Ga naar inhoud

Brainstormen over een tweede Limbo meeting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Ok, dat gevoel had ik dus helemaal niet, maar je hebt zeker een punt. Op de heenweg zal het zeker niet lukken, met 10 auto's kun je simpelweg niet door landweggetjes racen met 80 km/h, bewijs leveren de andere meetings. En of je op de terug weg gebruikt maakt van wat de autobahn je toelaat kan je toch helemaal zelf beslissen? :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt zeker een punt Rob, in de "hitte" van het moment zijn we allemaal kleine jongetjes die ,wel hun verantwoordelijkheden kennen maar ook graag.............ook op de kleine landweggetjes ( ik spreek hier dan even voor mezelf) :D :wub:

Link naar reactie
Je hebt zeker een punt Rob, in de "hitte" van het moment zijn we allemaal kleine jongetjes die ,wel hun verantwoordelijkheden kennen maar ook graag.............ook op de kleine landweggetjes ( ik spreek hier dan even voor mezelf) :wub:  -_-

Op zich niets mis mee, maar solo. Niet met een aantal ZZZ-tjes bij elkaar, dat gaat niet goed. Ik kom graag, als het een echte toerrit is. En ik denk nu eenmaal dat het dat niet wordt. In de ban van de Ring. M'n gevoel, ik kan 't niet helpen... :D

Link naar reactie

Ben al vaker naar de Nurburgring geweest om races te bekijken, meestal met leaseauto. Heb hoegenaamd niet het gevoel om dan terug naar huis te racen.

Mss omdat ik al 20 jaar races en rallys volg...

Vorig jaar ben ik dan voor de eerste keer naar een race gaan kijken met mijn Z en ik heb er alleen maar van genoten, niks geen racegevoel.

2 redenen : in Duitsland moet je verdomd uit je doppen kijken (zelfs in de dorpen) want waar 50 staat, wordt ook 50 gereden (en geflitst).

2e reden : ik ga af en toe met mijn Z op circuit rijden, dan bewaar je vanzelf een koele kop, want ik hou me altijd één ding voor ogen : de kostprijs van mijn wagen en de wetenschap dat ik niet meteen een andere kan kopen als ik em plat rij.

BTW : ik heb al verschillende keren op de "Autobahn" gereden en nog nooit in de verzoeking gekomen om aan topsnelheid te gaan rijden. :D

Maar zoals Sledge reeds zei, we hebben nog even tijd...

Racing is all in de mind :wub:

Link naar reactie
Sledge, je vroeg me laatst hierover iets. Ziehier: Ik heb zo het gevoel dat het niet voor iedereen een leuk toertochtje wordt naar de Ring; denk aan m'n water te voelen dat het één grote racerij wordt. En helemáál op de terugweg, als iedereen "gek" is gemaakt daar. Daar moet je maar zin in hebben. Nee, vooralsnog trekt deze dag me niet. Met alle respect. :D

Uit respect voor de mede ZZZ doe ik Rustig aan. Je kunt daar ook geweldig genieten van de natuur rond je. Als we in groep gaan wil ik ook in groep terug rijden. :wub:

Oud Limburgs gezegde: "Samen uit; Samen thuis" -_-

Greetz Jeroen

Link naar reactie

Moet Rob idd gelijk geven, zo'n circuit fokt sommige mensen wel een beetje op, als we met de motoren richting Ring kwamen nam het aantal buikschuivers die halsbrekende toeren uithalen enorm toe leverde af en toe levensgevaarlijke situaties op :rolleyes:

Echter wij volwassen ZZZ-ers laten ons toch niet gek maken. :D

Van de andere kant: kleine escapade met een stukje gassen heb ik echter tot nu toe op iedere tourrit meegemaakt, moet kunnen toch zal nu niet anders gaan :D :rolleyes:

Link naar reactie

Ik citeer uit het Friesland topic:

Zo te lezen denken jullie dat er in Friesland niet hard gereden kan worden,wij organiseren deze rit met het doel om jullie het echte cabriogevoel te geven.Door op de lekkere platteland weggetjes te gaan rijden.

