Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Zeg, Sas, ik mocht ook al geen Bratwurst van jouw en Nadia eten.

Heb ik hier nog inspraak in of nemen jullie gewoon de macht over? :schater:

Ik weet het antwoord op die vraag al ik spreek uit ervaring (wat Saskia betreft dan hè! hoe machtig Nadia thuis is weet ik niet zo zeker, want de zzz is niet van haar <_<)

Maar ik klaag niet hoor; in tegendeel !!

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoe machtig Nadia thuis is weet ik niet zo zeker, want de zzz is niet van haar <_<)

Maar ik klaag niet hoor; in tegendeel !!

Ja maar die Nadia schijnt altijd met z'n tweeen te zijn. Arme Edwin! Of juist lucky Edwin?

Link naar reactie
Ja maar die Nadia schijnt altijd met z'n tweeen te zijn. Arme Edwin! Of juist lucky Edwin?

volgens mij zijn er 3 Nadia's....... :schater:

Link naar reactie
Ja maar die Nadia schijnt altijd met z'n tweeen te zijn. Arme Edwin! Of juist lucky Edwin?

Joh dan heb ik goed nieuws... ze komen niet... ;)

Kun je dus met een gerust hart haar plekjes inpikken... precies 2 stoelen, voor jou en Annelies...

Geregeld! Gezellig :kisstogether:

O, Nadia, ik vind het wel erg jammer dat je niet komt hoor :mellow: ;)

Link naar reactie
Ik wil wederom niet lopen zeiken maar kunnen jullie het niet naar friesland verplaatsen :thumbup:

als je nu alvast gaat rijden ben je misschien nog net op tijd voor het eten

Link naar reactie
Ik wil wederom niet lopen zeiken maar kunnen jullie het niet naar friesland verplaatsen <_<

Daar ben ik net geweest, hierbij nodig ik je uit a.s. donderdag en betaal je consuptie's, dit als tegemoetkoming van de toch warme onthaal afgelopen zondag :blink:

Link naar reactie
Daar ben ik net geweest, hierbij nodig ik je uit a.s. donderdag en betaal je consuptie's, dit als tegemoetkoming van de toch warme onthaal afgelopen zondag <_<

Little Roger !? :schater:

2u8xx0w.jpg

Link naar reactie
Daar ben ik net geweest, hierbij nodig ik je uit a.s. donderdag en betaal je consuptie's, dit als tegemoetkoming van de toch warme onthaal afgelopen zondag :wave:
Ik kan het aanbod eigenlijk niet weerstaan noteert u mij maar incl. diner voor 1 persoon :blink: . Ik kom waarschijnlijk wel met het busje :newblush:Angezien het voor mij een dik uur rijden is verwacht ik toch wel een hogere opkomst dan nu het geval is <_<
Link naar reactie
Angezien het voor mij een dik uur rijden is verwacht ik toch wel een hogere opkomst dan nu het geval is <_<

Dat verwacht ik ook, maar met het busje komen ..........................

nou ja ik vind het al heel wat dat je komt :blink: kan je ook eens de sakkie youkie proberen :wave:

Link naar reactie
Ik kan het aanbod eigenlijk niet weerstaan noteert u mij maar incl. diner voor 1 persoon :thumbup: . Ik kom waarschijnlijk wel met het busje :newblush:Angezien het voor mij een dik uur rijden is verwacht ik toch wel een hogere opkomst dan nu het geval is :thumbup:

Zet mij ook maar op de lijst!

Het is nu natuurlijk wel 3 oktober-feest in Leiden (kater) ... zet me dus maar naast Roger aan tafel.

Ik kom alleen! MET ETEN!!!! (even voor Edwin)

Link naar reactie
Een kater van witbrood en haring. Het moet toch niet gekker worden. :thumbup:

Ik hoor net op de radio dat er in Leiden jaarlijks een geboortegolf is, 9 maanden na de feestelijkheden!!! ..... :thumbup:

Link naar reactie
Ik hoor net op de radio dat er in Leiden jaarlijks een geboortegolf is, 9 maanden na de feestelijkheden!!! ..... :thumbup:

Heb jij je altijd al afgevraagd waarom jij als enige een kuiltje in je kin hebt :schater: .... nou het was zo...op een koude winterdag ergens in Januari... :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.