Ga naar inhoud

gewindefahrwerk M-coupé


bmwM-optic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Spijtig dat die foto's zo onduidelijk worden door mijn verkleinprogramma ;)

Dat valt hard mee, Jeroen, fraaie foto's!

Ziet er goed uit, met die BBS-en. Voldoende verlaagd IMHO en inderdaad een spoorverbredertje achter en je bent het heertje. Toppie! ;)

EDIT: de heren hier boven me hebben wel gelijk: hij mag nog iets lager.

Link naar reactie

Ik wil niet TE laag gaan, want ik ga ook nog veel met de 17ers rijden en wil nog plezier hebben aan de auto, ik vind het tamelijk goed zo, lager gaan ziet mijn pa niet zittten denk ik ;)

Ik ga morgen mss bij navigator spoorverbreders van 1.5cm halen om eens uit te proberen, dan zien we wel weer :D

Bedankt voor de goede reactie's ;)

Link naar reactie
Ik wil niet TE laag gaan, want ik ga ook nog veel met de 17ers rijden en wil nog plezier hebben aan de auto, ik vind het tamelijk goed zo, lager gaan ziet mijn pa niet zittten denk ik ;)

Ik ga morgen mss bij navigator spoorverbreders van 1.5cm halen om eens uit te proberen, dan zien we wel weer B)

Bedankt voor de goede reactie's ;)

Als de spoorverbreders eronder zitten haal je ze niet meer weg. Niet uit eigener beweging, althans. :D

Link naar reactie

Ziet er goed uit. :fiew:

Die velgen zijn dus gemaakt voor een ZZZ. Gooi die M velgen nu maar in de donkere, koude kelder achter slot en grendel, zodat ze noooiiitt meer tevoorschijn komen. :nono:

De spoorverbreders liggen klaar, als je ze nodig mocht hebben.

Ben morgenavond (do) wel weg tegen 20.30u. Je ziet maar...

Link naar reactie

hey Pierre goed dat ik dat weet, ik ben vandaag de spacers bij navigator gaan halen van 15 om uit te proberen, als dit goed meevalt koop ik een setje van je, 10 of 15 dat weet ik nog niet. Want die van Navigator zijn niet te koop geloof ik. Welk type spacers zijn dat? Met apparte schroefdraad of met 5 gaten?

greetz Jeroen,

was wat laat terug anders had ik ze nog gepast, is iets voor morgen ;)

Link naar reactie
met vijf gaten! Die met aparte schroefdraad zijn er AFAIK pas vanaf 20mm anders heb je niet genoeg vlees voor de schroefdraad :muur:

Zijn van Eibach trouwens, kwaliteitsspul! ;)

Oh die zijn er pas vanaf 20mm, dat wist ik niet, dacht vanaf 15. Ik hou je op de hoogte :muur:

Stuur me eens een pm wat je ervoor wil hebben :huh:

Link naar reactie

Vandaag de spoorverbreders van Navigator (bedankt hiervoor :blink: ) achter geplaatst. En het onderstel op een hoogte gezet zodat ik er nog goed mee de weg op kan. Ik weet dat als ik hem nog lager leg het uitzicht vetter is, maar ik wil ook nog goed met de auto kunnen rijden, en dat kan niet als de banden voor overal raken en als ik voor iedere drempel stapvoets moet rijden. Ik ben zeer tevreden van het resultaat :huh:

Misschien dat de verlagingskit zich nog wat moet zetten dus nog wat zakt. Nu heb ik terug de originele velgen opgelegd, met deze velgen komt de wagen iets dichter bij het asvalt.

Ps Pierre, laat maar weten wat de verbreders van 15 kosten met bouten (liefst gijze bouten)

asi12828686gd.jpg

asi12828697sd.jpg

asi12828722df.jpg

Met de originele velgen :kisstogether:

asi12828769ql.jpg

Link naar reactie
Vandaag de spoorverbreders van Navigator (bedankt hiervoor -_- ) achter geplaatst. En het onderstel op een hoogte gezet zodat ik er nog goed mee de weg op kan. Ik weet dat als ik hem nog lager leg het uitzicht vetter is, maar ik wil ook nog goed met de auto kunnen rijden, en dat kan niet als de banden voor overal raken en als ik voor iedere drempel stapvoets moet rijden. Ik ben zeer tevreden van het resultaat -_-

Misschien dat de verlagingskit zich nog wat moet zetten dus nog wat zakt. Nu heb ik terug de originele velgen opgelegd, met deze velgen komt de wagen iets dichter bij het asvalt.

Ps Pierre, laat maar weten wat de verbreders van 15 kosten met bouten (liefst gijze bouten)

asi12828686gd.jpg

asi12828697sd.jpg

asi12828722df.jpg

Met de originele velgen :blink:

asi12828769ql.jpg

Heb boutjes voor je gevonden kosten 5 euro extra!

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie

En zo is ie dan af, hé :nono: Knappe kar, Jeroen.

Natuurlijk alleen in de BBS versie...

Zoals eerder al gezegd, dump die M-velgen in de kelder :D

PS bij mij langskomen met je M was geen goed idee. Mijn zonen vinden dat ik er nu ook zo eentje moet kopen. Ik heb hun meteen verteld dat ze dan een andere thuis moeten zoeken, want zo'n kinderen kosten geld ... ;)

Link naar reactie
En zo is ie dan af, hé :nono: Knappe kar, Jeroen.

Natuurlijk alleen in de BBS versie...

Zoals eerder al gezegd, dump die M-velgen in de kelder :D

PS bij mij langskomen met je M was geen goed idee. Mijn zonen vinden dat ik er nu ook zo eentje moet kopen. Ik heb hun meteen verteld dat ze dan een andere thuis moeten zoeken, want zo'n kinderen kosten geld ... ;)

verkoop je de kids toch aan Jeroen,hebben ze gelijk een papa met een stoere auto en heb jij geld om een nog dikkerre :D te kopen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.