Ga naar inhoud

Animo zakt wat weg


RobC

Aanbevolen berichten

Om hier door te gaan waar het in het feeler topic van Chris stopte:

Ik reageerde spontaan op de post van Chris en voel, denk ik, hetzelfde als hij.

Ik weet het nu allemaal wel, rij nu bijna 3 jaar Z3, ben bijna 3 jaar member hier, misschien tijd voor iets nieuws.

Hoeft allemaal niet van vandaag op morgen, geen haast, geniet nog elke dag van de ZZZ (en meestal ook van het forum), maar 't Grote Enthousiasme is verdwenen. Ivodl zei iets dergelijks ook een keer en ik was toen nog niet zover. Nu wel, blijkbaar. Het zij zo.

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op een gegeven moment weet je het wel met al die zelfde vragen.

Voor de nieuwe leden is het nog leuk, maar als je alles al zelf uitgevonden/geprobeerd hebt dan denk je telkens......... pfff alweer over stoelspeling, lampjes stuk,spoorverbredertje, witte knipperlichten enz....

Zoiets bedoel je zeker Rob??

Tenminste dat heb ik een beetje :newblush:

Verder is het idd nog leuk om met de zzz te rijden hoor, dat dan weer wel.

Gr

Walter

Link naar reactie
Op een gegeven moment weet je het wel met al die zelfde vragen.

Voor de nieuwe leden is het nog leuk, maar als je alles al zelf uitgevonden/geprobeerd hebt dan denk je telkens......... pfff alweer over stoelspeling, lampjes stuk,spoorverbredertje, witte knipperlichten enz....

Zoiets bedoel je zeker Rob??

Tenminste dat heb ik een beetje :newblush:

Verder is het idd nog leuk om met de zzz te rijden hoor, dat dan weer wel.

Gr

Walter

Wat het forum betreft zeer zeker, daar word ik soms wel een beetje moe van, ja. Maar och, het heeft ook vele leuke kanten en leuke members.

Wat de ZZZ betreft: ik wil wel weer eens iets geheel anders (ook al is de 7 jaar nog niet om, Ruud).

Nee Ruud, dit heeft niets te maken met een slechte dag, is al langer zo. Maar 'k ben er echt niet dagelijks mee bezig, hoor.

't Komt nu naar boven omdat dat zo uitkwam, in het topic van Chris.

Link naar reactie
Wat het forum betreft zeer zeker, daar word ik soms wel een beetje moe van, ja. Maar och, het heeft ook vele leuke kanten en leuke members.

Wat de ZZZ betreft: ik wil wel weer eens iets geheel anders (ook al is de 7 jaar nog niet om, Ruud).

Nee Ruud, dit heeft niets te maken met een slechte dag, is al langer zo. Maar 'k ben er echt niet dagelijks mee bezig, hoor.

't Komt nu naar boven omdat dat zo uitkwam, in het topic van Chris.

Misschien kriebelt er wat.............Z4 :newblush:

Link naar reactie

Het gevoel is niet zozeer aan de auto gerelateerd. Begrijp me niet verkeerd.

Als ik in de :thumbup: stap is het elke keer fijn en geniet ik, zeker de afgelopen dagen weer met de kap naar beneden.

Voor mij persoonlijk heeft de ZzZ nog niet helemaal afgedaan en is de ZzzZ (nog) geen optie.

Wellicht dat ik helemaal geen Z meer ga rijden hierna.

Ik betrap me erop dat ik vaak met een zucht weer een post aan het lezen ben, voor de newbies heel leuk en vernieuwend allemaal voor mij niet zo boeiend meer. Dan verzand ik weer in of topic geleuter.

Nee, het forum is niet helemaal meer mijn ding, ik heb er hele fijne mensen ontmoet en een aantal fijne dagen aan overgehouden.

Na afgelopen zaterdag met 3 ex-zedders op stap te zijn geweest en de afgelopen jaren de revu te hebben laten passeren is mijn tijd gekomen om weer verder te gaan nu het (nog) leuk is.

Ik zal nog heus regelmatig hier op het forum te vinden zijn, moeilijk om iets wat je jaren heeft bezig gehouden af te kappen. Maar minder zal het zeker worden. :newblush:

Maar niets is zo veranderlijk als de mens..........................

Misschien heb ik de :thumbup: nog over een half jaar en stap ik dan over op de Z4 :blink: (je weet maar nooit) ;)

Link naar reactie

Same feelings, maar ik rij nog altijd met veel plezier in de Z3, en de meetings blijven ook nog altijd super. Maar ipv van de Z3, gaat het nu meer om de gezelligheid.

