Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Hier een ''probeer'' topic van mij.

Mocht je wat leuks hebben gedaan, wat misschien niet met de ZZZ(Z) te maken heeft,

post het dan hier :angry:

Als dit tegen de regels van het forum is, dan maar een slotje.

Ik trap 'm af!

Nou,ik heb net ff de BMW van mijn broer mee gehad.

Komt vandaag thuis van vakantie, en dacht....Laat ik 'm eens wassen :wave:

Ik moet zeggen, zo'n 330CI rijdt toch wel lekker zeg :lol:

Heel wat anders dat de 1.8 ZZZ ;) Maargoed, bij hem kan het dak dr niet af -_-

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Was een wat saaie dag op kantoor. Als je je eigen werkgever bent ga je gewoon even op het forum kijken. Ik moest erg lachen om de reacties op onze Belgische vriend die zijn zooi via een wat vreemde multichannel methode probeert te verkopen en enorm op zijn flikker krijgt, ook omdat hij het forum zonder zich voor te stellen als veilingsite gebruikt.

leukste reacties waren wat mij betreft.

Op 3 Roodkapje Zo heb je mensen en fietsbellen, Robolop voor mij ben je een achterlicht :thumbup:

Op 2 Sledgehammer Als jij een feestzaal binnenloopt en een biertje pakt, zonder eerst de jarige te feliciteren, komt dat vreemd over. Zo werkt dat ook op een forum. :wave: :D

Op 1 Mohikaan Zou al die andere gratis(!) advertenties voor de andere spullen van die rolmops eraf gelijk gooien. B) :thumbup::thumbup:

Wat heeft dit allemaal opgeleverd at the end of the day?

We hebben de vooroordelen van Belgen over Nederlanders weer bevestigd (Who cares? :schater: )

Een forumlid is helemaal gelukkig met zijn carbonsetje

Ik had toch nog een leuke dag

Link naar reactie

Vanavond bij Martijn de achterlichten, zijknippers en vering op gehaald... en zijn ZzZ bewonderd.

Was kort maar geZzZellig.

Link naar reactie

Hier viel wel wat bijzonders te melden. Een erkend sportwagenliefhebber kwam langs op de zaak om de Z3 te bewonderen en ik liet hem een stukje rijden. Na terugkomst gaf tie zijn sleutes aan mij en voor het eerst in mylife reed ik in een porsche carrera!

Wat betreft het relletje over de carbon deurhoekjes: het is natuurlijk leuk om daar even mee te dollen (hoe kom je op dat achterlicht ruud? :schater: ), maar het is ook goed om de kalmerende tekst van ruben z3 te lezen en het niet te laten ontaarden. Op nr 1 voor mij dus ruben z3! :thumbup:

Link naar reactie

Zonder polemiek te willen starten, toch nog effe reageren op die fratsen van ons "nieuwe" belgische member en zijn handelswijze. (moet hier wel, de andere 2 zijn gesloten).

ik schaam me toch wel voor zo'n poenpakkende landgenoot, die dan nog in slecht nederlands zijn waren komt aanprijzen. En dan laat ie het nog uitschijnen alsof hij er dit forum een plezier mee doet.

Snel zoeken naar een markt voor mijn waar, dan hit and run...

Geloof me, niet alle Belgen zijn zo lomp... :thumbup:

Verder mij vandaag een ganse dag "mogen" bezighouden met Luxemburgse klanten kontakteren. Altijd goed om mijn frans en duits bij te werken.

En oh ja, nog proberen geld vast te krijgen van openstaande rekeningen die wij hebben bij Volkswagen in Vorst. Mijn bazen zijn d'er niet gerust in...

Link naar reactie
Zonder polemiek te willen starten, toch nog effe reageren op die fratsen van ons "nieuwe" belgische member en zijn handelswijze. (moet hier wel, de andere 2 zijn gesloten).

ik schaam me toch wel voor zo'n poenpakkende landgenoot, die dan nog in slecht nederlands zijn waren komt aanprijzen. En dan laat ie het nog uitschijnen alsof hij er dit forum een plezier mee doet.

Snel zoeken naar een markt voor mijn waar, dan hit and run...

Geloof me, niet alle Belgen zijn zo lomp... :thumbup:

Verder mij vandaag een ganse dag "mogen" bezighouden met Luxemburgse klanten kontakteren. Altijd goed om mijn frans en duits bij te werken.

En oh ja, nog proberen geld vast te krijgen van openstaande rekeningen die wij hebben bij Volkswagen in Vorst. Mijn bazen zijn d'er niet gerust in...

Vooral je niet schamen voor je landgenoot. Aan jouw reactie kunnen we zien dat hij een uitzondering is. Aan elke boom hangt wel een rotte appel. En om in het tuingebeuren te blijven: Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn

Link naar reactie

Nog niks leuks mee gemaakt vandaag, ben net wakker :thumbup:

Maar had wel een leuke voicemail, een vriend van mij had wat ingesproken.

Dus ik moet straks ff naar hem toe, waarschijnlijk 4 dagen werken in Spanje!

