Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

@Sledge

Staat helemaal niet zo verkeerd. Heb jij nog geen HT trouwens? Ik dacht dat ik zo ongeveer de enige armoedzaaier zonder HT was. Trouwens nieuw woord van je geleerd. "mini-meeting" :schater:

De meeste die de ZZZ niet elke dag hoeven te gebruiken EN een garage hebben , nemen vaak geen HT erbij !!! :D

Zoals ik dus ! ;)

ps. ik vind een HT trouwens wel mooi staan, geeft de ZZZ weer een andere look !! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gister de winterwielen gemonteerd, en vandaag een minimeeting met Spycke.

Vandaag weer de accijns-pot van Zalm gespekt :vanochtend eerst van Nieuw Vennep via Amere naar Heerenveen gereden, daarna nog even in Leeuwarden langs geweest om vervolgens weer via Wolvega,

en Aalsmeer naar EIN Airport te rijden om daar een minimeeting met Sledge te hebben.

(Sledge nog bedankt voor het tegemoet rijden) :thumbup:

En daarna weer vrolijk en een coupe scherm rijker weer terug naar Nieuw Vennep ;)

PS Niet alle ouderen lijken opelkaar :D ;)

Gr Spycke

Link naar reactie
Wie heeft dat ooit durven te beweren. :P :D

Ik kwam toevallig ;) iemand tegen vanavond, die mij dit terloops meedeelde ;)

Maar inderdaad, als je nog zo jong ;) bent als jij, dan heb je natuurlijk veel nieuwe indrukken

iedere dag en dan wil het uiteindelijke nog weleens doorelkaar heen gaan lopen :thumbup:

maar no hardfeelings hoor, ik ga je ook nog wel eens verwarren met een ander :P

Link naar reactie
De meeste die de ZZZ niet elke dag hoeven te gebruiken EN een garage hebben , nemen vaak geen HT erbij !!! :D

Zoals ik dus ! ;)

ps. ik vind een HT trouwens wel mooi staan, geeft de ZZZ weer een andere look !! :thumbup:

Een hardtop is eigenlijk een arme lui's garage
Link naar reactie

Zitten jullie soms met een complex. ;) Van spycke kreeg ik bijna een blauw oog geslagen toen ik zei dat je wel eens gezichten vergeet na één grote meeting, en dan vooral de "oudjes" met grijs haar en een snor. :D

We vechten dit zondag wel eens even uit. :thumbup::P

En niet te ver pushen Rob, dan riskeer jij je nummer 1 positie. ;)

Link naar reactie
Zitten jullie soms met een complex. ;) Van spycke kreeg ik bijna een blauw oog geslagen toen ik zei dat je wel eens gezichten vergeet na één grote meeting, en dan vooral de "oudjes" met grijs haar en een snor. :D

We vechten dit zondag wel eens even uit. :thumbup::P

En niet te ver pushen Rob, dan riskeer jij je nummer 1 positie. ;)

Danny, 't maakt mij allemaal niets uit. :P

Link naar reactie
Op mijn photobucket vind je enkele foto's met naadlijnen.

http://s76.photobucket.com/albums/j31/sled...p;addtype=local

Ik zie dat ze ook de lederen interieurs voor de grote beurt maken. Dat ziet er altijd netjes afgewerkt uit. Ben ook benieuwd naar de kosten. Deuren, console en stoelen?

Ik heb na lang wachten eindelijk een "offerte" gekregen. Middenconsole € 450,-- dashboard € 1.000,-- verder geen info Lijkt mij nogal veel. Ik kon via de BMW dealer het interieur van mijn E90 met leer laten bekleden voor iets meer dan € 2.000,-- (vorig jaar) Dit om bijtelling te verlagen. Dan heb je het over twee voorstoelen, bank en deurpanelen. Dan is € 1500,-- voor console en dash behoorlijk aan de prijs. Als er voor € 300,-- leer in gaat dan is het arbeidsloon € 1.200,-- Bij € 60 per uur heb je het dan over 20 uur werk. :thumbup: Zijn zij door het meedoen aan De Grote Beurt de weg een beetje kwijtgeraakt of zo? :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ja zeker, twas mooi weer dus, zetje gewassen en dik in was gezet.

