Ga naar inhoud

Car Audio w.o. de Focal Access 130 A1


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ah, een echte Zeeuw: nuchter doorgaan terwijl de vonken er elders afvliegen... :lmao: :D

richting leverancier vlogen er idd heel wat vonken van mijn email :D

Link naar reactie
Ik heb niks meer aan de speakers. Sterker nog: als er iemand Focal 10 cm speakers over wil nemen? Is een koopje! (gezien het feit dat het perongeluk een duurder model is :blink: )

U had mail :D

Link naar reactie

Bennut ff kwijt. Wat is nu eigenlijk de status?

Link naar reactie

Ivo, ik had de speakers al betaald he. Ik denk dat ik ze toch maar neem. Ik wil de GOlf toch maar van geluid voorzien. De 10 cm's passen iig. Ik zal nog ff kijken of de 13 com's ook passen. Volgens mij wel n.l. En anders wordt het 16 cm.

Link naar reactie
Ivo, ik had de speakers al betaald he. Ik denk dat ik ze toch maar neem. Ik wil de GOlf toch maar van geluid voorzien. De 10 cm's passen iig. Ik zal nog ff kijken of de 13 com's ook passen. Volgens mij wel n.l. En anders wordt het 16 cm.

volgens mij had je betaald, ja .. ff checken ...

yep :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi Ivo,

Miosschien zeur ik op het verkeerde moment, maar.... zit er al wat beweging in de levering?

Als de Focals jammergenoeg niet (meer) leverbaar zijn, dan lijkt me dat we maar alternatief moeten gaan kiezen.

Nu blijft het allemaal zo doorzeuren... Daar hebben we met z''n allen niets aan.

Ik heb geen idee wat de kwaliteit van Polk of MB Quart is. Focal ken ik wel, vandaar m''n voorkeur.

Overigens wie hebben ze nu nog tegoed/op bestelling? Als ik nog de enige ben, dan vind ik 't ook niet erg om te cancellen.

Link naar reactie

Naar mijn eigen info weet ik dat Focal benelux de komende week weer gaat leveren,ben benieuwd hoeveel setjes er in back order staan hoop op meer dan een anders word het weer naast de pot piesen.

Link naar reactie
Naar mijn eigen info weet ik dat Focal benelux de komende week weer gaat leveren,ben benieuwd hoeveel setjes er in back order staan hoop op meer dan een anders word het weer naast de pot piesen.

klopt, ik zou vrijdag gebeld worden, maar deze week moeten we ze hebben. Anders zou ik al de Polk besteld hebben, maar nu dus nog (1 keer) ff wachten ;)

Link naar reactie

Okay..... Toch mooi om straks van die zeldzame luidsprekers in de ZzZ te hebben...

Link naar reactie
et ff gebeld met de dealer. Vandaag weten we meer, anders wordt het Polk.  :blink:

Beter dan je best, kan je niet doen Ivo

Dus dan "maar" de Polk's. :D Zo te lezen ook een goede keus. ;)

Link naar reactie
[troll modus] Misschien moet je de titel ff naar "2007 begint goed" omzetten. [/troll modus] ;)

:schater:

"begint goed" ;)

^_^

Link naar reactie
Beste Ivo,

Na vandaag wederom te hebben aangedrongen bij de importeur van Focal, is het me eindelijk gelukt dat die beste man de speakers heeft ingepakt en per UPS heeft verzonden.

Er zijn na zijn beloftes van vorige week nog heel wat telefoontjes aan vooraf moeten gaan, helaas maakt men daar gretig gebruik van het gezegde "" morgen is er weer een dag ""

Maar... gelukkig ontving ik vanavond een bevestigings-mail waarin aangegeven is dat de zending morgen bij ons wordt afgeleverd.

Zodra de spullen binnen komen hoor je dat direct van mij.

Met vriendelijke groet en bedankt voor het begrip,

:rolleyes:

Link naar reactie

Goed zeg.... :rolleyes:

Erg fijn zulke importeurs.... Geen wonder dat er grijze import circuits ontstaan.

Link naar reactie

Hoera !!!!

Kom jij toevallig wel eens in de buurt van Goes of Scharendijke (Schouwen?)

Link naar reactie
Hoera !!!!

Kom jij toevallig wel eens in de buurt van Goes of Scharendijke (Schouwen?)

Ik woon in de buurt van Goes (25 km rijden) ... :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.