Ga naar inhoud

BOUGIES


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

NGK gebruikt platina, iridium is vele keren harder en geleidt stroom vele malen beter dan platina dus krijg je een veel betere vonk bij dezelfde spanning.

In de testverslagen worden zo`n 4pk extra gemeten en gunstiger benzineverbruik. :muur:

Link naar reactie

Voorheen zaten er bij mij platina bougies in en bij de laatste inspectie2 hebben ze er gewone standaard bougies ingezet, vond de auto luier rijden als voorheen dus er is wel degelijk verschil tussen standaard en platina, Denso iridium is nog beter volgens zeggen :muur:

Link naar reactie
Voorheen zaten er bij mij platina bougies in en bij de laatste inspectie2 hebben ze er gewone standaard bougies ingezet, vond de auto luier rijden als voorheen dus er is wel degelijk verschil tussen standaard en platina, Denso iridium is nog beter volgens zeggen :muur:

Als je het uberhaupt merkt B)

Het verschil tussen standaard en de platinums is wel duidelijk.

Link naar reactie
In de USA $61.80 incl. verzending voor 6 stuks. :D

Heb net Brezan gebeld en daar zijn ze €16,45 ex per stuk, dan kom ik uit op€118.40 ;) , stukje duurder.

Ga denk ik een set bestellen. ;) in de USA dan.

Bij brezan gaat er soms nog 40% vanaf, misschien kom je dan goedkoper uit.

Voor de telefoon praten ze altijd over bruto prijzen.

Link naar reactie
Heb vorige zomer net nieuwe platinum NGK bij Detcar er in gezet, hoef dus eigenlijk (nog) niet ;) Misschien alvast als vervangings voorraad........ (niet gelijk deze maand dan)

Als je meer als 80000 km rijd, zolang gaan ze minstens mee vlgs. BMW

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.