Net toen ik begonnen was met uitwrijven begon het te hagelen, wat gelijk smolt. Tis een hele smurrie achtige toestand geworden. achteraf had ik beter een dagje kunnen wachten tottie opgedroogd was.

Link naar reactie
Ik heb na lang wachten eindelijk een "offerte" gekregen. Middenconsole € 450,-- dashboard € 1.000,-- verder geen info Lijkt mij nogal veel. Ik kon via de BMW dealer het interieur van mijn E90 met leer laten bekleden voor iets meer dan € 2.000,-- (vorig jaar) Dit om bijtelling te verlagen. Dan heb je het over twee voorstoelen, bank en deurpanelen. Dan is € 1500,-- voor console en dash behoorlijk aan de prijs. Als er voor € 300,-- leer in gaat dan is het arbeidsloon € 1.200,-- Bij € 60 per uur heb je het dan over 200 uur werk. :thumbup: Zijn zij door het meedoen aan De Grote Beurt de weg een beetje kwijtgeraakt of zo? :thumbup:

Nu pas gelezen maar he dat zijn heftige prijzen :thumbup:

Link naar reactie

De reden die ik later vernam is dat het in en uitbouwen van het dashboard veel werk is. Kan ik mij ook voorstellen voor de dash zelf maar niet voor de console. Waarschijnlijk hebben zij werk zat en roepen maar een prijs. Doe ik ook wel eens als ik vol met opdrachten zit. Doen ze het niet is het goed en als het wel accoord is heb je een prachtige deal. De Wet van vraag en aanbod zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Uit/inbouwen doe je toch zeker zelf? :thumbup:

Met spiegels en kieuwen houdt het wel een beetje op bij mij. Ik werk de laatste maanden naast maandag tot en met vrijdag vrijwel elke zaterdag- en zondagochtend dus de tijd ontbreekt mij gewoon. Daarnaast ga ik op 10 februari een weekje skieen en wil dan 10 kilo lichter zijn en in topconditie. Dus naast het werk een keer per week voetballen, een keer squashen en drie keer naar de sportschool. In de tijd die ik over heb moet ik verplicht naar het :thumbup: van mijn vrouw luisteren dat ik nooit thuis ben

Link naar reactie
Met spiegels en kieuwen houdt het wel een beetje op bij mij. Ik werk de laatste maanden naast maandag tot en met vrijdag vrijwel elke zaterdag- en zondagochtend dus de tijd ontbreekt mij gewoon. Daarnaast ga ik op 10 februari een weekje skieen en wil dan 10 kilo lichter zijn en in topconditie. Dus naast het werk een keer per week voetballen, een keer squashen en drie keer naar de sportschool. In de tijd die ik over heb moet ik verplicht naar het :discussie: van mijn vrouw luisteren dat ik nooit thuis ben

Aha, jouw vrouw is hier geen lid dus :schater:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Topic even uit de kast gehaald. Vanmorgen lekker met z'n 2-en in het Zetje een mini tour ritje gemaakt in omgeving Brabant en Belgie. Heerlijk weer dus met kapje open gereden. :blink: Wel kacheltje en stoelverwarming aan :(

Op de markt in Eersel in eerste lente zonnetje...

markteerselcompritl6.jpg

eerstelentezonnetjecompuq2.jpg

Link naar reactie
Zonet afspraak gemaakt met de makelaar voor het tekenen van de aankoopovereenkomst van een nieuw te bouwen woning :blink: Als MarcelZ3 aan het schoffelen is kan ie gelijk even via de achtertuin binnen lopen voor een bakkie :thumbup:

Eindelijk straks lekker een garage aan huis, zodat ik mijn trots daar kan stallen i.p.v. in een garage elders in mijn woonplaats. Gelijk een dik alarminstallatie laten aanleggen, zodat alles goed bewaakt is.

Oplevering is medio mei/juni 2007. Dus dat schiet al aardig op. Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk :( .

Mijn dag en weekend kan al niet meer stuk <_<

Altijd leuk. Veel woonplezier in je nieuwe woning.

Ik vond overigens keukens en tegels uitzoeken niet het leukste werk.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

pa240070hs8.jpg

ik was gister mijn zzz met veel goede moed aan 't poetsen,begint 't te regenen.

maar naar regen komt zonneschijn.

had ik toch mooie foto's kunnen maken van m'n zzz. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.