Ga naar inhoud

Toerrit Groninger land is gereden


sijtse

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn broer uit de USA is juist die periode in Nederland.

Misschien vind hij het leuk om mee te gaan.

Misschien zijn er al andere plannen in de maak, dan gaan we niet.

Ik hou mezelf vooralsnog even op de reservelijst.

Link naar reactie
Je hebt gelijk, dat is misschien ook wel wat dicht op elkaar, maar het zou kunnen dat er mensen zijn die 17 juni niet kunnen maar op 27 mei of 3 juni wel, we blijven de reacties wel even volgen :rolleyes:

Ik ga zelf ook naar Nijmegen de 17e en dan is dit wel iets teveel van het goede.

Overigens lijkt me de tocht in Groningen nog steeds leuk om te doen. :wave:

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Vlak na de zomer?

In augustus/september/oktober kan het ook mooi zijn...

Houden we nog wat te goed.

Link naar reactie
17 juni Maas & Waal tour !! <_<

Ik kan 27 mei of 3 juni wel ! :)

Je vrouw en kinderen zullen wel blij zijn met je. Voor je werk al dagen én nachten van huis en dan ook nog eens verdwenen als het Z3 forum iets roept. Hup, weg is Marvin! :wave: Ouwe vleessnijder! ;)

Ik wil nu eindelijk je vrouw wel eens meemaken, heb je tot nu toe alleen maar solo meegmaakt. Nix mis mee, integendeel, maar de vrouw achter de man leer ik ook graag kennen. :D

Link naar reactie
Je vrouw en kinderen zullen wel blij zijn met je. Voor je werk al dagen én nachten van huis en dan ook nog eens verdwenen als het Z3 forum iets roept. Hup, weg is Marvin! :blink: Ouwe vleessnijder! :thumbup:

Ik wil nu eindelijk je vrouw wel eens meemaken, heb je tot nu toe alleen maar solo meegmaakt. Nix mis mee, integendeel, maar de vrouw achter de man leer ik ook graag kennen. <_<

Wil je niet meemaken !!! :(

Met me vrouw erbij ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders !!! :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het is bijna onmogelijk om een datum te prikken waarmee iedereen tevreden is. En twee kort op een volgende meetings is ook geen probleem in mijn ogen, hebben de mensen een keuze. Het is de afgelopen 20 meetings nog nooit voorgekomen dat er werkelijk geen animo voor een rit was. Aanmeldingen komen vanzelf wanneer de datum vast staat. :notok:

Link naar reactie
Het is bijna onmogelijk om een datum te prikken waarmee iedereen tevreden is. En twee kort op een volgende meetings is ook geen probleem in mijn ogen, hebben de mensen een keuze. Het is de afgelopen 20 meetings nog nooit voorgekomen dat er werkelijk geen animo voor een rit was. Aanmeldingen komen vanzelf wanneer de datum vast staat. :foto:

Idd, gewoon een datum vastprikken :thumbup:

Link naar reactie
Het is bijna onmogelijk om een datum te prikken waarmee iedereen tevreden is. En twee kort op een volgende meetings is ook geen probleem in mijn ogen, hebben de mensen een keuze. Het is de afgelopen 20 meetings nog nooit voorgekomen dat er werkelijk geen animo voor een rit was. Aanmeldingen komen vanzelf wanneer de datum vast staat. :foto:

20 meetings???? :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Wel een eindje rijden vanuit het Eindhovense, maar indien met pinksteren toch wel leuk en waarschijnlijk een keer mee, benieuwd.

Is iemand er mee bekend of er nog meer ritten met pinksteren worden georganiseerd, mogelijk ergens zuidelijker? (kan alle sites wel afzoeken, maar ongetwijfeld zijn er meer Z3-roadsterliefhebbers die dit al op hun netvlies hebben staan?)

Link naar reactie

Ik heb afgelopen weekend in Groningen zo'n 300 km afgelegd, en ben er zes z3's tegengekomen; ze zijn er dus wel degelijk! Vijf vriendelijke en één egocentrische eikel (dat was die ene die niet terugzwaaide (of een hekel aan Duitsers heeft)) :schater:

Link naar reactie
Sijtse, is er al meer duidelijkheid wat betreft datum route enz :thumbup: . Ik meld mij bij deze aan het is bijna een thuiswedstrijd :wave:

Je lokt de verkeerde benaming ook wel zelf uit... :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Het blijft wel erg stil over de datum van deze tourrit. Gaat hij nog wel door?

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan. Van friesland naar groningen is niet zover :rolleyes:

Ik hoop hier nog wat meer informatie te krijgen

Link naar reactie
Het blijft wel erg stil over de datum van deze tourrit. Gaat hij nog wel door?

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan. Van friesland naar groningen is niet zover <_<

Ik hoop hier nog wat meer informatie te krijgen

Ik denk dat ze wachten tot er asfalt ligt in dat verre Grunnen <_<

Link naar reactie
  • 4 weken later...
hmm ligt het aan mij of is het idee een beetje doodgebloed ?

Ze zijn daar bang geworden voor een opkomst van 60 of nog meer ZZZ tjes !!! :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.