Ga naar inhoud

Limbo mini-meeting


Zedri

Aanbevolen berichten

Mooie foto's heren!!! :thumbup:

Gezellige meet met veel nieuwe gezichten. Hoop jullie allemaal weer tegen het einde van de zomer terug te zien op de échte Limburgse toerrit. Als dit was bevallen mogen jullie deze zeker niet missen!!!! (Sluikreklame... ;) )

En FYI: De robknop maakte zijn eerste debuut in dit topic, en heette oorspronkelijk de ROBtoets.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...ost&p=89897

Uitleg van de meester zelf:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...st&p=100423

Robknop nu ook in de FAQ opgenomen!!!:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=3619

rbo23ep4.png

Link naar reactie
  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geweldig Danny... ;)

Echt iets voor jou om meteen de koe bij de uiers te vatten... :wave: [ Het was toch uiers?... :thumbup: ]

Link naar reactie

Als je als laatste reageert moet je wel in herhaling vallen.

Super georganiseerd (mooie locatie ;) ) Leuk sommige gezichten achter de namen leren kennen, Leuk ook om andere mensen beter te hebben leren kennen. Indrukwekkend mooie foto's van Bas :thumbup:

Link naar reactie

Een stralende dag. De zzz'tjes stonden te glimmen zowel de QP's als de roadsters.

qp.jpg

road.jpg

Het was er zelfs aanschuiven om wat ;) te maken

aanschuiven.jpg

Onder de kap van Zedri's wagen had ik kans een zelfportret te maken

zelfportret.jpg

De rest van de foto's zijn momenteel aan het uploaden van zodra dit klaar is post ik de link.

Link naar reactie

Spijt dat we toch niet zijn gaan rijden en het alleen een overweging is geweest :thumbup: ,maar de sfeer is goed te proeven met de reug mooie foto's,Frietje je bent een topper ;)

Link naar reactie
Spijt dat we toch niet zijn gaan rijden en het alleen een overweging is geweest :thumbup: ,maar de sfeer is goed te proeven met de reug mooie foto's,Frietje je bent een topper ;)

Was bij mij een spontane ingeving, de avond voorafgaand.

Link naar reactie

Supermiddag gehad. :newblush:

Opnieuw hele leuke voor ons dan, nieuwe forum-members leren kennen. :wave:

We wisten het al, maar nu weten we het heel zeker, Z-rijders en hun co-rijders zijn op zijn Belgisch gezegd,

heeeeele toffe gasten. :thumbup:

Ik wil Marvin nogmaals heel hartelijk bedanken voor het test-ritje met zijn ZZZ. De koorts is nu wat gezakt, maar niet helemaal over. ;)

Tot snel maar weer.

Ton en Ingrid

Link naar reactie

Ace...SUPERRR... :thumbup:

Ace...SUPERRR... :lol:

Ace...SUPERRR... :lol:

Ace...SUPERRR... :kewl:

Link naar reactie

* Gezellige meet and greet , het leek net of alles voor ons was gereserveerd (parking , terras) mooi zo !!!

* Mooie fotoreportage Ace !!!

* Na het zien van de wagen van "M coupe for life" vandaag al maar een afspraak gemaakt voor een lakverzegeling bij hem in Hoensbroek. Op 26 april mag ik mijn roadster bij hem brengen , ben nu al benieuwd naar het resultaat !!!

Groetjes , Jossy :wacko:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.