Das altijd beter dan werken in NL :wave:

Link naar reactie

Zonet afspraak gemaakt met de makelaar voor het tekenen van de aankoopovereenkomst van een nieuw te bouwen woning :thumbup: Als MarcelZ3 aan het schoffelen is kan ie gelijk even via de achtertuin binnen lopen voor een bakkie :D

Eindelijk straks lekker een garage aan huis, zodat ik mijn trots daar kan stallen i.p.v. in een garage elders in mijn woonplaats. Gelijk een dik alarminstallatie laten aanleggen, zodat alles goed bewaakt is.

Oplevering is medio mei/juni 2007. Dus dat schiet al aardig op. Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk :wave: .

Mijn dag en weekend kan al niet meer stuk B)

Link naar reactie
Zonet afspraak gemaakt met de makelaar voor het tekenen van de aankoopovereenkomst van een nieuw te bouwen woning :thumbup: Als MarcelZ3 aan het schoffelen is kan ie gelijk even via de achtertuin binnen lopen voor een bakkie B)

Eindelijk straks lekker een garage aan huis, zodat ik mijn trots daar kan stallen i.p.v. in een garage elders in mijn woonplaats. Gelijk een dik alarminstallatie laten aanleggen, zodat alles goed bewaakt is.

Oplevering is medio mei/juni 2007. Dus dat schiet al aardig op. Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk :D .

Mijn dag en weekend kan al niet meer stuk :thumbup:

We houden ons altijd aanbevolen om je huis tzt in te wijden Ruben !!! :wave::thumbup:

Link naar reactie
Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk :thumbup: .

Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Over bovenstaande spreek ik je graag over 5 maanden nog eens als je al je weekenden hebt lopen rondrijden en 'tig boekjes en offertes hebt bekeken.

Link naar reactie
Zonet afspraak gemaakt met de makelaar voor het tekenen van de aankoopovereenkomst van een nieuw te bouwen woning :thumbup: Als MarcelZ3 aan het schoffelen is kan ie gelijk even via de achtertuin binnen lopen voor een bakkie :)

Eindelijk straks lekker een garage aan huis, zodat ik mijn trots daar kan stallen i.p.v. in een garage elders in mijn woonplaats. Gelijk een dik alarminstallatie laten aanleggen, zodat alles goed bewaakt is.

Oplevering is medio mei/juni 2007. Dus dat schiet al aardig op. Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk ^_^ .

Mijn dag en weekend kan al niet meer stuk :D

Mieters!!!!!! RubenZ3, :thumbup::thumbup:

Wordt het een projektmatig bouwplan, of heb je het helemaal zelf in de hand?

Het wordt misschien tijd voor mijn zwager en ik om er nu ook aan te beginnen.

Ik kom zeker koffie lurken en kan een oogje in het zeil houden tijdens de bouw van je huis.

Een beetje sociale controle is nooit weg toch?

Recentelijk 2 ongure gasten naar de 1e hulp van het Ant. ZH gebracht die niets op het land hadden te zoeken en aan het struinen waren en een gigantisch grote bek hadden. :angry:

Nu niet meer. :D

Link naar reactie
Zonet afspraak gemaakt met de makelaar voor het tekenen van de aankoopovereenkomst van een nieuw te bouwen woning :thumbup: Als MarcelZ3 aan het schoffelen is kan ie gelijk even via de achtertuin binnen lopen voor een bakkie :angry:

Eindelijk straks lekker een garage aan huis, zodat ik mijn trots daar kan stallen i.p.v. in een garage elders in mijn woonplaats. Gelijk een dik alarminstallatie laten aanleggen, zodat alles goed bewaakt is.

Oplevering is medio mei/juni 2007. Dus dat schiet al aardig op. Komende tijd lekker keuken en badkamers uitzoeken. Blijft altijd leuk werk :thumbup: .

Mijn dag en weekend kan al niet meer stuk ^_^

Gefeliciteerd :thumbup:

Ik vertrek 6 December naar Spanje voor 5 dagen :)

Link naar reactie
Ik vertrek 6 December naar Spanje voor 5 dagen :angry:

:thumbup: in de zak van Sinterklaas???

Vandaag heerlijk naar een beurs geweest, Telecomvak. Helaas een grote teleurstelling.

Daarna pakje ophalen bij pakketdienst wat ze net gisteren hadden teruggestuurd naar de verzender :thumbup::thumbup:

Vanavond en morgen oppassen op de tweeling van mijn zus.

Kortom een paar dagen agressietraining.

Link naar reactie
Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Over bovenstaande spreek ik je graag over 5 maanden nog eens als je al je weekenden hebt lopen rondrijden en 'tig boekjes en offertes hebt bekeken.

Juist... Is voor mij alweer meer dan 15 jaar geleden (bouw van huis, dus), maar ik huiver nu nog als ik eraan terugdenk. Eindeloos winkels in/uit, terug naar hier rijden, of nee was het daar niet beter ?

Ik denk dat je je ZZZ het volgende voorjaar effe mag vergeten :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.