Ga naar inhoud

Animo zakt wat weg


RobC

Aanbevolen berichten

Maar goed even serieus, ik heb ook niet zo vaak meer iets te melden lees wel elke avond even op het forum, okay de Z3 is bij mij ook eigenlijk wel achter de rug maar dat is ook wel een beetje logisch als de 4 in de tuin staat te wachten.

Overigens is zou ik een 996 cabrio ook wel graag willen, dus kijk niet gek op als de 4 weer op marktplaats staat als het kenteken erop zit.

Tja Chris en Yvonne sometimes life suc, en dan zou je weer het een en ander moeten laten, maar goed ook daar komt weer een eind aan (en ik kan het weten) als het niet gaat, gaat het niet.

En wat betreft de nieuwkomers inderdaad gebruik de zoekfunctie zoals Rob wel eens meldt hij is er niet voor niets en info genoeg te vinden en niet te makkelijk denken.

André :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo...Ik voorZie een probleem André... :thumbup:

Wat nu als jíj met die Pocket-Rocket moet gaan spelen en Martine die Z4 'laat verdwijnen'...

Dat word poetsen tot je een ons weegt...met pijn in je... :schater::newblush:

Link naar reactie
Zo...Ik voorZie een probleem André... :newblush:

Wat nu als jíj met die Pocket-Rocket moet gaan spelen en Martine die Z4 'laat verdwijnen'...

Dat word poetsen tot je een ons weegt...met pijn in je... :schater::thumbup:

Ook daar is weer een oplossing voor :schater::thumbup:

Link naar reactie

Ik zou zeggen "gewoon doorgaan"

Ik snap het wel, want ik zat bij een ander merk en forum vele jaren en dan zie je

inderdaad een verzadigpunt optreden. Je moet degenen die nieuw zijn wat meer de

ruimte geven en de "oude rotten" lekker laten reageren, als ze dat willen althans.

Ik vind het prachtig , alhoewel ik ook niet dagelijks op de site zit.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Vervelend om te lezen dat er zoveel stelletjes (van de ouwe garde) uit elkaar gaan en zeker als je ze persoonlijk kent.

Het zet je wel aan het denken hoor.

Ikzelf denk altijd zoiets van: je bent heel jong, je bent verschrikkelijk verliefd op elkaar en je kan niet van elkaar afblijven (heerlijk). Dan krijg je het stadium van verliefdheid maakt plaats voor "houden van". Daarna (je wordt als het goed is vanzelf ouder) komt er een mooi gevoel van: Ik ben niet zo lekker vandaag, of zit in een dipje en dan is het zo fijn om te voelen en daadwerkelijk ook te zien dat je partner je hier bovenop kan helpen. Dan krijg je (volgens mij) het stadium: Je wordt ouder en misschien wel incontinent of bent aan het dementeren, dan lijkt het mij zo'n heerlijk gevoel dat hij of zij je kan en wil verzorgen en je nog steeds het gevoel geeft van je te houden.

Mensen investeer ook in elkaar op den lange duur!!!!

Het gras aan de overkant lijkt altijd veel groener dan het daadwerkelijk is, want als je goed kijkt dan zul je merken dat er ook mos tussen het gras zit en dat het barst van klavertjes3 en klavertjes4 zul je er zeker niet vinden.

Alle gedupeerde stelletjes wens ik veel sterkte en wijsheid toe, maar laat de keukendeur (op een kier) voor elkaar open!!

Misschien een beetje zware kost van mij, maar ik meen dit met heel mijn hart.