Eindelijk dat lelijke netje achter naar beneden niet bang hoeft te zijn dat je haar dan tijdens het rijden door elkaar waait en echte biologischische strondlucht opruiken. laugh.gif

De roadster gebruiken waar hij voor gemaakt is.

:rolleyes:

Link naar reactie
Je kunt daar ook geweldig genieten van de natuur rond je. Als we in groep gaan wil ik ook in groep terug rijden. :D

Oud Limburgs gezegde: "Samen uit; Samen thuis" :D

Greetz Jeroen

Dé bekende spijker op Zijn kop Jeroen.

Ik stel het volgende voor:

We maken er een mooie forum-toerrit van. Lekker easy en volop genieten.

Voor de echte racefreaks onder ons regelen we eens een aparte meeting, met niet teveel deelnemers. Dan kunnen we eens knallen...de paardjes loslaten... :rolleyes:

In dat laatste geval denk ik aan maximaal 10 Zt's.

Link naar reactie
Je kunt daar ook geweldig genieten van de natuur rond je. Als we in groep gaan wil ik ook in groep terug rijden.  :D

Oud Limburgs gezegde: "Samen uit; Samen thuis"  :D

Greetz Jeroen

Dé bekende spijker op Zijn kop Jeroen.

Ik stel het volgende voor:

We maken er een mooie forum-toerrit van. Lekker easy en volop genieten.

Voor de echte racefreaks onder ons regelen we eens een aparte meeting, met niet teveel deelnemers. Dan kunnen we eens knallen...de paardjes loslaten... ;)

In dat laatste geval denk ik aan maximaal 10 Zt's.

Dat kunnen we tussendoor eens doen onder een paar man, ik rij zowiezo niet wild op onbekende wegen, je zit zo aan snelheden boven de 150km/h en daar kunnen de medeweggebruikers niet mee om, overstekende fietsers e.d.

Bij een rondrit gaat het om te genieten, en niet zitten te stressen in de auto dat je constant moet opletten en planché gas moet geven :schater:

Greetz Jeroen

PS: eerst eens zorgen dat de Z uit zijn winterslaap ontwaakt :D

Link naar reactie
Dé bekende spijker op Zijn kop Jeroen.

Ik stel het volgende voor:

We maken er een mooie forum-toerrit van. Lekker easy en volop genieten.

Voor de echte racefreaks onder ons regelen we eens een aparte meeting, met niet teveel deelnemers. Dan kunnen we eens knallen...de paardjes loslaten... ;)

In dat laatste geval denk ik aan maximaal 10 Zt's.

Denk ook dat dit de beter optie is.

Naar de NS met een paar (waarschijnlijk) Limburgers en voor de meeting een rustiger tochtje door het Limburgse hinterland. Ben er trouwens nog niet uit of ik nu voor een paar dagen meega naar Oostenrijk in dat weekend. Slaag ik daar niet in, dan ga ik zeker naar NS voor dit Z-event.

Was gisteren een tochtje gaan doen (in mjn eentje en zonder navigatie) via Eben emael - Lannaye - Lixhe - Visé - De Voerstreek - Aubel - Moresnet tot in Welkenraedt. Machtige wegen gevonden ! (maar dat hadden jullie vorig jaar al gemerkt, geloof ik)

Ik denk dat we daar voor iedereen een mooie toertocht kunnen uitstippelen waar er rustig en toch vlot kan gereden worden...

Link naar reactie

Dé bekende spijker op Zijn kop Jeroen.

Ik stel het volgende voor:

We maken er een mooie forum-toerrit van. Lekker easy en volop genieten.

