Ga naar inhoud

Limbo mini-meeting


Zedri

Aanbevolen berichten

Wie lijkt het wat om op Zondag 08 April a.s. een Limbo mini-meeting te houden ?

Plaats: Kasteel Alden-Biesen, Kasteelstraat 6, B-3740 te BilZen. Tijd: 13:00 tot ± 16:30 uur. Meer info op: www.alden-biesen.be

Kennismaken, kletsen, Z'tjes kieken en iets drinken tussendoor Zijn wat sleutelwoorden, dus jullie Zijn geen hele dag kwijt.

Mits het weer een beetje meeZit natuurlijk.

Wie komt ???

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ... :rolleyes:

- Zedri

- M Coupé for life [Emanuel & Reggie]

- Marcoz3[Marco & Patricia]

- Sledgehammer [Danny]

- Adopat [Adorée & Patrick]

- Z3Fan [Jossy]

- Z3 Driver

- Yellowrider [Ton & Ingrid]

- bmw M-Optic [Jeroen]

- Navigator [Frank]

- PJ311

- Fer

- ZeNnEr

- Bridders [bas]

- Marvin [Marfff]

- Ace [Vic & Esmeralda]

- Mohikaan

- Memento

- Z3tje(???) [Walter & ???]

- Anne & Wilko [Vrolijk & Snel]

Link naar reactie
  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mocht deze datum voor ons goed uitkomen,dan komen wij ook.

Misschien is de Maas swalm en nette route leuk om te doen.

m v gr marco en patricia

Marco & PatrieZZZ,

Leuk dat jullie een route voorstellen maar dat is een grotere en andere organiZatie. Vandaar mini-meeting.

Dit is gewoon een bijeenkomst van een paar uurtjes om weer wat members te leren kennen, geZelligheid Zonder tourrit.

Er Zal beslist weer een forumtreffen met tourrit plaatsvinden en vrijwel Zeker richting Nürburg.

Het Zou gaaf Zijn als jullie toch even langs kwamen de achtste... :rolleyes:

Link naar reactie
Leuk initiatief :m:

Alleen weet ik hier geen gezellige plaatsjes met uitzicht op de wagens :m:

Dus ik zal jullie moeten telleurstellen ivm locatie :rolleyes:

Als het ietsje verder mag zijn dan Maasmechelen/Lanaken is misschien de parking van het kasteel Alden Biesen in Bilzen een alternatief (17 km van Lanaken) Ik heb op de site van Alden Biesen eens gekeken en er zijn op 8 april geen evenementen in het kasteel , dus de parking zal niet volzet zijn. Vlak bij de parking is er ook een gezellige taverne (met bij mooi weer een terras) Wat vinden jullie er van ? Laat maar horen.

Groetjes , Jossy

Link naar reactie
Als het ietsje verder mag zijn dan Maasmechelen/Lanaken is misschien de parking van het kasteel Alden Biesen in Bilzen een alternatief (17 km van Lanaken) Ik heb op de site van Alden Biesen eens gekeken en er zijn op 8 april geen evenementen in het kasteel , dus de parking zal niet volzet zijn. Vlak bij de parking is er ook een gezellige taverne (met bij mooi weer een terras) Wat vinden jullie er van ? Laat maar horen.

Groetjes , Jossy

voor mij mag ie :cooltext:

Link naar reactie

Ik hoop wel op meer respons van onZe andere Belgiesche forumvrienden... :thumbup:

Als er wat meer aanmelden en ook op dat kasteel stemmen kan/Zal ik niet weigeren... :cooltext:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.