Ga naar inhoud

Limbo mini-meeting


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Komt Fer met een naamgenoot ??? ;) Staat er 2 keer bij !!?? ;)

Verander, onder voorbehoud van het weer, 1x Fer, in 1x Marvin !!!! :thumbup:

Ik wil die Limbo rakkers wel weer eens zien !! :P ;)

Nou nee kom met m,n zoon Guido

Dus in enkelvoud

Mzzzl

Link naar reactie
Geen officieël gebeuren, dus of je nu 1 of 10 keer in de lijst staat maakt niet uit. :P

Heb met Jeroen aan de belgische grens afgesproken, wie wil er nog meer mee oprijden?

Ik weet ondertussen dat ik er zeker zal zijn, alleen niet hoelang en wanneer...

Verder gaan we mijn Zettie zaterdag (eindelijk) voorzien van de Bilsteins, dus als er niks onvoorzien tussenkomt, ligt hij terug L&B.

En samen oprijden zal zeker niet gaan, kom uit de andere richting :thumbup:

Link naar reactie
Zijn er deelnemers (vooral diegene die van ver moeten komen) die graag een maaltijd willen nuttigen voor vertrek?

Kan ik nog niet zeggen. Hangt af van de "familie-verplichtingen" af op 1e Paasdag. Ik probeer dit jaar daar onderuit te komen :thumbup:

Link naar reactie
Zijn er deelnemers (vooral diegene die van ver moeten komen) die graag een maaltijd willen nuttigen voor vertrek?

Maak geen drukte hoor Danny !! Er is altijd wel wat te regelen !! :thumbup:

Link naar reactie
Jammer dat het niet op 2e paasdag is, had ik ook komen buurten.

1e paasdag zo z'n verplichtingen. ( ja zelfs ik )

Je laat toch niet je eigen eieren rapen hé... :blink:

Link naar reactie

zijn er mensen die voorbij gent moeten passeren of die tussen de baan van gent en bilzen ergens willen afspreken om samen door te rijden.

Kijk er naar uit om de andere z's irl te bekijken en mezelf eens voor te stellen.

Link naar reactie
Als een wat rijpere Ollander ook welkom is, kom ik waarschijnlijk ook.

Jij bent Zo gek als een deurklink ^_^ ...dus je bent Zéker welkom... :blink:

Link naar reactie

Als Marvin zo gek is om helemaal vanuit Schagerbrug naar Alden-Biesen te cruisen, valt het misschien niet echt meer op wanneer er nog een gek uit dezelfde regio naar de meeting komt.

Ik meldt me bij deze aan en neem mijn hoogzwangere vriendinnetje Hanneke ook mee. Voor de gelegenheid plakken we er meteen maar een overnachting in Genk aan vast. Zal voorlopig wel even het laatste uitstapje zijn voor ons. :thumbup:

Tot zondag

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.