Ga naar inhoud

Toerrit Groninger land is gereden


sijtse

Aanbevolen berichten

Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :birthday:

EDIT:

We hebben de tourrit vastgelegd voor zaterdag 11 augustus 2007!!

Het begin van de rit ca. 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove ( http://www.niehove.eu/index.htm ) en eindigt ca. 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30 uur en 10.00 uur als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe Eisseshof, aan de Kerkstraat. Na de rit is het eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten is een Indisch buffet (de uitbater is een Indonesische kok) en dus gewoon goed!

Het wordt mooi weer die dag en dus zal het na de rit buiten op het terras geen straf zijn daar een versnapering te nuttigen.

Voor de liefhebbers: een wandeling door het dorp (ca. 250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje wordt aanbevolen.

Misschien een verrassing: een muzikaal intermezzo!

Vooralsnog zijn de kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p en een Indonesische buffet € 12.50 p.p.

Opgegeven hebben zich:

Forumnaam (Aantal personen rit) [Diner]

1. J.P.Sietsema (2) [2]

2. Huub (2) [2]

3. Rob (2) [2]

4. Bouwer (2) [2]

5. Marvin (1) [1]

6. z3mroadster (2) [2]

7. Z3Mrunner (2) [2]

8. Harry (2) [2]

9. Edwin & Nadia (2) [0]

10. Roodkapje (2) [2]

11. Bridders (?) [?]

12. Janwillem (?) [?]

13. Leeuw (?) [?]

14. Delta737 (?) [?]

15. Simca1999 (2) [?]

16. Cor-z3 (?) [?]

17. bmwcrasher (?) [?]

18. z'tje (?) [?]

19. MacDick (1) [1]

Wil iedereen waar een vraagteken staat even bevestigen en duidelijk maken hoeveel personen???

De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij bijzondere plaatsen een stop houden. de route heeft een lengte van ± 175 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

J.P. Sietsema (en anderen), als je iets te melden hebt, een verandering wilt doorgeven, post dat maar gewoon als een bericht. Dat houdt het een stuk overzichtelijker en minder onduidelijk.

In jouw geval, nu: je hoeft alleen maar te melden dat je komt en eet met 2 i.p.v. 1.

Sijtse verandert het dan wel in post #1, het enige juiste overzicht. Dank.

Link naar reactie
J.P. Sietsema (en anderen), als je iets te melden hebt, een verandering wilt doorgeven, post dat maar gewoon als een bericht. Dat houdt het een stuk overzichtelijker en minder onduidelijk.

In jouw geval, nu: je hoeft alleen maar te melden dat je komt en eet met 2 i.p.v. 1.

Sijtse verandert het dan wel in post #1, het enige juiste overzicht. Dank.

Je bent wel de pineut de laatste dagen Rob. De admins zijn even weg en opeens zit het forum vol met van die rare makrelen die de schijfruimte vol willen maken. :kisstogether:

Link naar reactie
Je bent wel de pineut de laatste dagen Rob. De admins zijn even weg en opeens zit het forum vol met van die rare makrelen die de schijfruimte vol willen maken. :rolleyes:

zo houden we Rob van de straat.... :kisstogether:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Sijtse,

In verband met mijn werk moet ik mijn vacantie gaan verzetten. Kan hierdoor niet mee met de rit. Jammer, was graag gekomen en was niet voor niets een de eerste die me opgegeven had.

Heel veel succes met de rit. Heb met de laatste twee ritten meegedaan en alleen maar leuke mensen ontmoet in een hele leuke sfeer. Het Z3 forum is echt top.

Yangkie @ Annelies

Link naar reactie
Gast syl en evert otten
Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :foto:

EDIT:

We hebben de tourrit vastgelegd voor zaterdag 11 augustus 2007!!

Het begin van de rit ca. 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove ( http://www.niehove.eu/index.htm ) en eindigt ca. 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30 uur en 10.00 uur als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe Eisseshof, aan de Kerkstraat. Na de rit is het eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten is een Indisch buffet (de uitbater is een Indonesische kok) en dus gewoon goed!

