Ga naar inhoud

Brainstormen over een tweede Limbo meeting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

AAAAHHHHHHHHHH......... lekker zeg zo'n ijskoud biertje na zo'n geweldige dag!

Weet niet of er een nieuw toppic aangemaakt word maar dat laat ik dan maar even over aan de moderators.

Wat een geweldige dag was het vandaag zeg! prachtig weer, leuke mensen, massa's mooie auto's, schitterende omgeving, spanning, verbrand rubber, en natuurlijk.... currywurst! :newblush:

Zal straks even een paar foto's posten.. Eerst even genieten van mijn biertje, wat kippenpootjes en de formule 1.

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier enkele impressies van een zeer geslaagde dag:

Verzamelen in Bocholtz

dscf00909gv.jpg

Schitterende route door de eifel naar de ring

dscf00973lg.jpg

dscf01015sa.jpg

dscf01030bg.jpg

dscf01067nu.jpg

Sabine was ook weer van de partij

dscf01174yi.jpg

Mooi auto spul ten overvloede

dscf01184jz.jpg

Zedri blij als een klein kind

dscf01270qo.jpg

En ook de rit naar huis was weer een mooie, kon zelfs de start van de F1 nog zien.. Wat een heerlijk land hebben wij toch naast de deur liggen, al was het alleen maar vanwege die heerlijke Currywurst.... :newblush:

dscf01355oo.jpg

Link naar reactie

Ja ja idd, het was een geweldige dag!!!

heb er helemaal van genoten, ben zeker de volgende keer weer van de partij!!!! :newblush:

Ook hier een kleine impressie van vandaag, de rest komt wel in de echte topic die nog wel zal komen.

Heb trouwens op de terugweg nog een ferrari van de weg gedrukt.

020706nurbergring1003medium9vw.jpg

Hier zie je ons de autoweg opdraaien.

020706nurbergring1004medium4pn.jpg

Een impressie van het uitzicht op de heenreis.

020706nurbergring1011medium9bd.jpg

020706nurbergring1010medium9pt.jpg

En de voorrijders.

020706nurbergring1015medium8aw.jpg

en de achterrijders

020706nurbergring1006medium7zl.jpg

De rest zet ik in de nieuwe topic!!!

greets :( coupe for life!!!!

Link naar reactie

Ik heb maar een woord voor de ring: VERSLAVEND!!!! De snelheid, het publiek langs de baan, het cabrio gevoel, het zonnetje op je bol, het geluid van de Porsches die je met dik 200km/h passeren, het piepen van de banden wanneer je hem diep in een bocht legt....zucht.....wat zal ik vannacht goed dromen.... B)

Mensen, wat een heerlijke dag. Ik hoop dat jullie net zo hard genoten hebben, maar dat was aan de gezichten wel af te lezen. B)

Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, wanneer jullie iets spectaculairs willen meemaken is dit een absolute aanrader. :newblush:

Bos, weilanden en bochten in overvloed

21fx1.jpg

58yq.jpg

G-Power uitlaten schoppen kont!!! :(

13mb3.jpg

MQPforlife in action

47lh.jpg

Peter in action

39vq.jpg

Die wil ik in de tuin hebben staan. :)

60kk.jpg

Gespot:

BMW M6 x3

BMW M3 CSL

BMW Z3 MQP x 2 :m:

BMW M5

Porsche 996 x ontelbaar

Porsche Carrera GT

Ferrari Modena

Ferrari 355

Lamborghini Gallardo

TVR

En nog veeeeel meer...

Link naar reactie

Zijn nog nooit zoveel forum QPes bijelkaar geweest :( of toch wel :newblush: maar wou er wel bijzijn,wanneer is de planning van het weekend??

Link naar reactie
Ik heb maar een woord voor de ring: VERSLAVEND!!!! De snelheid, het publiek langs de baan, het cabrio gevoel, het zonnetje op je bol, het geluid van de Porsches die je met dik 200km/h passeren, het piepen van de banden wanneer je hem diep in een bocht legt....zucht.....wat zal ik vannacht goed dromen.... :(

Mensen, wat een heerlijke dag. Ik hoop dat jullie net zo hard genoten hebben, maar dat was aan de gezichten wel af te lezen. :m:

Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, wanneer jullie iets spectaculairs willen meemaken is dit een absolute aanrader. :newblush:

En, vond je 't leuk, was 't nog wat, Danny? :) B)

Link naar reactie

Het was een zalige dag vandaag :newblush:

Een mooie rit gemaakt, dat belooft voor de echte toerrit. Mooi op het gemakje vertrokken, en de tijd genomen om van de natuur te genieten. We waren met een mooie groep met allemaal super ZZZ'tjes :)

Jongens bedankt voor de gezellige dag :(

ZZZedri bedankt voor de foto's B)

Link naar reactie

Ik kan er niet meer veel aan toevoegen, het was gewoon TOPGAAF... :D [ Later nog een fotoke ]

Misschien maar het laatste stukje uit Zedri's dagboek:

Julie:

Za. 01: 0.0 blijft 032865 km.

Poetsen, poetsen en nog eens poetsen om morgen in concours-staat te vertrekken richting het cirquit der cirquits: De Nürburgring.

De RoadstAr helemaal in de was geZet, inclusief onderkant side-skirts,wielen, ruiten, en rolbeugels. De make-up van de bandjes ook bijgewerkt.

Ze Ziet er weer Yammie Yummie uit, dat word genieten morgen.

Zo. 02: 337.2 km. = 033202 km. = 1756.2 km. in 2006. [ 337.2 km. in Julie ]

Een ‘open’ verkenningsrit vanaf Baneheide richting de Nürburgring.

