Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil ook een keer komen en wil graag mee-eten. Ik hoop 19.00u te kunnen halen. Werk in D'Bosch, woon in R'daal en moet naar 7-huizen. Aangezien ik met OV naar werk ga, wordt dat haasten. Ik doe m'n best om er op tijd te zijn!

Link naar reactie
Ik wil ook een keer komen en wil graag mee-eten. Ik hoop 19.00u te kunnen halen. Werk in D'Bosch, woon in R'daal en moet naar 7-huizen. Aangezien ik met OV naar werk ga, wordt dat haasten. Ik doe m'n best om er op tijd te zijn!

Leuk Bas, je hebt mijn tel. nummer bel als je wat vertraging hebt dan wachten we met eten ;)

Link naar reactie

Even het lijstje bijwerken omdat ik niet weet of Wouter er nog aan toe komt:

*edit 06-09 11:57*

incl eten:

- Roodkapje / Marijke*

- Edwin/Nadia*

- Z3tje*

- bridders*

- Pippi*

- Nicole*

zonder eten:

- Puk

- Karin/Richard

Alumni:

- The Shrike

Verzoek aan de vraagtekend even te bevestigen of je komt en of je mee eet.

Overige deelnemers die nog niet op de lijst staan kunnen uiteraard nog aanmelden.

Mocht je dat al gedaan hebben heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen, sorry, en laat dat dan ff weten.

Ik ga morgen (woensdag) rond 12 uur reserveren voor het eten.

Kom op mensen het is altijd beregezellig.

Link naar reactie
:muur: Gezellig Nicole, =/- 19:00 aan tafel en eten wanneer iedereen er is.

Ben er al wat eerder :D

Ik heb besloten om donderdag met de ZZZ naar het werk te komen. Kan ik direct van D'Bosch naar Zevenhuizen rijden. Ik denk tussen 18.00 en 18.30u te arriveren, afhankelijk van de drukte op de weg natuurlijk!

Link naar reactie
Ik heb besloten om donderdag met de ZZZ naar het werk te komen. Kan ik direct van D'Bosch naar Zevenhuizen rijden. Ik denk tussen 18.00 en 18.30u te arriveren, afhankelijk van de drukte op de weg natuurlijk!

Het wordt toch mooi weer, ik zie je donderdag ben er ook rond 18:00 uur :muur:

Link naar reactie
hey

zevenhuizen, waar ligt dat?

krijg op routenet 5 verschillende dorpen met die naam?

ben maar een domme belg :wave:

Eetcafé La Baraque

Zuidplasweg 12/14

2761 JL ZEVENHUIZEN

Tel. 0180 - 631041

Routebeschrijving hier.

Link naar reactie

Sorry mensen, ik ben al een week of 4 niet op het forum geweest.

We hebben een nieuw huis gekocht en over twee weken wil ik klaar zijn met verbouwen.

Mijn vrouw is hoog-zwanger, dus je begrijpt dat het op het moment een beetje druk is.

Toch ga ik proberen of ik morgen van de partij kan zijn.

Ik eet NIET mee, maar hoop rond 21h00 langs te komen.

Wacht niet op me, wanneer ik niet kom lig ik of te slapen of ik ben aan het klussen.

Hopelijk tot morgen.

Link naar reactie

thx voor de wegbeschrijvingen ed, maar ligt nog niet zuidelijk genoeg... :wave:

spijtig dat iets te ver is, zou wel eens willen meemaken wie er zo allemaal smaak

heeft in nederland :D

moet tot 7 werken, dan nog uur een 3 kwartier enkele rit. zal voor een andere keer zijn

groeten pj

Link naar reactie
thx voor de wegbeschrijvingen ed, maar ligt nog niet zuidelijk genoeg... <_<

spijtig dat iets te ver is, zou wel eens willen meemaken wie er zo allemaal smaak

heeft in nederland B)

moet tot 7 werken, dan nog uur een 3 kwartier enkele rit. zal voor een andere keer zijn

groeten pj

Allee, das ook gene probleem he :schater::schater: Blijft leuk dat belgische :wave: :D

Tot de volgende keer dan maar

Ps: is als grapje bedoeld hoor ;) voordat er allemaal kommentaren op komen. :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.