Ik zou er in principe ook geen moeite meer mee hebben om de Z3 de deur uit te doen. ///M of iets soortgelijks is nog altijd welkom.

Maar ik zit in een "iets" andere leeftijdscatagorie waar nog veel veranderingen plaats zullen vinden, dus god knows what the future brings. :newblush:

Link naar reactie

Op een gegeven moment weet je het wel met al die zelfde vragen.

zou het toch spijtig vinden moest rob stoppen met op mensen die reeds gestelde vragen stellen te vitten...

:newblush:

Link naar reactie

zou het toch spijtig vinden moest rob stoppen met op mensen die reeds gestelde vragen stellen te vitten...

Denk dat je rob te kort doet om alleen dit er uit te lichten.

Overigens worden er 2 zaken door elkaar gehaald.

Het is heel normaal dat je na een aantal jaren in een ander wagen wil rijden (wie weet hoe graag we later allemaal graag de z5 (bouwjaar 2010 en fantastische z6 (bouwjaar 2020) willen hebben.

Het lijkt me ook normaal dat je na een aantal jaren met een forum wil stoppen.

Kan me ook voorstellen dat je de auto verkoopt en actief blijft op forum of de auto houd en stopt met forum.

Link naar reactie

Ik wordt ook wel eens moe van steeds dezelfde vragen :thumbup: op het forum maar juist de :nono: en onderwerpen zie de ZZZ niet raken zijn des te leuker :notok: Ik ben m'n ZZZ nog lang niet moe maar ken wel dat gevoel dat je om de zoveel jaar echt toe bent aan een nieuwe KICK.

Link naar reactie

:notok:

Ehm, ik word een beetje triest dat de mensen die mij aan het Z-virus hebben geholpen nu zo neerslachting zijn. Maar als ik de laatste post van Chris lees heeft dat misschien met iets anders te maken? Ik zou het heel erg jammer vinden om de iconen van het forum en mijn persoonlijke ZZZ-helden hier kwijt te raken.

En wie kan me het nog eens uitleggen over die witte knippers :nono:

Link naar reactie
Daarom gaan XL en XS morgen definitief elk een andere weg. :nono:

Spijtig voor jullie beiden Chris, maar beschouw het als een nieuw begin, new job, new opportunities en a new life...... :notok: Ik hoop je nog een keer te begroeten op een van onze ritjes....

Link naar reactie

Wat jammer om te leZen... :notok:

Daarom ben ik Zo ontZettend blij dat ik Zedri als hobby heb, en niet als vervoermiddel... :nono:

Die paar keer per jaar dat ik in haar rij geven mij iedere keer net Zo'n kick alsof ik haar denkbeeldig de showroom uit rijd.

En wat het forum betreft:

Ik blijf wel eens bewust een paar weekjes weg en dan ben ik daarna maar wat blij dat ik weer Zoveel te leZen heb over de BMW-Z.

Probeer het eens als jullie suf Zijn:

Laat die Z eens staan en blijf een paar weken weg hier...Verkopen kan altijd nog... :thumbup:

Link naar reactie

Ah onze diepe denker Frido :notok: Hoe zal ik jou ooit nog kunnen vergeten.

dsc000601et.jpg

Dezelfde achtergronden spelen mee als bij Ivo het geval was, in mindere mate maar voldoende.

Ook het mindere gevoel in het forum speelt mij parten.

Ik heb nog helemaal niets definitiefs besloten. enne Wiesmann is toch ook BMW :nono:

Link naar reactie
Daarom gaan XL en XS morgen definitief elk een andere weg. :thumbup:

Potverdrie Chris, dat gooi je d'r zo ff tussendoor !!!???!!! :notok:

Heel spijtig om te horen en weet er ook zo ff niet iets over te zeggen ?! :nono:

Veel sterkte allebei !! :D

Link naar reactie
Wat jammer om te leZen... :nono:

Daarom ben ik Zo ontZettend blij dat ik Zedri als hobby heb, en niet als vervoermiddel... :thumbup:

Die paar keer per jaar dat ik in haar rij geven mij iedere keer net Zo'n kick alsof ik haar denkbeeldig de showroom uit rijd.

En wat het forum betreft:

Ik blijf wel eens bewust een paar weekjes weg en dan ben ik daarna maar wat blij dat ik weer Zoveel te leZen heb over de BMW-Z.

Probeer het eens als jullie suf Zijn:

Laat die Z eens staan en blijf een paar weken weg hier...Verkopen kan altijd nog... :D

Frido ! Alleen al om mensen zoals jij is dit forum MIJ in iedergeval heel dierbaar !!! :notok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.