Ga naar inhoud

Brainstormen over een tweede Limbo meeting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuke foto's, ziet er gezellig uit, mooie variatie aan ZZZ-tjes. :thumbup:

Ja, het was erg geZellig... ;)

En die Z1 van PiérreZ, da's een gaaf ding Zeg... :D

Moeten jullie betrachten:

Dat ding is van voor tot achter AC-SchnitZer getuned, inclusief blok !! [2.7 liter]

De uitlaat, remmen, assen, stuur, velgen, alles onder handen genomen...

Nu vraag ik of hij de kentekenplaat houder laat Zitten, met text van een Duitse dealer...

Ik denk: Die vervangt hij beslist door een chroom exemplaar o.i.d.

Zegt die:

Nee nee, dat hoort bij de auto, dat houdt hem origineel... :schater::schater:

De volgende keer neem ik een lepel mee, ik durf te wedden dat je dat ding kan eten... :lol:

Link naar reactie

2 juli

Mensen, hoe laat zijn jullie van plan te vertrekken 2 Juli? Rond 10.00 uur?

Tourrit

Dit zijn de enigste twee zaterdagen dat de ring (van vroeg tot laat) open is voor publiek:

Samstag, 12.08.2006

von 10:00 Uhr bis 18:45 Uhr

----------------------------------

Samstag, 19.08.2006

von 08:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Link naar reactie
2 juli

Mensen, hoe laat zijn jullie van plan te vertrekken 2 Juli? Rond 10.00 uur?

Tourrit

Dit zijn de enigste twee zaterdagen dat de ring (van vroeg tot laat) open is voor publiek:

Samstag, 12.08.2006

von 10:00 Uhr bis 18:45 Uhr

----------------------------------

Samstag, 19.08.2006

von 08:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Voor mij kan enkel zaterdag 19/08, het andere weekend zit ik in Bella Italia...

Wat betreft de 2e juli, wist je al dat ik niet meekon.

Maar ik ga 24/6 met AC Vlaanderen al naar ginds en als Jeroen meegaat, zal ik hem wel een paar leuke plekjes naast het circuit tonen...

We moeten ook niet allemaal gaan circuitrijden. :lol:

Link naar reactie
Voor mij kan enkel zaterdag 19/08, het andere weekend zit ik in Bella Italia...

Wat betreft de 2e juli, wist je al dat ik niet meekon.

Maar ik ga 24/6 met AC Vlaanderen al naar ginds en als Jeroen meegaat, zal ik hem wel een paar leuke plekjes naast het circuit tonen...

We moeten ook niet allemaal gaan circuitrijden. ;)

Ik ga mee de 24 ste, weer of geen weer :schater:

Beide datums gaan voor mij. Ben ook flexibel :lol:

Ik stel voor om tussen 8uur en 10uur te vertrekken op 2 juli in Simpelveld zodat we tijd hebben om alles op het gemak te bekijken

Link naar reactie
Ja, het was erg geZellig... :lol:

En die Z1 van PiérreZ, da's een gaaf ding Zeg... :m:

Moeten jullie betrachten:

Dat ding is van voor tot achter AC-SchnitZer getuned, inclusief blok !! [2.7 liter]

De uitlaat, remmen, assen, stuur, velgen, alles onder handen genomen...

Nu vraag ik of hij de kentekenplaat houder laat Zitten, met text van een Duitse dealer...

Ik denk: Die vervangt hij beslist door een chroom exemplaar o.i.d.

Zegt die:

Nee nee, dat hoort bij de auto, dat houdt hem origineel... :schater::schater:

De volgende keer neem ik een lepel mee, ik durf te wedden dat je dat ding kan eten... :lol:

Had ik maar naar je geluisterd, heb je van Huub wat van die VODO-stof meegenomen.

Ben vandaag ergens tussen den bosch en wijlre de nummerplaat verloren ;) :thumbup:

Hullup ik wil geen 1 op mijn plaat, kunnen we geen grote zoekaktie starten :D

Link naar reactie
Had ik maar naar je geluisterd, heb je van Huub wat van die VODO-stof meegenomen.

Ben vandaag ergens tussen den bosch en wijlre de nummerplaat verloren :lol: ;)

Hullup ik wil geen 1 op mijn plaat, kunnen we geen grote zoekaktie starten :thumbup:

Dan kun je wel nog blij Zijn dat de 'een' kan slaan op Z1... :lol:

Bij Emmie moet je hem drie keer verlieZen om hetZelfde resultaat te bereiken... :m:

[serieus modus] Jammer van die plaat... :D En alweer een gekloot voor dat je een nieuwe hebt.

Link naar reactie

Nog even voor mijn overzicht, begrijp ik nou goed dat er op 2 juli een aantal van jullie naar "de Ring" gaan? want ik kan er nergens een appart topic over vinden maar ik denk dat dit een combi is met de Limbo meeting? Kan ik me ergens aanmelden? want ik was ook van plan om in dat weekend weer eens richting de ring te gaan...

Link naar reactie

Topic is inderdaad een kleine puinzooi. ;)

2 Juli gaat een groepje Limbo's de route verkennen. (In augustus vindt de echte tourrit plaats met alle toeters en bellen)

Wij willen rond een uur of tien vanuit Limburg vertrekken. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :D

Link naar reactie
Topic is inderdaad een kleine puinzooi. ;)

2 Juli gaat een groepje Limbo's de route verkennen. (In augustus vindt de echte tourrit plaats met alle toeters en bellen)

Wij willen rond een uur of tien vanuit Limburg vertrekken. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :D

tnx Sledge voor de info! zijn er ook nog mensen die de ring zelf opgaan? Ik ben er in ieder gaval wel dat weekend, dit uiteraard onder voorbehoud want bij regen ga ik niet de ring op.

Link naar reactie
tnx Sledge voor de info! zijn er ook nog mensen die de ring zelf opgaan? Ik ben er in ieder gaval wel dat weekend, dit uiteraard onder voorbehoud want bij regen ga ik niet de ring op.

Ik denk dat we allemaal wel een rondje gaan draaien, inderdaad alleen als het droog is...

Link naar reactie
Nu vraag ik of hij de kentekenplaat houder laat Zitten, met text van een Duitse dealer...

Ik denk: Die vervangt hij beslist door een chroom exemplaar o.i.d.

Zegt die:

Nee nee, dat hoort bij de auto, dat houdt hem origineel... :schater::schater:

:D Altijd iets bijzonders, die Pierre... :lol: ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.