Sledgehammer, BMW-M-optic, en ik werden vergeZeld door Peter, Andy, M Coupé for life en M-Roadster, allen forumnamen.

Uitgangspunt was om te kijken of de N258 vanaf afslag Monschau richting KoblenZ interesant genoeg was om als route te gebruiken op 19 Augustus aanstaande.

Wel, dat is het geval. Iedereen heeft volop genoten van de route met bijZondere mooie bochten en dito uitZichten.

Er kan nog wat aan gesleuteld worden, vooral het ‘Spass’ weggetje richting Kelberg moet erin.

Omdat Jeroen [ BMW M-optic ] nogal bekend is rondom de ring hebben we gewoon een super top dag gehad Zonder te hoeven ‘werken’ aan de route of verZamelplaatsen.

Bij 033031 km. werd Zedri gedoopt op de Nürburgring Zelf, we hebben namelijk een rondje gedraaid op het meest begeerde cirquit van de wereld.

Wat een ervaring, wat een sensatie, wat een kick, wat een bochten, wat een hoogte verschil, wat verslavend, wat gevaarlijk. Het was Zéér de moeite waard.

Het was ook een dagje van heftig doorrijden, oftewel scheuren. Volgens mij hebben we onderweg harder gereden dan op het cirquit.

Ma. 03: 0.0 blijft 033202 km.

Zedri uitgebreid gepoetst. Alle vliegen van gisteren en de heilige stof van de Nürburgring verwijderd. Alleen niet afgedroogt omdat het dik 30º warm is. Dat levert alleen maar krasjes op.

:D

Link naar reactie

Heeyz allemaal,

Toen ik aankwam op baneheide en de Z's van jullie zag staan was ik al helemaal onder de indruk. Echt mooie auto's. Enne ja ik weet nu wat we nog allemaal aan onze z zouden kunnen veranderen :D Weet alleen niet of pa daar zo blij mee is :schater:

Maaruh kortom gezegd vond het echt indrukwekkend. Maarja zo'n :huh: is natuurlijk toch echt :wave: Vooral dat geluid van die Rooie (geloof van M coupe for life toch) Was iets of een raceauto voor me reed :wave:

Wie weet wat de toekomst ooit nog eens brengt.

Tot de volgende keer

Groeten Andy.

Maybe in de vakantie nog eens ff mini meeting op een avond in Epen bij de ijskraam :P Is daar altijd wel goeie he ;)

Link naar reactie
Ik kan er niet meer veel aan toevoegen, het was gewoon TOPGAAF... :wave: [ Later nog een fotoke ]

Misschien maar het laatste stukje uit Zedri's dagboek:

Julie:

Za. 01: 0.0 blijft 032865 km.

Poetsen, poetsen en nog eens poetsen om morgen in concours-staat te vertrekken richting het cirquit der cirquits: De Nürburgring.

De RoadstAr helemaal in de was geZet, inclusief onderkant side-skirts,wielen, ruiten, en rolbeugels. De make-up van de bandjes ook bijgewerkt.

Ze Ziet er weer Yammie Yummie uit, dat word genieten morgen.

Zo. 02: 337.2 km. = 033202 km. = 1756.2 km. in 2006. [ 337.2 km. in Julie ]

Een ‘open’ verkenningsrit vanaf Baneheide richting de Nürburgring.

Sledgehammer, BMW-M-optic, en ik werden vergeZeld door Peter, Andy, M Coupé for life en M-Roadster, allen forumnamen.

Uitgangspunt was om te kijken of de N258 vanaf afslag Monschau richting KoblenZ interesant genoeg was om als route te gebruiken op 19 Augustus aanstaande.

Wel, dat is het geval. Iedereen heeft volop genoten van de route met bijZondere mooie bochten en dito uitZichten.

Er kan nog wat aan gesleuteld worden, vooral het ‘Spass’ weggetje richting Kelberg moet erin.

Omdat Jeroen [ BMW M-optic ] nogal bekend is rondom de ring hebben we gewoon een super top dag gehad Zonder te hoeven ‘werken’ aan de route of verZamelplaatsen.

Bij 033031 km. werd Zedri gedoopt op de Nürburgring Zelf, we hebben namelijk een rondje gedraaid op het meest begeerde cirquit van de wereld.

Wat een ervaring, wat een sensatie, wat een kick, wat een bochten, wat een hoogte verschil, wat verslavend, wat gevaarlijk. Het was Zéér de moeite waard.

Het was ook een dagje van heftig doorrijden, oftewel scheuren. Volgens mij hebben we onderweg harder gereden dan op het cirquit.

Ma. 03: 0.0 blijft 033202 km.

Zedri uitgebreid gepoetst. Alle vliegen van gisteren en de heilige stof van de Nürburgring verwijderd. Alleen niet afgedroogt omdat het dik 30º warm is. Dat levert alleen maar krasjes op.

:wave:

Nou bij dat harder rijden was je toch echt zelf op de heenweg, jij reed namelijk voorop!!!!!

Link naar reactie
Is Frido zelf niet die dat doet maar Zedri :schater: De reincarnatie van Herbie :wave:

Nou, zeg dat wel... Ik stond echt versteld van de snelheid van die automaat ouwe! ;)

En inderdaad, de snelheid zat er lekker in. Was een plezier om achter Zedri aan te rijden door de Eiffel. :wave:

Link naar reactie
Nou, zeg dat wel... Ik stond echt versteld van de snelheid van die automaat ouwe! ;)

En inderdaad, de snelheid zat er lekker in. Was een plezier om achter Zedri aan te rijden door de Eiffel. :wave:

Die automaten worden hier op dit forum wel vaker onderschat :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.