Ga naar inhoud

Limbo mini-meeting


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit gaat een overrompeling worden met zoveel deelnemers want er is niets gereserveerd voor ons , ik hoop dat we genoeg plaats vinden op de parking. De taverne vlak langs de parking is van de week failiet verklaard , dus daar kunnen we niet terecht. Er zijn wel op het domein nog 2 taverne's , ik hoop dat we daar plaats genoeg vinden voor onze volkstoeloop. Tot zondag allemaal !!!

Grt , Jossy

Link naar reactie

Wat een feest... :foto:

Ik had beter meteen een heus treffen met alles erop en eraan kunnen organiseren... :m:

Link naar reactie
Wat een feest... :foto:

Ik had beter meteen een heus treffen met alles erop en eraan kunnen organiseren... :m:

Misschien een idee voor volgende keer Zedri , als je eventueel hulp mocht nodig hebben voor een dergelijk evenement met tourrit & alles erop en eraan , ik wil wel meehelpen.

Grt , Jossy

Link naar reactie
Helaas net mijn kenteken maar heb komende zondag bijna 40! man (en vrouw) in de tuin, Martine heeft een paar vrienden uitgenodigd. :schater:

Veel plezier gewenst van onze kant

André

Gezelluggg, hoe laat kunnen we komen :m: :m: :foto:

Link naar reactie

Zat nog te dubben. Familiale verplichtingen blijven toch met deze dagen. :blink: Uit voorzorg ZZZ al keurig gepoetst. :thumbup: Gisteren naar Ruud voor grote beurt en APK. :thumbup: Zo, alles klaar voor het Paasweekend. Vandaag nog even naar de RAI, vergapen aan de ZZZZ. Belt echtgenote op: ZZZ start niet :angry:

Shit, hoe kan dat nu?? Snel naar huis, bellen met Ruud en tja accu naar de K :angry::angry: Helemaal dood.Dus geen ritje met de Pasen. Maar Ruud heeft een oplossing. Misschien kan iemand een nieuwe accu van hem toch nog meenemen naar Zuid Limburg :thumbup: :D . Misschien toch nog rijden :wave:

Link naar reactie
Zat nog te dubben. Familiale verplichtingen blijven toch met deze dagen. :blink: Uit voorzorg ZZZ al keurig gepoetst. :thumbup: Gisteren naar Ruud voor grote beurt en APK. :thumbup: Zo, alles klaar voor het Paasweekend. Vandaag nog even naar de RAI, vergapen aan de ZZZZ. Belt echtgenote op: ZZZ start niet :angry:

Shit, hoe kan dat nu?? Snel naar huis, bellen met Ruud en tja accu naar de K :angry::wave: Helemaal dood.Dus geen ritje met de Pasen. Maar Ruud heeft een oplossing. Misschien kan iemand een nieuwe accu van hem toch nog meenemen naar Zuid Limburg :thumbup: :D . Misschien toch nog rijden :wave:

Tussen al de drukte door ook nog stress... :angry:

Ik hoop dat er dichter bij huis nog iemand een accu heeft staan.

Link naar reactie
Als deze spuitelfjes zich niet verslapen komen ze ook (als dat mag)

Anne

Hey hallo Zeg...Ik voel me vereerd en schuldig tegelijk met Zo'n opkomst... :thumbup:

Vereerd omdat jullie allemaal komen en schuldig omdat er verder niets geregelt of georganiZeerd is,

maar dat Zijn meestal de leukste momenten... :thumbup:

Link naar reactie
Ik maak jullie wel wakker !!!! :thumbup:

Die Anne kan haar oogjes maar niet open houden... :schater:

annewilkojx1.jpg

Link naar reactie
Chipzzzzz hoe krijg je het voor elkaar om zo te fotoshoppen dat ik naast Wilk zit en aangekleed ben.

Anne

Marvin...HELP...

Jij kunt dat truitje vast wel wegwerken...Ben Zéér benieuwd naar het resultaat... :thumbup:

Link naar reactie
Anders Wilk wel :schater:

Anne

:lol: Ehhee...Dat truitje wegwerken of is 'ie óók benieuwd naar het resultaat... :lol:

Link naar reactie
Hey hallo Zeg...Ik voel me vereerd en schuldig tegelijk met Zo'n opkomst... :lol:

Vereerd omdat jullie allemaal komen en schuldig omdat er verder niets geregelt of georganiZeerd is,

maar dat Zijn meestal de leukste momenten... :lol:

Het is u vergeven! Maar als het morgn regent krijg jij de schuld!

c you tommorow!

Link naar reactie
Het is u vergeven! Maar als het morgn regent krijg jij de schuld!

c you tommorow!

Dan krijg ik de :lol: op mijn kop... :lol:

Resultaat tuurlijk, hij weet ook niet wat er onder zit.

Anne

Heeft Wilko dan nóóit eens iets anders in Zijn handen dan ACS wielen... B)

B there

ZoepaH...Wil wel eens weten of je in het echt net Zo uitZiet Zoals op je avatar... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.