Ga naar inhoud

Meet & Greet 10 december (clubhuis Reeuwijk)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als Martin bij zijn vrouw niet zichzelf kan zijn, was íe toch allang vertrokken?? :thumbup::wave: :D

Mijn vrouw is hartstikke lief, beperkt me in generlei mate en ik mag alles denken, zeggen en drinken.

Dit bericht is gecontroleerd en geplaatst met goedkeuring door en van mijn vrouw. Ik kan hier geen rechten aan ontlenen

Link naar reactie
Mijn vrouw is hartstikke lief, beperkt me in generlei mate en ik mag alles denken, zeggen en drinken.

Dit bericht is gecontroleerd en geplaatst met goedkeuring door en van mijn vrouw. Ik kan hier geen rechten aan ontlenen

Man en vrouw hebben in het huwelijk rechten, maar ook plichten! (mijn vrouw het aanrecht en de zwijgplicht).
Link naar reactie
Het grappige is dat er weinig reacties komen. Misschien zijn er toch een aantal die denken dat ik een vreselijk mens getrouwd ben :schater:
Hoop dat jullie niet tegen mijn vrouw zeggen dat ik bovenstaande posting heb gedaan, anders pakt ze de sleutels af en mag ik 14 dagen geen z3 rijden.
Link naar reactie

Ondanks dat mijn Z in de winterstalling staat zou ik graag zijn langsgekomen met mijn andere auto. Ben nu toch wel benieuwd welke gezichten er schuil gaan achter de berichten. "Helaas" moet ik van zaterdag t/m maandag naar Spanje (nee niet in de zak van Z interklaas) Ben uitgenodigd voor een weekend Sevilla met bezoek aan de wedstrijd Sevilla Real Madrid. Ook leuk natuurlijk maar ik was er zaterdag graag bijgeweest. Veel plezier in ieder geval.

Link naar reactie
Ondanks dat mijn Z in de winterstalling staat zou ik graag zijn langsgekomen met mijn andere auto. Ben nu toch wel benieuwd welke gezichten er schuil gaan achter de berichten. "Helaas" moet ik van zaterdag t/m maandag naar Spanje (nee niet in de zak van Z interklaas) Ben uitgenodigd voor een weekend Sevilla met bezoek aan de wedstrijd Sevilla Real Madrid. Ook leuk natuurlijk maar ik was er zaterdag graag bijgeweest. Veel plezier in ieder geval.

Gadverdamme, wat vervelend voor je. Heel weekend in zo'n rotland, slecht weer en dan nog zo'n stomme voetbalwedstrijd van zo'n onbekend clubje. -_-

Jezus man.... RUILEN ?? :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.