Liefs,

MarZZZel

Link naar reactie
Chris,

Ik merkte wel wat aan je zaterdag, maar dit is toch weer een andere draai aan het verhaal :mellow: Was trouwens wel gezellig met zijn 4-en :party:

Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat er leven na een :m: is (en ook andere vrouw(en) na een lange relatie) :thumbup:

Mooi, hoe alle fasen van het leven op dit forum op een of andere manier besproken worden :thumbup:

Het gekke is, ik heb heel weinig spijt dat ik de :m: heb verkoxht. Tuurlijk, ik mis de waanzinnige acceleratie en het bekijks. Maar het is ook een zorg minder voor een kindje wat je toch steeds veel aandacht wil geven :wave:

Het forum is nog steeds mijn baby, maar ik zie het nu meer als kleine hobby i.p.v. een levenswerk. Spendeer ook minder tijd aan onderhoud, mede dankzij de superinzet van Sledgehammer :wave:

XL & XS : succes verder en we komen elkaar wel weer eens tegen :thumbup:

En dan ik ook nog maar een keer :unsure:

Ik weet ook dat er een leven is na een jarenlange relatie en jarenlang getrouwd geweest te zijn. :)

Chris, het ga je goed!

Yvonne, voor jou hetzelfde!

Link naar reactie

Chris....

Ik vind dit jammer om te horen.

Ik ben je nu een paar keer tegegekomen, en ik vind je een fijn persoon.

Zelf ben ik 'pas' 6 jaar getrouwd, dus ik kan misschien niet met de 'ouwetjes' meepraten, maar ik vind dit werkelijk heel vervelend om te moeten horen.

Zelf ben ik ook niet constant de meest frequente bezoeker en ook niet ieder topic spreekt mij evenveel aan.

Toch hoop ik dat je voorlopig nog lekker van de partij zal blijven.

Ik zou het jammer vinden je te moeten missen op dit forum.

Ik wnes jullie beiden veel sterkte en wijsheid.

Link naar reactie
Vervelend om te lezen dat er zoveel stelletjes (van de ouwe garde) uit elkaar gaan en zeker als je ze persoonlijk kent.

Het zet je wel aan het denken hoor.

Ikzelf denk altijd zoiets van: je bent heel jong, je bent verschrikkelijk verliefd op elkaar en je kan niet van elkaar afblijven (heerlijk). Dan krijg je het stadium van verliefdheid maakt plaats voor "houden van". Daarna (je wordt als het goed is vanzelf ouder) komt er een mooi gevoel van: Ik ben niet zo lekker vandaag, of zit in een dipje en dan is het zo fijn om te voelen en daadwerkelijk ook te zien dat je partner je hier bovenop kan helpen. Dan krijg je (volgens mij) het stadium: Je wordt ouder en misschien wel incontinent of bent aan het dementeren, dan lijkt het mij zo'n heerlijk gevoel dat hij of zij je kan en wil verzorgen en je nog steeds het gevoel geeft van je te houden.

Mensen investeer ook in elkaar op den lange duur!!!!

Het gras aan de overkant lijkt altijd veel groener dan het daadwerkelijk is, want als je goed kijkt dan zul je merken dat er ook mos tussen het gras zit en dat het barst van klavertjes3 en klavertjes4 zul je er zeker niet vinden.

Alle gedupeerde stelletjes wens ik veel sterkte en wijsheid toe, maar laat de keukendeur (op een kier) voor elkaar open!!

Misschien een beetje zware kost van mij, maar ik meen dit met heel mijn hart.

Liefs,

MarZZZel

Maar Ans en ik hebben de storm weer overleefd en gaan weer door.

Chris en Yvonne, ik weet precies wat jullie doormaken, sterkte.

Link naar reactie
Maar Ans en ik hebben de storm weer overleefd en gaan weer door.

Chris en Yvonne, ik weet precies wat jullie doormaken, sterkte.

Ha, geweldig !!!!!!!!!!!!

Ans en Tobi van harte gefeliciteerd en dat de rest ook tot inkeer moge komen.

Zet vooral de keukendeur op een kier.

Ook namens Hanneke :D

Ze is in haar nopjes nadat ik het haar heb gemeld.

Link naar reactie
Oh, en wat is dit btw: ???

Nieuwe nickname voor Chris: Heikki Kovalainen... :thumbup:

Ik kon het clipje nog niet, dat was destijds vroegtijdig verweiderd, nu snap ik ook waarom... :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.