Ga naar inhoud

Brainstormen over een tweede Limbo meeting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

2 juli

Mensen, hoe laat zijn jullie van plan te vertrekken 2 Juli? Rond 10.00 uur?

Tourrit

Dit zijn de enigste twee zaterdagen dat de ring (van vroeg tot laat) open is voor publiek:

Samstag, 12.08.2006

von 10:00 Uhr bis 18:45 Uhr

----------------------------------

Samstag, 19.08.2006

von 08:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Voor de 2e ben ik nog aan het lobbyen, de weekends zijn beide nog vrij!!

Link naar reactie
Voor mij kan enkel zaterdag 19/08
Ik kan helaas alleen maar op zaterdag 19-08

Lijkt mij in dat geval een duidelijke zaak, 19-8-2006 eenmaal....andermaal....

-------------------------------------------------------

Mensen die de 2 juli meegaan:

Zedri

SledgeHammer

Pierre(???)

M-Optic

YellowRider(????)

M-Roadster(????)

M coupe for life

Mis ik nog iemand?

Link naar reactie

Oeh... ben erg aan het twijfelen om 2 juli ook mee te gaan (ondanks dat ik geen Limburger ben...). Ga graag naar de Nordschleife alleen heb ik afgezworen om daar nooit zelf op te gaan rijden. Dus als jullie (aktie) foto's willen... die wil ik wel maken.

Waar wordt er verzameld en hoe laat begint de rit er naartoe?

Link naar reactie
De officiële rit is pas op 19 augustus, maar je mag natuurlijk ook mee op verkennings tocht. Wij verzamelen op het volgende adres tussen 9.30 en 10.00 uur.

Baneheide Eetcafé

Nijswillerweg 5

6351JS Bocholtz

Sh!t, ik had eerst de agende moeten raadplegen. 2 juli gaat me niet lukken. Maar zet mij op de lijst van 19 augustus!

Link naar reactie

Ik heb gisteren een rit meegereden met de BMW club AC vlaanderen.

De rit begon in La Roche en eindigde in Nurburg. We hebben alle wegen binnendoor gereden, het was gewoonweg prachtig rijden. Er werd vlot doorgereden, maar zeker niet geraced.

Ik zal het roadbook meenemen, dan kunnen we misschien een klein stukje van deze rit meepikken?

Even een vraag. Heeft er iemand problemen mee als een kamaraad met zijn auto met ons mee rijd, want het kan zijn dat ik het weekend daar blijf :huh:

groet Jeroen

Ook heb ik van Navigator enkele tips gekregen voor het bezoeken van standplaatsen.

Link naar reactie

Ik heb gisteren een rit meegereden met de BMW club AC vlaanderen.

De rit begon in La Roche en eindigde in Nurburg. We hebben alle wegen binnendoor gereden, het was gewoonweg prachtig rijden. Er werd vlot doorgereden, maar zeker niet geraced.

Er werd zeker niet geraced :lol: Niet als je meer dan 300 pk voorin hebt liggen. Berre en ik hebben anders aardig mogen trappen... En dan die wegligging van de M3's E30. Die liggen als een kart op de weg :huh:

Link naar reactie
Ik vond dat Berre zeer goed volgde, zeker op de weg bergop met die haarspeldbochten. Maar, dat zal wel aan jullie rijkunsten liggen zeker :thumbup:

Och ja, er zei ooit een beroemde meneer (weet zijn naam niet meer) : Performance is all in the mind...

En heb van mijn rallyperiode toch wel wat "trajectoire" leren rijden, al had ik dan niet altijd zelf het stuur in handen... En mijn rondjes op Zolder helpen ook altijd wat. :m:

Link naar reactie
Kom je eerst naar Limburg M-Roadster of ga je meteen richting ring?

Hangt even af van de oppas (voor dat hond). Als ik dat beest het hele weekend kan "dumpen" ga ik zaterdag nog naar een verjaardag in Duitland en dan rij ik van daar uit zondag direct naar de Ring. Zo niet, dan kom ik zondag ook eerst naar Limburg. We houden sowieso even contact in de aanloop naar zondag. Ik heb er zin in!

Link naar reactie
Hangt even af van de oppas (voor dat hond). Als ik dat beest het hele weekend kan "dumpen" ga ik zaterdag nog naar een verjaardag in Duitland en dan rij ik van daar uit zondag direct naar de Ring. Zo niet, dan kom ik zondag ook eerst naar Limburg. We houden sowieso even contact in de aanloop naar zondag. Ik heb er zin in!

Je hebt ook vrienden in alle uithoeken :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.