Het wordt mooi weer die dag en dus zal het na de rit buiten op het terras geen straf zijn daar een versnapering te nuttigen.

Voor de liefhebbers: een wandeling door het dorp (ca. 250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje wordt aanbevolen.

Misschien een verrassing: een muzikaal intermezzo!

Vooralsnog zijn de kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p en een Indonesische buffet € 12.50 p.p.

Opgegeven hebben zich:

Forumnaam (Aantal personen rit) [Diner]

1. J.P.Sietsema (2) [2]

2. Huub (2) [2]

3. Rob (2) [2]

4. Bouwer (2) [2]

5. Marvin (1) [1]

6. z3mroadster (2) [2]

7. Z3Mrunner (2) [2]

8. Harry (2) [2]

9. Edwin & Nadia (2) [0]

10. Roodkapje (2) [2]

11. Bridders (?) [?]

12. Janwillem (?) [?]

13. Leeuw (?) [?]

14. Delta737 (?) [?]

15. Simca1999 (2) [?]

16. Cor-z3 (2) [0]

17. bmwcrasher (?) [?]

18. z'tje (?) [?]

19. MacDick (1) [1]

20. Tobias toeter (2) [2]

Wil iedereen waar een vraagteken staat even bevestigen en duidelijk maken hoeveel personen???

De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij wel zeer bijzondere plaatsen een stop houden. de route die ik inmiddels incl stops heb afgelegd is terug gebracht naar een lengte van 130 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

Link naar reactie
Gast sylvia en evert otten

:thumbup:

Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :foto:

EDIT:

We hebben de tourrit vastgelegd voor zaterdag 11 augustus 2007!!

Het begin van de rit ca. 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove ( http://www.niehove.eu/index.htm ) en eindigt ca. 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30 uur en 10.00 uur als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe Eisseshof, aan de Kerkstraat. Na de rit is het eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten is een Indisch buffet (de uitbater is een Indonesische kok) en dus gewoon goed!

Het wordt mooi weer die dag en dus zal het na de rit buiten op het terras geen straf zijn daar een versnapering te nuttigen.

Voor de liefhebbers: een wandeling door het dorp (ca. 250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje wordt aanbevolen.

Misschien een verrassing: een muzikaal intermezzo!

Vooralsnog zijn de kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p en een Indonesische buffet € 12.50 p.p.

Opgegeven hebben zich:

Forumnaam (Aantal personen rit) [Diner]

1. J.P.Sietsema (2) [2]

2. Huub (2) [2]

3. Rob (2) [2]

4. Bouwer (2) [2]

5. Marvin (1) [1]

6. z3mroadster (2) [2]

7. Z3Mrunner (2) [2]

8. Harry (2) [2]

9. Edwin & Nadia (2) [0]

10. Roodkapje (2) [2]

11. Bridders (?) [?]

12. Janwillem (?) [?]

13. Leeuw (?) [?]

14. Delta737 (?) [?]

15. Simca1999 (2) [?]

16. Cor-z3 (2) [0]

17. bmwcrasher (?) [?]

18. z'tje (?) [?]

19. MacDick (1) [1]

20. Tobias toeter (2) [2]

21. Sylvia en Evert Otten (2)

Wil iedereen waar een vraagteken staat even bevestigen en duidelijk maken hoeveel personen???

De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij wel zeer bijzondere plaatsen een stop houden. de route die ik inmiddels incl stops heb afgelegd is terug gebracht naar een lengte van 130 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

Link naar reactie

Gezien de 2 posten hierboven nog maar een keer:

J.P. Sietsema (en anderen), als je iets te melden hebt, een verandering wilt doorgeven, post dat maar gewoon als een bericht. Dat houdt het een stuk overzichtelijker en minder onduidelijk.

In jouw geval, nu: je hoeft alleen maar te melden dat je komt en eet met 2 i.p.v. 1.

