Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Vanochtend een half uur voor opening in de rij gestaand bij de Aldi. Hadden (inderdaad al verledentijd na 10 minuten) een mooie computer in de aanbieding van alles en nog wat erop. Stonden al 30 wachtenden voor me, maar heb uiteindelijk toch nog een computer kunnen bemachtigen :thumbup:

Nu dus alles nog opgang brengen. Met name m'n e-mail weet ik nog niet hoe ik dat moet regelen. Wat dat betreft heb ik echt twee linker handen :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand ervaring met Tijger Leathers uit den Haag?

NB Voordat de leukste thuis weer toeslaat: Ik bedoel ervaring met autobekleding. Zij verkopen ook kinky leren pakjes voor vrouwen. Ook lekker maar daar gaat het nu even niet om

Oh ik wou al zeggen :newblush:

Want anders moet je Shrike ff vragen want die haalt daar geloof ik altijd zijn leren broeken zonder kruis voor als hij naar de gay-parade gaat.

shrikesfeestjebz7.jpg

Of naar het concert van de Scissor Sisters

shrikesissistersut4.jpg

info1.jpg

Link naar reactie
De eigenaar is diezelfde grote donkergekleurde medelander type kickboxer waar jij het eerder over had (op rolschaatsen) en hij heet Nol.

Als hij je aanspreekt rijmt hij in de trend van " Ik ben Nol en als ik je te pakken krijg ................ hol".

Ik zou maar oppassen :schater::schater:

Overigens ook een goed adres voor als je wat overgewicht kwijt wilt. :newblush::thumbup:

Vreemd, ben ook ooit op die rolschaatsbaan geweest en kreeg te maken met een zekere Jet die me meedeelde als ik haar te pakken kreeg mocht ik met haar naar ..... lol :schater::schater:

Link naar reactie
NB Voordat de leukste thuis weer toeslaat: Ik bedoel ervaring met autobekleding. Zij verkopen ook kinky leren pakjes voor vrouwen. Ook lekker maar daar gaat het nu even niet om

Weet je waarom de meeste mannen daar wel van houden....

...omdat ze zo lekker naar nieuwe auto's ruiken.

Of is het andersom... :newblush:

Link naar reactie
Ik heb al "gewoon walnuss" dat betekent stoelen, rollbars, hoes pook, randen matten, stuur deels, en deuren deels. Ik wil het volledige dashboard inclusief middenconsole laten doen plus nog wat extra op de deuren.

Ik heb het via DGB. Ziet er inderdaad goed uit.

Ben ik ook benieuwd naar, wat doe je met zonneklepjes en raamstijlen en afdekking voorruit binnen?? :newblush::thumbup:

Link naar reactie
Ben ik ook benieuwd naar, wat doe je met zonneklepjes en raamstijlen en afdekking voorruit binnen?? :newblush::thumbup:

Ik denk dat ik dat zo laat. je kunt het ook te gek maken. Als er een stuk leer over is dan laat ik wel een Walnuss speelpakje voor mijn vrouw ervan maken. En dan spannende foto's maken en in de members gallery plaatsen met telefoonnummer. Als straf voor het feit dat zij mijn velgen toch niet mooi vond!!

NB Offerte nog niet gezien. Ik houd jullie op de hoogte

Link naar reactie
Als er een stuk leer over is dan laat ik wel een Walnuss speelpakje voor mijn vrouw ervan maken. En dan spannende foto's maken en in de members gallery plaatsen met telefoonnummer. Als straf voor het feit dat zij mijn velgen toch niet mooi vond!!

Ja wij zijn heel stout geweest, straf ons daar aub maar mee. :blink:

Link naar reactie

Vanmorgen open naar het werk gereden. Voor de verandering een keer niet met het OV. Het was droog weer nietwaar? Sta ik in de file tussen Etten-Leur en Breda op de linker baan, hoor ik rechts van me iemand roepen: "Is dat niet eg koud zo?" Ik mompel iets terug dat dat wel meevalt etc etc. Kijk ik vervolgens rechts van me en ik schiet meteen in de lach. De persoon die dit vroeg was een (lollige) chauffeur van een taxibusje met >20 kinderen welke ALLEMAAL aan de linkerzijde van de bus stonden en zaten te gluren naar die idioot welke bij 6 graden open rijd. Maar ik kreeg wel duimpjes van goedkeuring. Mooi toch....

Link naar reactie

Gisteren ruim 350km gereden met de Z :P

En hij gaat mij steeds beter bevallen zeg! Wat 'n kar :thumbup:

Hoop dat die bestelde Tacho ringen snel binnen komen! :sleepy:

Oja, ik rij sinds deze week niet zo vaak meer alleen in de Zzz :cooltext:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.