Ga naar inhoud

BOUGIES


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er nu NGK PKR7A inzitten. Hebben me EUR 20,- ex BTW / stuk gekost :D

Het S52 USA" ;) blok heeft "normale" 6 cyl. vonkgevers, maar mijn S50 blok wijk af. Dus ik wil nog ff uitzoeken of deze dingen de goeie zijn, Tobias :)

Ze hebben ze bij 67k INSP1 vervangen, en eigenlijk moet dat pas bij INSP2 ;)

Die P staat blijkbaar voor Platinum :D

NGK partnummer uitleg

Denso partnummer uitleg

Allerlkei interessante bougie links

Link naar reactie

interessant iridium leesvoer;

http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technic...spark_plugs.htm

It's worth noting that spark plugs can't increase the potential power that an engine can generate but a more efficient spark will provide more efficient combustion and associated performance and economy benefits.
Link naar reactie

hoho,dit is geen inkoopactie,ik had eerst ff en vraag gesteld en nu moet ik al voor 4 mensen bougies gaan bestellen, dit had ik niet bedoeld jongens, ik ga ook niet voor ieder motortype bougies bestellen hoor, sorry als jullie dit dachten, was niet mijn bedoeling.

-2of3 setjes van dezelfde gaat nog maar meer niet, die veiling loopt nog 2 1/2 dag.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...%3ARTQ%3ANL%3A1

kijk zelf ook ff aub, het kost $15.00 verzending naar Nederland heeft ie me gemaild.

Link naar reactie
Heeft iemand ervaring met dit soort bougies, het schijnt hèt summum te zijn.

Veel betere en vollediger en snellere verbranding met minder spanning.

http://www.densoiridium.com/index.php

Het zal best een goede pit zijn, beetje de tegenhanger van ngk.

Dit :muur:

Link naar reactie

Mits in de juiste verhoudingen kan dit alles gestookt worden in de BMW verbrandingsmotoren met de normale NGK bougies.

Zonder dollen, een bougie is goed als hij een mooie vonk geeft. BMW schrijft een bepaalde bougie voor omdat dit perfect past bij het ontwerp wat ze gerealiseerd hebben. Gemiddeld een goede prestatie. Je kunt pas echt de fout in als je een te koude of te warme bougie plaatst. Maar met een andere bougie de prestatie verbeteren ?

Link naar reactie
Mits in de juiste verhoudingen kan dit alles gestookt worden in de BMW verbrandingsmotoren met de normale NGK bougies.

Zonder dollen, een bougie is goed als hij een mooie vonk geeft. BMW schrijft een bepaalde bougie voor omdat dit perfect past bij het ontwerp wat ze gerealiseerd hebben. Gemiddeld een goede prestatie. Je kunt pas echt de fout in als je een te koude of te warme bougie plaatst. Maar met een andere bougie de prestatie verbeteren ?

leve de originalo.

Dus als iemand goedkoop de NGK PKR7A kan leveren :blush:

Link naar reactie
Net een flesje injectioncleaner in de tank gemikt, raak je ook een beetje de koolaanslag op je kleppen kwijt en de injectors weer schoon en gesmeerd.

Er zit kerosine in dus als je me binnenkort langs ziet vliegen :rolleyes:

Ik hoop wel dat je het in een vole tank benzine gegooid heb anders komt er niets van dat vliegen, sterker nog je krijgt hem niet eens meer aangeslingerd :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Bosch levert al lang iridium,

voorbeeld voor de 2.8

fr7ldc+ bosch noemt dit irtrium en kost bij mij 5,25 per stuk gaat 40.000 km mee

fgr7dqp platinum kost 9,30 en gaat raar maar waar 100.000 km mee.

Helaas voor de :D gewoon een koperen kern omdat dit weer een speciale bougie is met een ander dopje bovenop wordt deze door bosch voorgeschreven y5ddc en kost 8,75

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.