druk vandaag. bedankt Ruud, samen komen we er wel! :D B) :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.