Ga naar inhoud

Animo zakt wat weg


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar om op de gangmaker van dit topic terug te komen ..............

Rob , ik kan wel begrijpen wat je bedoelt.

Vorig jaar had je ook zo'n dip te pakken.

Daar ben je echter ook weer uit gekomen, volgens mij toch omdat je een verbondenheid voelt met toch veel van de members van het forum !? Misschien is een post time-out wat Frido voorsteld wel een goede oplossing. FF wat meer afstand nemen en niet meer alles willen lezen en volgen en alleen de "leuke" dingen er uit halen (metname meetings natuurlijk !). Een super poster ben je toch al met de 3 :nono: 's !

En de ZZZ doe je toch ook niet zomaar weg. Dat is toch "part of the binding" die we met ze allen hebben ?!

Een andere auto is toch ook weer een stuk blik op 4 wielen die weer went na een tijdje !

Kop op, schouders er onder Nestor ! We willen je niet kwijt hier !!! :thumbup:

:notok:

Link naar reactie

En als je behoefte hebt aan wat anders of een nieuwe kick hoef je toch niet je auto te verkopen.

Neem een andere partner of ga eens een paar keer vreemd, dat is veel leuker.

Link naar reactie
Ah onze diepe denker Frido :foto: Hoe zal ik jou ooit nog kunnen vergeten.

Jij bent een 'ouw-kut' Zeg...en die andere ouwe ook... ;)

De laatste tijd meende ik in diverse posten van jou te leZen dat je de ///M aan het afkraken was.

Wel, nu blijkt dat er een besluit is genomen dat jij en Yvonne ieder een eigen weg gaan, DAMN wat klote om te vernemen... :(

Dat is dan toch meteen de begrijpelijke reden dat je er 'even' geen Zin meer in hebt ?

Je schrijft 'morgen'...

Dat betekent dat je nú sores en pleures en tering aan je kop hebt, en ook al is het een dikke, doe kalm aan man...

Moet deZe Zuidelijke mafketel nu de meest wijZe woorden gaan intikken ?

Naah...Die weet je vast wel...Je moet het alleen 'even' doen... :guitar:

Denk maar eens even aan dat moment van die gave foto die hierboven staat:

Weet je nog hoe ik je afZeikte op de afsluitdijk ???

Wie moet ik in de toekomst nog de smaak geven van Zedri's katalysator als jij er niet meer bij bent... :schater: :schater: :schater:

Nee Chris, ik wens jou en Yvonne en natuurlijk onZe Gandalf, Rob het aller, allerbeste toe... :ok:

Wil en kun je Yvonne wel nog een keer de GreetZZZ from Limbo FreetZZZ doen ? :thumbup:

Link naar reactie
Frido ! Alleen al om mensen zoals jij is dit forum MIJ in iedergeval heel dierbaar !!! :thumbup:

I love you too Marfff... :foto:

Link naar reactie

heren wat zwaarmoedig allemaal, alles wat je teveel doet gaat vervelen, dus veel op een forum zitten ook, en naast de bmw gewoon een ander speeltje nemen

dan is het allemaal wel uit te houden.

Link naar reactie
Wat jammer om te leZen... :thumbup:

Daarom ben ik Zo ontZettend blij dat ik Zedri als hobby heb, en niet als vervoermiddel... :ok:

Die paar keer per jaar dat ik in haar rij geven mij iedere keer net Zo'n kick alsof ik haar denkbeeldig de showroom uit rijd.

En wat het forum betreft:

Ik blijf wel eens bewust een paar weekjes weg en dan ben ik daarna maar wat blij dat ik weer Zoveel te leZen heb over de BMW-Z.

Probeer het eens als jullie suf Zijn:

Laat die Z eens staan en blijf een paar weken weg hier...Verkopen kan altijd nog... :guitar:

Helemaal mijn idee ook. Ik heb bijna (op 25km na) niet gereden sinds november en als de QP nu uit de garage komt, is dat met een smile van hier tot ginder.

Genieten, maar met mate... Moet een Limbo gevoel zijn, hé Frido ?

Soms blijf ik ook een paar dagen van het forum weg, niet bewust, gewoon omdat ik er geen tijd voor heb. En ik zoek me een paar posts uit die me iets zeggen.

Vaak ook alleen maar een paar dingen lezen en dan weer weg...

Ik vroeg me al af hoe jullie het opbrengen om dag na dag (en ook nachten) bezig te zijn met het forum. Moet vroeg of laat een verzadiging oplevert.

Maar ik hoop eveneens dat jullie niet definitief afhaken, ik beschouw jullie ook als de fundamenten van dit forum.

@ Chris : sorry om dit nieuws hier zo te vernemen. Ik wens je een periode van rust en herstel toe, zodat je leven weer een positieve wending krijgt... :foto:

Link naar reactie
Neem een andere partner of ga eens een paar keer vreemd, dat is veel leuker.

Om niet meteen in te diepe problemen te geraken... :thumbup:

doll_sex2.jpg

Link naar reactie

Hoewel het na verleden jaar een paar kanten op kon, is de definitieve breuk tussen jou en Yvonne voor mij ook onverwacht, Chris. Verbazen doet het me niet, al heb ik daar geen redenering voor. En had ik die, dan zou ik 'm hier niet spuien. :thumbup: We spreken elkaar nog, Yvonne en Chris. Wedden?