Voor de echte racefreaks onder ons regelen we eens een aparte meeting, met niet teveel deelnemers. Dan kunnen we eens knallen...de paardjes loslaten... :D

In dat laatste geval denk ik aan maximaal 10 Zt's.

Denk ook dat dit de beter optie is.

Naar de NS met een paar (waarschijnlijk) Limburgers en voor de meeting een rustiger tochtje door het Limburgse hinterland. Ben er trouwens nog niet uit of ik nu voor een paar dagen meega naar Oostenrijk in dat weekend. Slaag ik daar niet in, dan ga ik zeker naar NS voor dit Z-event.

Was gisteren een tochtje gaan doen (in mjn eentje en zonder navigatie) via Eben emael - Lannaye - Lixhe - Visé - De Voerstreek - Aubel - Moresnet tot in Welkenraedt. Machtige wegen gevonden ! (maar dat hadden jullie vorig jaar al gemerkt, geloof ik)

Ik denk dat we daar voor iedereen een mooie toertocht kunnen uitstippelen waar er rustig en toch vlot kan gereden worden...

Ja hele mooie streek alleen soms hele slechte wegen :m: Is de Eifelkant in D stukken beter qua wegen maar ook idd minder mooi :)

Link naar reactie
Sledge, je vroeg me laatst hierover iets. Ziehier: Ik heb zo het gevoel dat het niet voor iedereen een leuk toertochtje wordt naar de Ring; denk aan m'n water te voelen dat het één grote racerij wordt. En helemáál op de terugweg, als iedereen "gek" is gemaakt daar. Daar moet je maar zin in hebben. Nee, vooralsnog trekt deze dag me niet. Met alle respect. :D

Uit respect voor de mede ZZZ doe ik Rustig aan. Je kunt daar ook geweldig genieten van de natuur rond je. Als we in groep gaan wil ik ook in groep terug rijden. :m:

Oud Limburgs gezegde: "Samen uit; Samen thuis" :)

Greetz Jeroen

Kan ik me ook ergens inschrijven voor deze meeting. Ik zou graag mee willen doen. ;)

Greetingz Leander

Link naar reactie
Kan ik me ook ergens inschrijven voor deze meeting. Ik zou graag mee willen doen.   :D

Greetingz  Leander

Ik vermoed dat Sledge je met je post op de deelnemerslijst zet.

Dank je voor de reply. Is dezedeelnemerslijst ook openbaar voorzover je weet of is het gewoon ff afwachten?

Link naar reactie

Voor een ontspannende forum-tourtocht in mijn achtertuin daar ben ik wel voor te porren. :D

Let wel, de "rustige" versie anders wordt het heibel met de co-pilote. ;)

Dit is dan ook een mooie gelegeheid om eens met jullie kennis te maken en zo ook om eens beetje kleur in de ZZZ optocht te brengen. ;)

Enne, bij de klus-zondag een helpende hand bij het vervangen van de seatbushings zou meer dan welkom zijn. ;)

Dus Sledge, schrijf me er maar bij de intersenten. :m:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Ok, BIG PROBLEM, ik ga (hoogst) waarschijnlijk 5 Juli naar Spanje... :lol: Meeting op de eerder geplande datum laten doorgaan zonder klusdag, of de meeting verplaatsen naar 1 en 2 Juli met klusdag? Anders suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

Nu Zedri mij gisteren heeft voorzien van een der meest begeerde tatoo's die er te verkrijgen is (slechts 3 van bekend op deze aardbol: Zedri, Huub en ik!) begin ik zowaar trek te krijgen die NS eens IRL te aanschouwen. Wil je me met potlood op de lijst van belangstellenden zetten Sledge? :thumbup:

Link naar reactie
Rob (VIP-guest) :thumbup:

Meer info volgt zsm, het topic is een beetje op de achtergrond geraakt, maar er gaat nu werk van gemaakt worden. :lol:

Eén wilde nacht met Sledge en je bent VIP. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.