Ga naar inhoud

Meet & Greet 10 december (clubhuis Reeuwijk)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zou het overigens niet leuker en beter zijn om het stel gewoon goed te doneren?

inderdaad bij de xenondag al over gehad.

Een donatieton neerzetten waar iedereen vrijwillig zijn/haar bijdrage in kan stoppen.

Link naar reactie
Een donatieton neerzetten waar iedereen vrijwillig zijn/haar bijdrage in kan stoppen.

Goed plan!! Kunnen we dat afspreken?

Ruud en Marijke zitten ongetwijfeld niet te wachten op een peper-en-zout stelletje of een nieuwe kurkentrekker. Ruud, wat vind je ervan??

Link naar reactie
Mohikaan (henk) komt ook. Mischien ook met betere helft?

Geweldig. Kun je je Z3 sokken laten zien tenzij je ze al die tijd hebt aangehouden. In dat geval heb ik liever dat je je schoenen aanhoudt.

Update: mijn vrouw Ria komt ook mee. Dus geen moppen over sex, discriminatie, Z3 sokken etc.

Ook het drinken kan ik dan wel vergeten.

Link naar reactie
Update: mijn vrouw Ria komt ook mee. Dus geen moppen over sex, discriminatie, Z3 sokken etc.

Ook het drinken kan ik dan wel vergeten.

Maar er over praten mag dus wel Martin !!! :wub:

Link naar reactie
Geweldig. Kun je je Z3 sokken laten zien tenzij je ze al die tijd hebt aangehouden. In dat geval heb ik liever dat je je schoenen aanhoudt.

Update: mijn vrouw Ria komt ook mee. Dus geen moppen over sex, discriminatie, Z3 sokken etc.

Ook het drinken kan ik dan wel vergeten.

Leuk om te weten, Martin. Ben bang dat je 't zwaar gaat krijgen. Misschien krijgt Ria een heel andere kijk op je. :wub:

Link naar reactie
QUOTE(Edwin @ 26 Nov 2006, 14:36) post_snapback.gif

Een donatieton neerzetten waar iedereen vrijwillig zijn/haar bijdrage in kan stoppen.

Goed plan!! Kunnen we dat afspreken?

Ruud en Marijke zitten ongetwijfeld niet te wachten op een peper-en-zout stelletje of een nieuwe kurkentrekker. Ruud, wat vind je ervan??

Vind ik altijd een moeilijk onderwerp, laat ik iedereen vrij in, geen verplichtingen. ik hou van een relaxte sfeer.

Ik zet wel een melkbus neer :lol::P

Link naar reactie
Vind ik altijd een moeilijk onderwerp, laat ik iedereen vrij in, geen verplichtingen. ik hou van een relaxte sfeer.

Ik zet wel een melkbus neer :P :D

Is duidelijk, Ruud, en dat siert je wederom. :lol:

Mag ik dan als bijna-senior, zonder enige pretentie, maar praktisch ingesteld en al eerdere geluiden opvangend, iedereen oproepen om te doneren in de melkbus? Vrijblijvend, vrijblijvend en vrijblijvend en wie iets persoonlijks wil doen staat dat uiteraard geheel vrij.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.