Sijtse verandert het dan wel in post #1, het enige juiste overzicht. Dank.

Dus wie erbij wil zijn of iets gewijzigd wil hebben, hoeft dat alleen maar te melden, zonder moeizame toevoegingen op een lijst.

Sijtse zal het toch nog moeten aanpassen op de eerste pagina, dat is immers zijn basis...

aangepast door Rob
Link naar reactie

:thumbup: Hallo beste mensen, voor de toerrit van 11 aug staan nog vraagtekens bij de volgende mensen die zich opgegeven hebben.

(?) is voor aantal personen voor koffie

[?] is voor aantal personen voor buffet

Bridders (?) [?]

Janwillem (?) [?]

Leeuw (?) [?]

Delta737 (?) [?]

bmwcrasher (?) [?]

z'tje (?) [?]

zou u deze alsnog in kunnen vullen? :foto:

alvast bedankt.

Link naar reactie

@Sijtse: Hoewel hier aangemeld als gast zijn Sylvia en Evert Otten forumleden onder de naam Syleef, zo wist een attent mede-forumlid me te vertellen. Je kunt hen aldus vermelden op pagina 1.

En nu zal ik me niet meer met je rit bemoeien...

aangepast door Rob
Link naar reactie

Nee dat meeeen je niet?! Het is om de hoek! Heb je je charmes al in de strijd gegooid? Gebedeld? Gesmeekt? Kort rokje aan? Ohnee shit dat zijn allemaal vrouwentrucjes. Ok, dan zo: gedreigd om ontslag te nemen wegens slavenarbeid, de laatste weken extra overgewerkt zodat je nu toch wel een dagje vrij hebt verdiend, verteld dat je met 87 auto's op pad gaat tijdens een rit die je zelf organiseert (je mag een beetje overdrijven...)...????

Nou hoe dan ook, sterkte, ik hoop dat het je alsnog lukt!!!! :newblush:

Link naar reactie

Nadia,

Bedankt voor je medeleven. :thumbup:

Ik heb alleen nog maar gevraagd, ook zonder opgaaf van reden. Dus kan inderdaad nog aardig wat van je trucjes uit de kast halen (alhoewel dat korte rokje denk ik niet zo'n succes zal zijn ;)). Maar gezien de drukte (en het feit dat ik net 3 week vakantie heb gehad) vrees ik het allerergste. ^_^

Link naar reactie
Nadia,

Bedankt voor je medeleven. :thumbup:

Ik heb alleen nog maar gevraagd, ook zonder opgaaf van reden. Dus kan inderdaad nog aardig wat van je trucjes uit de kast halen (alhoewel dat korte rokje denk ik niet zo'n succes zal zijn ;)). Maar gezien de drukte (en het feit dat ik net 3 week vakantie heb gehad) vrees ik het allerergste. ;)

Het zal je eenig staan Delta !!! :schater:

5z1y0lj.jpg

^_^

Link naar reactie

@Sijtse:

Mutatie mijnerzijds (op je lijst op pagina 1 heb ik dat al doorgevoerd): Veerle en ik geen diner.

Hoogstwaarschijnlijk gaan we iets eerder afhaken van de route door extra, zojuist gemaakte afspraak (die ik net zomin wil missen). Ongetwijfeld gaan we fijne muziek, goed eten en drinken en andere Groningse gastvrijheden missen. Hoofdzaak lijkt me dat we er voor pak-'m-beet 90% bij zijn.

Link naar reactie
Hallo,

Wij willen ons ook opgeven voor de rit als dat nog mogelijk is.

Wij zijn Bart en Alida en wonen in Zuidlaren

We hebben een Z3 1.9 roadster

Wat voor Z'tje? Heb zelf stagegelopen in Vries (en werk er momenteel nog 1 dag in de week) en kwam regelmatig verschillende Z'tjes tegen, vandaar. Sommigen zwaaiden, sommige niet... :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.