Ga naar inhoud

Restaurant met Z3/Z4 ster


Aanbevolen berichten

  • 3 jaren later...

Na een weekeindje Belgie Luxemburg was er behoefte aan een leuke lunch restaurant in de bossen van Zuid Limburg.

Ter hoogte van Maastricht op Google ingetypt : Bosrestaurant + valkenburg.

Wat kwam er boven drijven?

boscafe 't Hijgend Hert bij Vijlen (tussen Vaals en Maastricht)

Voor de liefhebbers van oude bruine kroegen en "boeren limburgse keuken" een aanrader.

Gelegen in de bossen op een helling, met uitzicht over een dal.

Groot terras en startpunt voor diverse gemarkeerde boswandelingen, waaronder (voor de bourgondiers onder ons) een "kroegjestocht" die langs een aantal uitspanningen voert.

Weer was vanmiddag wat druilerig, maar daar gaan we zeker nog eens terug komen http://www.boscafe.nl en

http://www.dagjeweg.nl/tip/7682/Kroegjesroutes

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoeve Willen2 in Helenaveen [brabant] : De hoeve is landelijk gelegen in het landschap, het is er altijd gezellig druk en er zijn voldoende parkeerplaatsen. Het ligt op een mooie route in natuurgebied de Peel, er is een groot terras bij. Ook komen er vaak auto- en motorclubs om een tussenstop te maken.

http://www.ambachtelijkijs.nl/

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Als je door de Ardennen rijdt en een kopje koffie wil drinken op een leuk terras heb je het probleem dat alle gelegenheden zich langs de doorgaande wegen bevinden en de hele tijd het verkeer (Motorrijders!!) langs je heen dendert.

Per ongeluk, midden in de bossen, tussen Francorchamps en Stavelot, dit pareltje ontdekt :http://www.lageronstere.com/new/index.php?q=node/36&twg_random=3

Bekijk in de fotogalerij de parking maar eens!

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Afgelopen weekend prettig verrast: Chalet Gerard in de Vlaamse Ardennen.

Populair bij motorrijders en wielrenners vanwege de groene en heuvelachtige omgeving: erg mooie, maar soms niet al te goed onderhouden wegen.

Ruime parkeergelegenheid, groot terras met speeltuin en (lees je mee, Ruud?) huisgemaakt ijs...

  • Like 1
Link naar reactie

Ik blijf het toch vreemd vinden klinken, een Z3/Z4 restaurant met een ster.

Dus Ik stel voor het topic te hernoemen in: Restaurant met een Zter.

Mijn tip : restaurant JanZen in Woerden.

Link naar reactie

Mijn tip,

Restaurant "De Liskoel" te Vasse. (In het uiterste oosten van het land).

Ligt tevens in een geweldig mooi toergebied voor je ZZZ(Z).

Link naar reactie

je stelt jezelf voor als 12, en dan ga je gelijk wat posten in het restautrant topic, tja dat er dan een geintje gemaakt wordt, kan je op wachten ;).

en als je niet tegen geintjes/commentaar kan, zou ik ver weg blijven van internet fora ;)

even serieuze post:

in zeeland:

restaurant de grevelingen in bruinisse.

Mijn zoon is inderdaad 12 en is een groot liefhebber van de Z3. Ik vind dat je niet op deze manier moet reageren als hij een serieus item op het forum zet. Dit soort reacties van jou zegt meer over jezelf, blijkbaar wil je tegenover anderen stoer overkomen. Hij was in elk geval helemaal teleurgesteld over je reactie, jammer........

aangepast door mr.3
Link naar reactie
  • Administrator

^ er zijn twee kanten aan, waar we hier wel eens vaker tegen aan lopen. Enerzijds zul je er als 12-jarige op een volwassenenforum rekening mee moeten houden dat de omgansvormen daar anders zijn dan in een omgeving met leeftijdsgenootjes en dus een wat dikkere huid moeten hebben, anderzijds siert het de volwassenen natuurlijk wel als ze met dit soort gevoeligheden rekening houden.

Dat gezegd hebbende denk ik dat de oplossing is dat Mr. 3 junior het probeert iets afstandelijker te bekijken (en ook te bedenken dat een reactie van een of twee members niet de mening van het forum als geheel weergeeft, sterker nog, er is toch niets waarover dit forum als geheel het eens zou kunnen worden :lachen: ) , en de "volwassenenen" jeugdige members niet aanspreken op hun leeftijd als dat niet ter zake doet ...

Zo maar weer doen dan?

EDIT: voor de goede orde; het is een retorische vraag; "we" doen het zo en gaan niet meer verder met digitaal bekvechten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.