Link naar reactie

Heren, het is wat mij betreft allemaal niet zo dramatisch, hoor. Een dip misschien, het forum, nee, de vragen een beetje zat, en de Z3 is inderdaad mijn dagelijkse vervoermiddel waar ik best van geniet, maar waar de kick enigszins af is. That's all, folks. Nogmaals, ik reageerde spontaan op post van Chris, maar laten we de boel niet dramatiseren, laten we 't nuchter houden. Maar wel bedankt hoor, doet goed.

Link naar reactie

Rob en Chris, jullie kunnen me dit niet aandoen!!!

Ben sinds jullie hartelijke ontvangst, Rob zei zelfs al dat ie van me houdt :foto:, een vaste bezoeker van het forum geworden. Probeer ook, om de heren niet te overbelasten, geen domme vragen te stellen (lukt me aardig vind ik zelf :ok:).

Ik kan jullie NIET missen hier op het forum, veel te gezellig!!! Door jullie toedoen komt er vandaag een Eisenmann onder m'n ZZZ... Ken jullie niet, nooit gezien, maar heb jullie al wel in mijn hartje gesloten. Beetje minderen mag best maar ons (en mij) verlaten :thumbup:

In ieder geval veel sterkte met de sores war jullie nu mee zitten, maar als dat een beetje achter de rug is... tot dan!!!

Link naar reactie

Toch zijn dit soort draadjes en een hoop andere off topic items nog wel steeds reden voor mij om terug te komen.

Heb ook niet heel veel met de posts over de echte techniek maar de gezelligheid op en buiten het forum maken het voor mij een geweldig forum.

Daarbij is de auto voor mij ook echt hobby en geniet ik van ieder moment dat ik erin kan rijden.

@ XL & XS: veel sterkte allebei. Altijd erg vervelend dit soort dingen.

Link naar reactie
Wat jammer om te leZen... :rolleyes:

Daarom ben ik Zo ontZettend blij dat ik Zedri als hobby heb, en niet als vervoermiddel... :newblush:

Die paar keer per jaar dat ik in haar rij geven mij iedere keer net Zo'n kick alsof ik haar denkbeeldig de showroom uit rijd.

En wat het forum betreft:

Ik blijf wel eens bewust een paar weekjes weg en dan ben ik daarna maar wat blij dat ik weer Zoveel te leZen heb over de BMW-Z.

Probeer het eens als jullie suf Zijn:

Laat die Z eens staan en blijf een paar weken weg hier...Verkopen kan altijd nog... :thumbup:

Helemaal met Zedri eens! Zowel wat betreft de kick na een paar weken niet rijden als ook het forum.

Link naar reactie

De situatie waar wij in zitten is verschrikkelijk en deze dingen kunnen helaas in het leven gebeuren.

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de leuke tijd die ik met jullie heb gehad, het zijn onvergetelijk momenten voor mij.

Wie weet zien we elkaar in welke hoedanigheid dan ook eens keer terug.

Liefs en groetjes van Yvonne

Link naar reactie

Ik denk ook wel dat het allemaal wel goed komt: zodra de zon weer lekker schijnt en je de wind door je haren / over je kale(nde) bol voelt komt het gevoel vanzelf weer terug!!

Ik moet zeggen dat ik het van de winter ook had: een paar keer in een andere auto gereden en denken dat dat eigenlijk ook wel prima is.... Maar dan zie je weer eens een gepoetste Z3 in de zon staan en je hebt misschien weer eens een stukje vrije snelweg... :rolleyes:

Link naar reactie
Daarom gaan XL en XS morgen definitief elk een andere weg. :wave:

Chris,

Ik merkte wel wat aan je zaterdag, maar dit is toch weer een andere draai aan het verhaal :mellow: Was trouwens wel gezellig met zijn 4-en B)

Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat er leven na een :m: is (en ook andere vrouw(en) na een lange relatie) :thumbup:

Mooi, hoe alle fasen van het leven op dit forum op een of andere manier besproken worden :rolleyes:

Het gekke is, ik heb heel weinig spijt dat ik de :m: heb verkoxht. Tuurlijk, ik mis de waanzinnige acceleratie en het bekijks. Maar het is ook een zorg minder voor een kindje wat je toch steeds veel aandacht wil geven :thumbup:

Het forum is nog steeds mijn baby, maar ik zie het nu meer als kleine hobby i.p.v. een levenswerk. Spendeer ook minder tijd aan onderhoud, mede dankzij de superinzet van Sledgehammer :wave:

XL & XS : succes verder en we komen elkaar wel weer eens tegen <_<

Link naar reactie
Tuurlijk, ik mis het bekijks.

Bekijks heb jij toch genoeg met Zo'n kupke dude... :schater:... :thumbup:

Het werkt echt om eens even je Zinnen op iets anders te Zetten.

Zo kreeg ik laatst even teveel van al die vrouwelijke aandacht.

Elk uur drie dames die aan mijn schenen hingen, en Ze wilden maar één ding natuurlijk, ik trok het gewoon niet meer. [Twee X woordwaarde... :schater: ]

Dus ook toen tijd voor iets anders.

Ik ben een heel uur gaan wandelen en daarna was ik weer de oude, kon ik 'Ze' weer hebben... <_<

@Rob: Thanks, ik voel me echt een stroopwafel... :rolleyes:

Link naar reactie
heren wat zwaarmoedig allemaal, alles wat je teveel doet gaat vervelen, dus veel op een forum zitten ook, en naast de bmw gewoon een ander speeltje nemen

dan is het allemaal wel uit te houden.

Heb voor Martine de pocketrocket gekocht, over ander speeltjes gesproken :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.