Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb lekker de hele dag gevaren... het was nog een soort druk op het water met dat mooie weer (terwijl de meeste nog in winterstalling liggen)

We hebben overigens mijn broertje's Roadster eens met de boot vervoerd, en de auto in stalling in het botenhuis gezet: (niet schrikken)

Foto-YB8GDUUC.jpg

Link naar reactie
Ik heb lekker de hele dag gevaren... het was nog een soort druk op het water met dat mooie weer (terwijl de meeste nog in winterstalling liggen)

We hebben overigens mijn broertje's Roadster eens met de boot vervoerd, en de auto in stalling in het botenhuis gezet: (niet schrikken)

Foto-YB8GDUUC.jpg

En dát is goed gegaan??? :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb maar weer eens een uurtje in de polder 2 meter onder NAP gereden in een mooi defuse zonnetje !! 653.gif

En geprakiseerd om volgend jaar maar eens een tourtje hier door westfriesland te organiseren !! :thumbup:

Link naar reactie

mmm dit weekend WEER lekker de auto gewassen, net als elk weekend ;)

Vindt het altijd fijn om de auto schoon te hebben en te houden..

En IVO, dat Zymöl is echt goed spul man! Vooral het inwrijven van de wax met je handen is echt makkelijker en beter, je voelt veel beter hoe de lak is en je kan mooi langs alle rubbers komen. Ook nog eens erg zuinig op deze manier.

Ook heb ik de auto met klei behandeld (EEN WERELD VAN VERSCHIL)! Echt spiegelglad wordt het dan.....

Link naar reactie
mmm dit weekend WEER lekker de auto gewassen, net als elk weekend ;)

Vindt het altijd fijn om de auto schoon te hebben en te houden..

En IVO, dat Zymöl is echt goed spul man! Vooral het inwrijven van de wax met je handen is echt makkelijker en beter, je voelt veel beter hoe de lak is en je kan mooi langs alle rubbers komen. Ook nog eens erg zuinig op deze manier.

Ook heb ik de auto met klei behandeld (EEN WERELD VAN VERSCHIL)! Echt spiegelglad wordt het dan.....

We krijgen ze wel gek met dat geklei :schater: .

Ik hoop alleen dat je wel de omgekeerde volgende hebt gedaan... eerst kleien daarna waxen... :schater:

Link naar reactie
We krijgen ze wel gek met dat geklei :schater: .

Ik hoop alleen dat je wel de omgekeerde volgende hebt gedaan... eerst kleien daarna waxen... :schater:

uiteraard eerst kleien daarna waxen..

ben nogal een pietje precies qua schoonmaken.. heb nu denk ik voor meer dan 250 euro aan poetsmiddelen en doekjes/washandschoenen etc etc. staan.... ach ieder gek zijn gebrek..

Link naar reactie

Grappig, vrouwen doen het huis extra goed als de zon gaat schijnen en wij gaan de ZZZ poetsen. ik heb dit weekend ook Meguiars gesponsord met klei, quik detailer, deep crystal paint cleaner, polish, wax etc etc. Beetje afleiding/therapie nodig want zaterdag de lease 325 in elkaar gereden. Mijn schuld, voor de eerste keer!! Gelukkig was het niet de ZZZ want daar zou ik echt ziek van zijn. Die staat nu weer te blinken als een hondel.l in de maneschijn :rolleyes:

Link naar reactie
hoezo? :rolleyes:

het is toch eerst wassen en dan in de klei zetten?

Goed lezen... het is waxen, niet wassen.... verder heb je natuurlijk enorm gelijk!

En eindelijk meer heren die ervoor uitkomen dat een glimmende auto ook mooi is.... Hulde!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Dit topic maar weer eens wat leven inblazen aangezien wij gisteren een bedrijfsuitje naar Pleasure Island hebben gemaaktop de NDSM Werf in A'dam.

Gelukkig zat het weer een beetje mee, en hoefden de schaarsgeklede dames zich niet te verpakken in kleding.

Hier een kleine indruk van gisteren.

Het podium

dsc04936hp0.jpg

De gemiddelde kledingdracht

dsc04943zi9.jpg

mijn broertje met zijn vrouw

dsc04941ut3.jpg

Ik en mijn eigen pleasure

dsc04942au0.jpg

dsc04947ix9.jpg

free hugs??? No thnx!!!!

dsc04955cn1.jpg

Do you believe in Fairytales???

dsc04965rl3.jpg

dsc04952il6.jpg

dsc04972xk9.jpg

dsc04968ze9.jpg

Yes I do!!!!

al met al heb ik mijn ogen uitgekeken!!!! Het was me het bedrijfuitje wel!!!

Link naar reactie

Het was rijden ... niet racen :nono: We hadden een "lead" auto waar we niet voorbij mochten.

Het was gewoon grappig om op het (bekende) circuit te rijden, al was het dan langzaam ... Zag ook nog de Saab limo die James May destijds had "gemaakt". Stond bij een van die loodsen.

De rit naar het circuit toe ging wat fanatieker <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.