Ga naar inhoud

Toerrit Groninger land is gereden


sijtse

Aanbevolen berichten

Ze zijn daar bang geworden voor een opkomst van 60 of nog meer ZZZ tjes !!! :schater:
Met alle respect maar als je dan al wat wil organiseren reageer dan i.i.g. op reacties of blaas de boel af, ik krijg zelf het idee dat het draadje wel dicht kan :(
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sijtse?? :wave:

Sorry Sorry lieve mensen, maar ik ben een hele tijd heel erg druk geweest en daarom heel lang niet op dit forum verschenen en was het wel heel stil rond mijn persoontje (Groningse stilte):thumbup::blink: .

Ik heb alle reacties gelezen (sommigen wel een klein beetje negatief, maar dat begrijp ik wel) en moet ik nu natuurlijk wel reageren.

Door diverse omstandigheden ben ik de laatste tijd nergens meer aan toe gekomen, maar nu weer tijd vrijgemaakt.

Ik heb het lijntje weer opgepakt en een datum geprikt , en wel op zaterdag 11 Augustus,

(Nee: die datum is geen optreden gepland).

Het begin van de rit ± 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove en eindigt ± 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30u en 10.00u als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe ``Eisseshof``aan de kerkstraat. Na de rit kunnen we daar gezamelijk (als men dit wil) eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten zal een Indische buffet zijn (de uitbater is een Indonesische kok) en staat in deze omgeving hoog aangeschreven.

Uitgaande dat het mooi weer zal zijn die dag, zal het na de rit buiten op het terras goed vertoeven zijn en is een wandeling door het dorp (±250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje aanbevolen, en wie weet nog een muzikale intermezzo.

Kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p

Indonesische buffet € 12.50 p.p

Opgave en reacties tot 1 augustus

Groet Sijtse en jane :thumbup:

Link naar reactie
Broertje doet mee: Rob & Veerle.

Niet op een zondag??? :thumbup: Zaterdag zou ik pas later "in kunnen springen", moet 's ochtends helaas werken. Schrijf mij (voorlopig) dan maar op voor in ieder geval een gedeelte van de trip

Link naar reactie
Aangezien je mij waarschijlijk bedoelt met die negatieve opmerking :m: klasse dat je het organiseert het was niet lullig bedoelt, dus ik kan er niet omheen :rolleyes: .

Noteer mij maar voor 2 personen :party:

Soms moet het wel eens dat mensen wat geprikkeld worden en in dat opzicht kan een wat negatieve opmerking weer een heel positieve uitwerking hebben. Ik ben blij met de aanmeldingen tot nu toe :foto:

groet Sijtse

Link naar reactie
Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :thumbup:

We hebben een tourrit gepland en wel op zaterdag 11 augustus 2007

Het begin van de rit ± 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove en eindigt ± 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30u en 10.00u als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe ``Eisseshof``aan de kerkstraat. Na de rit kunnen we daar gezamelijk (als men dit wil) eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten zal een Indische buffet zijn (de uitbater is een Indonesische kok) en staat in deze omgeving hoog aangeschreven.

Uitgaande dat het mooi weer zal zijn die dag, zal het na de rit buiten op het terras goed vertoeven zijn en is een wandeling door het dorp (±250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje aanbevolen, en wie weet nog een muzikale intermezzo.

Kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p

Indonesische buffet € 12.50 p.p

Opgave en reacties tot 1 augustus

De eertse opgaves zijn al binnen,

Jan Sietsema

Huub en Renate

Rob en Veerle

Bouwer 2 personen

Marvin

z3Mroadster 2 personen

yangkie en annelies

Link naar reactie
  • 2 weken later...
We hebben een tourrit gepland en wel op zaterdag 11 augustus 2007

Het begin van de rit ± 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove en eindigt ± 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30u en 10.00u als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe ``Eisseshof``aan de kerkstraat. Na de rit kunnen we daar gezamelijk (als men dit wil) eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten zal een Indische buffet zijn (de uitbater is een Indonesische kok) en staat in deze omgeving hoog aangeschreven.

Uitgaande dat het mooi weer zal zijn die dag, zal het na de rit buiten op het terras goed vertoeven zijn en is een wandeling door het dorp (±250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje aanbevolen, en wie weet nog een muzikale intermezzo.

Kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p

Indonesische buffet € 12.50 p.p

Opgave en reacties tot 1 augustus

De eertse opgaves zijn al binnen,

Jan Sietsema

Huub en Renate

Rob en Veerle

Bouwer 2 personen

Marvin

z3Mroadster 2 personen

yangkie en annelies

De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij bijzondere plaatsen een stop houden. de route heeft een lengte van ± 175 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

groet sijtse en jane

Link naar reactie
De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij bijzondere plaatsen een stop houden. de route heeft een lengte van ± 175 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

groet sijtse en jane

Sijtse, maak in je eerste post een overzicht van wanneer de rit is, waar 'ie begint, eindigt etc., en welke mensen zich hebben opgegeven. Maak het wat overzichtelijker, voor iedereen.

EDIT:

Ik heb daar inmiddels een opzet gemaakt, vul het zelf verder in en/of hou het zelf bij.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Dan mar je beginnen te oefenen met ons.

We hebben die avond een andere afspraak in het Groningse land dus blijven niet eten.

Edwin & Nadia (2)[0]

Link naar reactie
Sijtse, maak in je eerste post een overzicht van wanneer de rit is, waar 'ie begint, eindigt etc., en welke mensen zich hebben opgegeven. Maak het wat overzichtelijker, voor iedereen.

EDIT:

Ik heb daar inmiddels een opzet gemaakt, vul het zelf verder in en/of hou het zelf bij.

bedankt voor het meedenken Rob :blink: , weer wat bij geleerd op de vroege zondagochtend en gelijk aan de slag gegaan.

groet sijtse

Link naar reactie
bedankt voor het meedenken Rob :blink: , weer wat bij geleerd op de vroege zondagochtend en gelijk aan de slag gegaan.

groet sijtse

Schopje

?!??...Na twee en een half uur al beginnen met schoppen...???

Link naar reactie
?!??...Na twee en een half uur al beginnen met schoppen...???

Omdat de drie komende ritten toen mooi bij elkaar kwamen te staan. Overzichtelijk, met datum in de header.

Is niet zomaar. :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.