Ga naar inhoud

Meet & Greet 10 december (clubhuis Reeuwijk)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Ik neem wat plaatjes mee. Ik wil Shrike natuurlijk ook graag zien dansen op de scissor sisters in z'n roze funkpak. (neem je 'm zelf mee Bart? :D )

Ik neem hem mee. Ik weet het nog beter gemaakt, ik neem er 2 mee, dan kun je gezellig meedoen en laten zien hoe goed jij beweegt en hoe groot die bobbel van jou dan wel niet is :wub::(

Link naar reactie
  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik neem hem mee. Ik weet het nog beter gemaakt, ik neem er 2 mee, dan kun je gezellig meedoen en laten zien hoe goed jij beweegt en hoe groot die bobbel van jou dan wel niet is ;) ^_^

:schater: Ik bedoelde natuurlijk of je zelf het plaatje meeneemt, want die heb ik natuurlijk niet :party:

En je mag wel even naar m'n bobbel kijken hoor B) Als het maar "kijke nie kope" is.

Zorg je wel dat Karin niet jaloers wordt. (of besluit om.... :drank:

Link naar reactie
:schater: Ik bedoelde natuurlijk of je zelf het plaatje meeneemt, want die heb ik natuurlijk niet :party:

En je mag wel even naar m'n bobbel kijken hoor ;) Als het maar "kijke nie kope" is.

Zorg je wel dat Karin niet jaloers wordt. (of besluit om.... :drank:

DJ, je bedoelt waarschijnlijk Inge ^_^ B) , want Karin hoort bij onze Fransoos Richard met zijn machtige snor. :D

Link naar reactie

Ik zie dat Edwin nog niet gereageerd heeft, wij komen natuurlijk ook. :D :wave:

Weten nog niet hoe laat, hebben die dag ook een verjaardag en kijken of het te combineren is.

Tot dan dan!

Enne.... ook ik hou me aanbevolen voor een kachel of moet ik mijn survival outfit aandoen, is ook geen punt als ik het maar van tevoren weet :)

Link naar reactie
Ik zie dat Edwin nog niet gereageerd heeft, wij komen natuurlijk ook. :D :wave:

Weten nog niet hoe laat, hebben die dag ook een verjaardag en kijken of het te combineren is.

Tot dan dan!

Enne.... ook ik hou me aanbevolen voor een kachel of moet ik mijn survival outfit aandoen, is ook geen punt als ik het maar van tevoren weet :)

Ik zet de kachel wel aan, keuze van outfit laat ik aan je eigen fantasie over :D ;)

Link naar reactie
DJ, je bedoelt waarschijnlijk Inge :lol: ;) , want Karin hoort bij onze Fransoos Richard met zijn machtige snor. :wave:

mijn w*pk*p heet weldegelijk Karin. Karin en Karin hebben elkaar ontmoet tijdems de xenon-dag.

Verplicht met ZzZ te komen :angry:

ik word uitgerangeerd -_-

ok, tot ziens dan maar

Link naar reactie
DJ, je bedoelt waarschijnlijk Inge :thumbup::wave: , want Karin hoort bij onze Fransoos Richard met zijn machtige snor. :thumbup:

Zeg Marcel,

wat weet jij wat ik niet weet B) ,

de laatste keer dat ik checkte hoorde Inge nog bij mij :D

of zijn er nog meer Inge's op de lijst???

Gr Spycke

Link naar reactie
Zeg Marcel,

wat weet jij wat ik niet weet B) ,

de laatste keer dat ik checkte hoorde Inge nog bij mij :wave:

of zijn er nog meer Inge's op de lijst???

Gr Spycke

Goh, ik dacht laat ik ook eens de intrigant spelen :D

Dat leidt de avances die de verkeerde kant op gaan :thumbup: een beetje af.

Stel je voor een beetje "bobbels slijpen" op de dansvloer :thumbup: , nee geef mij dan maar een paar mutsen die aardig zijn voor elkaar. Dat ziet er veel "gezelliger" uit :thumbup:

Link naar reactie
Zal ik dan maar de eerste zijn die het vraagt? ...... Moet ik nog iets meenemen?

Ja dat lijkt mij ook wel weer een leuk idee :wave:

Blijven de kosten voor Ruud en Marijke ook een beetje betaalbaar :D

Zo wordt het echt een beetje amerikaans B) ;)

:D :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.