Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

Hoop dat het dan een beetje lekker weer is want ik heb een borrel voor mijn werk om 4 uur, dus ik zie het wel zitten om open naar de borrel te rijden (heb een collega beloofd dat hij een keer mee mag rijden) dan open naar huis te rijden, Edwin op te pikken en weer op naar de volgende borrel!! :schater: Dan mag Ed naar huis rijden.

Ohja en een hapje eten tussendoor.

Ik ben er :P , over dat eten daar, vanaf hoe laat ?? het is dan misschien wel leuk een vaste tijd te prikken, als er genoeg annimo voor is :D

Link naar reactie
  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik ben er 90% zeker ook bij, dankzij Ruud ;)

Nog even in de forum kalender zetten iemand? ;)

ah, ja je komt bij Ruud de eerste donderdag van de maand niet weg zonder mee te gaan naar de meeting.

Die ervaring hebben al meerdere forumleden ;)

Nog een Wouter beheert dit draadje trouwens maar weet niet of hij op vakantie is.

Wie gaan er zeker mee eten?

Richard & Karin

Ruud & Marijke

Nadia & Edwin

Ivo

Nicole

Als er nog meer mensen zijn die om 7 uur willen eten laat dat dan nog ff weten. Ik ga morgen eind vd ochtend even doorbellen zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Link naar reactie

Ik kom niet eten maar probeer zeker even langs te rijden!

Groeten!

ah, ja je komt bij Ruud de eerste donderdag van de maand niet weg zonder mee te gaan naar de meeting.

Die ervaring hebben al meerdere forumleden :sleepy:

Nog een Wouter beheert dit draadje trouwens maar weet niet of hij op vakantie is.

Wie gaan er zeker mee eten?

Richard & Karin

Ruud & Marijke

Nadia & Edwin

Ivo

Nicole???

Als er nog meer mensen zijn die om 7 uur willen eten laat dat dan nog ff weten. Ik ga morgen eind vd ochtend even doorbellen zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Link naar reactie
Heb Wouter gebeld, is druk met zijn nieuwe baan :blink: maar zal snel het topic aanpassen :D

BEN ER NOG! :lol:

Inderdaad een nieuwe baan, veel nieuwe indrukken en veel nieuwe stof!

Ik denk dat ik het red om een hapje mee te eten.

Tot donderdag :P

Link naar reactie
ik denk dat Ivo bij Gonny van onderhuren in de klas heeft gezeten :huh:

was ik maar haar buurman dan kreeg ik met kerst een kart :D

Link naar reactie
was ik maar haar buurman dan kreeg ik met kerst een kart :huh:

Ben jij blij met een kartje door je brievenbus? Dan liever een echte kart!!! .... Wat een genante brief zeg, met diverse vauten.... Wat een emomuts.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.