Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

we kunnen in ieder geval alvast beginnen met de lijst voor 6 juli.

Is een mooie dag want op die avond is er net even géén WK voetbal.

Dan kan je mij alvast op de lijst zetten. Nieuwegein is bij mij "om de hoek" en zal dan zeker van de partij zijn!

Bij Big Daddy's vindt inderdaad met grote regelmaat meetings plaats. Is perfect qua ruimte, ligging en nuttigen van een hapje & drankje :birthday:

Link naar reactie
Dan kan je mij alvast op de lijst zetten. Nieuwegein is bij mij "om de hoek" en zal dan zeker van de partij zijn!

Bij Big Daddy's vindt inderdaad met grote regelmaat meetings plaats. Is perfect qua ruimte, ligging en nuttigen van een hapje & drankje :wave:

Andere lokatie dan zevenhuizen is nog niet definitief, nieuwegein is btw. geen zuid-holland meer. ;) :D

Link naar reactie

Regio zuid van de Ducati club heeft altijd club-meetings in Heijnenoord.

Vanaf R'dam, onder de Heijnenoord-tunnel door, 1e afslag, stoplichten links, stoplichten links.

Wel een gezellige tent, met plenty parkeer gelegenheid.

Het is alleen niet echt in het centrum van Zuid-Holland, maar wel op het randje.

Het is maar een idee.

Link naar reactie

Afgelopen weekend een rondje gereden om geschikte plaats te vinden maar voldoende parkeergelegenheid is toch wel een probleem.

Zal ook eens in Heinenoord gaan kijken.

Link naar reactie

Wat dachten jullie van langs de A13. Beide kanten op meerdere restaurantjes met parkeerplaats. Ik heb alleen geen idee of het er gezellig is en ik ben nog nooit komen opdagen, dus ....

Link naar reactie

Nou we zoeken vrolijk verder, hebben zaterdag (of was het nou zondag, ja inderdaad zondag, dat heb je met die lange weekends :wave: ) wat rondgetourd maar inderdaad niks geschikts kunnen vinden. We proberen nog wat anders te vinden, misschien is A13 een optie. Jullie horen nog!

Link naar reactie
Wat dachten jullie van langs de A13. Beide kanten op meerdere restaurantjes met parkeerplaats. Ik heb alleen geen idee of het er gezellig is en ik ben nog nooit komen opdagen, dus ....

Langs de A13 ??? :)

Daar heb je een manege :D , twee benzine stations :D en een Mc.Donalds :wave: .

Oh ja, bij Zestienhoven is ook nog een wip-caravan :)

Sla ik nu nog iets over, of lijkt één van de bovengenoemde jullie echt wat.

Link naar reactie

Die bedoelde ik eigenlijk ook met 'bezine stations'.

Of kan je daar ook gezellig buiten met een biertje (not BOB) zitten?

Link naar reactie

En vergeet het gezellige bukbosje richting DH achter het pompstation niet!! Altijd gezellig hoor met een biertje en je broek op je enkels ;)

OK, je hebt gelijk dat het er niet echt gezellig is, maar dan kunnen we misschien beter hier afspreken. Het is even van de hoofdweg, maar dat zorgt voor leuke b wegen met strakke bochten. Je kunt er ongeveer 15 autos parkeren en bij mooi weer lekker aan het water zitten.

Link naar reactie

Oh ja, de trekplek was ik vergeten.

Ik zit ook nog hard te verzinnen naar mogelijkheden.

Hier in Zwijdrecht heb je een 'Beren-resaurant' met een terras buiten.

Een overdekte parkeerplaats voor +/- 50 auto's. (onder de snelweg)

En je bent binnen 2 minuten vanaf de snelweg ter plaatse, maakt niet uit vanuit welke richting je komt.

Het klinkt ongezellig, maar het valt heus wel mee. :thumbup:

Verder weet ik zat tentjes, maar daar kan je weer met geen mogelijkheid meer dan 3 auto's kwijt.

Dat is toch uiteindelijk de reden van de samenkomst.

Link naar reactie
En vergeet het gezellige bukbosje richting DH achter het pompstation niet!! Altijd gezellig hoor met een biertje en je broek op je enkels :thumbup:

OK, je hebt gelijk dat het er niet echt gezellig is, maar dan kunnen we misschien beter hier afspreken. Het is even van de hoofdweg, maar dat zorgt voor leuke b wegen met strakke bochten. Je kunt er ongeveer 15 autos parkeren en bij mooi weer lekker aan het water zitten.

Ze hebben het goeie merk bier! Dan is het goed. Maar 15 auto's? Als er veel z's komen en ook nog andere bezoekers dan wordt dat krap denk ik? Nou ja misschien is het een kwestie van uitproberen.

En over die Berentent: wij hebben er ook 1 in Barendrecht, op zich wel leuke tent maar daar zit het al-tijd vol (omdat het een leuke tent is). Als Zwijndrecht nog plek heeft vind ik dat ook wel best. Nou ja we zien wel, anders zwerven we gewoon wat rond.

Link naar reactie

We hebben nog 26 dagen om iets leuks te vinden.

(op woensdag 05-07-2006 moet het toch wel rond zijn lijkt me)

Misschien komt iemand nog een leuk stekkie tegen...

Link naar reactie

Volgende keer ben ik er denk ik ook wel bij. Zal hier wel kijken welke locatie het wordt.

Willemstad (ZH) is wel leuk (voor mijn bijna een thuiswedstrijd) Beertjes Zwijdrecht ken ik niet weleens bij de Beertjes in Barendrecht geweest, qua parkeergelegenheid best oke en ook langs de snelweg.

Link naar reactie
Idd, met tafels,stoelen,banken en kouwe kletsen, nog even informeren tot hoe laat ze open zijn :rolleyes:

Is dat bij het zwemstrand bij de afrit van de A12?

Ik ben daar gisteren geweest. Parkeerplaats zat.

Ben niet binnen geweest, daarvoor was het iets te warm.

Link naar reactie
Is dat bij het zwemstrand bij de afrit van de A12?

Ik ben daar gisteren geweest. Parkeerplaats zat.

Ben niet binnen geweest, daarvoor was het iets te warm.

Klopt dat bedoel ik, makkelijk toegankelijk vanaf de A 12, te warm, ze hebben buiten een groot terras met parasols :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.