Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

puc, prachtkar, ook al ie-ie niet blauw ^_^

Ja dat heb jij allemaal weer gemist B)

Omdat je zo nodig moest parachute springen :thumbup:

-_-

Hoe was het?? Heb het 1 keer gedaan, een tandemsprong, en vond het erg gaaf, al was het springmoment toch wel erg spannend (ok: ik stond doodsangsten uit, maar niet verder vertellen ik ben stoer ;) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Even iets in de groep gooien.

Afgelopen keer proefde ik twijfel of dit evenement een zomerevenement bleef of het hele jaar door kan gaan.

Hierbij dus de vraag hoe jullie hier over denken. Gaan de 5 oktober nog voor een vervolg of pakken we de draad volgend jaar weer op?

Link naar reactie
Even iets in de groep gooien.

Afgelopen keer proefde ik twijfel of dit evenement een zomerevenement bleef of het hele jaar door kan gaan.

Hierbij dus de vraag hoe jullie hier over denken. Gaan de 5 oktober nog voor een vervolg of pakken we de draad volgend jaar weer op?

Da's een goeie Edwin ...

Ik zit in ieder geval met het feit dat ik tot 10 uur op school zit. Op zich is er niets op tegen om met een clubje bij elkaar te blijven komen. Het is immers gezellig en altijd iets te kletsen :rolleyes:

Het moet alleen ;) verplichting worden.

Zullen we de lijst gewoon open gooien .....

Who in, who's not ...

PS ... wanneer wordt het weer om het kapje er op te doen .... het blijft wel heeeeeeeel lang lekker weer ;)

Link naar reactie

Ik ben voor voortzetting van 1 keer per maand een meeting, hartstikke gezellig :blink:

Misschien kunnen we voortaan de dinsdag pakken dan kan Wouter ook, hij is ten slotte de organisator achter dit feest :blink:

Dus dinsdag 3 oktober ??? ik ben er :D en ik ga wel eten daar (veel voor weinig) :newblush:

Link naar reactie
Nou daar gaan we dan:

Wie in/not dinsdag/donderdag

Ruud in dinsdag

Wouter in dinsdag?

Edwin in maakt niet uit

Puk in ?

Dinsdags komen we in conflict met de kevers, woensdag is ook optie... of wordt dit een poll :blink:

Donderdag is voor mij trouwens geen probleem, juni ben ik alweer van de studie af :newblush:

Link naar reactie
Dinsdags komen we in conflict met de kevers, woensdag is ook optie... of wordt dit een poll :thumbup:

Donderdag is voor mij trouwens geen probleem, juni ben ik alweer van de studie af :offtopic:

De kevers zitten inderdaad al op de dinsdag.

Wat mij betreft is de woensdag ook een optie. De eerste dinsdag valt dus af. De reguliere bezoekers svp even reageren welke dag het beste uitkomt.

Ook wanneer je altijd al van plan was te komen maar de donderdag kwam nooit uit. Laat ff weten welke dag je dan wel uitkomt!

Link naar reactie

Halllo mannen, op woensdag kan ik dus niet, dan "sport" ik namelijk. :thumbup:

De donderdag komt mij juist weer goed uit. Dinsdag ook trouwens.

We kunnen natuurlijk ook de tweede dinsdag van de maand bijeen komen. Of de derde of laatste dinsdag, komen we niet in aanraking met kevers en aanverwante insecten. :huh:

Dus als het woensdag wordt, jammer, :huh: maar dan zien jullie mij helaas niet meer, zo ook mijn ZzZtje. :thumbup:

Als het donderdag 4 oktober blijft, count me in, blijf ik ook eten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.