Ga naar inhoud

Z3 of SLK?


pieter78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe gedurfter het ontwerp, hoe sneller achterhaald he. Ik denk dat dat ook met de Z4 zal gebeuren. De nieuwe SLK zal het zelfde lot ondergaan, nu is ie heel gaaf. Maar straks gedateerd.

Interessante theorie, zou wel eens een grote kern van waarheid in kunnen zitten.

Naar mijn mening heeft het trouwens veel te maken met hoe snel de nieuwe modellen elkaar opvolgen... na de Z3 is pas een model gekomen, terwijl het ontwerp van de Z3 nog redelijk aansluit bij de huidige vormgeving van auto's. De SLK is wat klassieker, en ligt daarmee nu wat uit de toon. Als je auto's kijkt waarvan het model de laatste jaren 4 keer is aangepast, lijkt een auto van 1995 wel een oldtimer :)

Link naar reactie
Het design van de SLK is gewoon achterhaalt

Hoe gedurfter het ontwerp, hoe sneller achterhaald he. Ik denk dat dat ook met de Z4 zal gebeuren. De nieuwe SLK zal het zelfde lot ondergaan, nu is ie heel gaaf. Maar straks gedateerd.

Bij release van de Z4 was er sprake van een gedurfd ontwerp door Bangle, nu echter is de auto in de lijn van alle nieuwe BMW's qua design.

De Z4 is gewoon te vroeg gekomen IMHO.

Link naar reactie
Hij wacht waarschijnlijk met de Z8 totdattie gevraagd wordt om James Bond te spelen in de nieuwe film... o nee, dan wordt het toch een Aston Martin!

Misschien willen ze wel een remake doen van Tomorrow Never Dies -_-

:) Koop eerst maar eens een Z, dan mag je echt meepraten drive.gif

Link naar reactie

Pieter, je weet ons hier aardig bezig te houden met je vragen. Ik ben benieuwd wat je nog aan de orde gaat stellen om tot een voor jou verantwoorde keuze te komen. Ik vraag me alleen af wat je precieze argumenten zijn om tot die keuze te komen.

Ik denk dat je er voor jezelf eerst achter moet komen welk type auto je voorkeur heeft. Je hebt het over SLK, Z3 en 3-serie cabrio, 3 auto's met een ander karakter. Je moet gevoelsmatig toch een voorkeur hebben? Waarom ga je dan niet gewoon voor de auto die je voorkeur heeft?

Je "valt" voor een bepaalde auto of niet. Ga er dan voor en beredeneer je gevoelsmatige keuze niet dood. Zo kom je tot niets en ben je nog altijd aan het rationeel afwegen als anderen al lang genieten van hun misschien minder rationele keuze.

Link naar reactie
Je "valt" voor een bepaalde auto of niet. Ga er dan voor en beredeneer je gevoelsmatige keuze niet dood. Zo kom je tot niets en ben je nog altijd aan het rationeel afwegen als anderen al lang genieten van hun misschien minder rationele keuze.

klopt IMHO helemaal, prima bewoording Rob B) .Als je geen besluit kan maken in de eerste 5 minuten, dan ben je geen Z3 mens :D

Zwart/wit gesteld:

Als verkoper weet ik dat mensen eigenlijk van te voren al lang hebben beslist ja/nee te kopen, nog voordat ze dit voor zichzelf (en anderen) durven toegeven.

Als verkoper probeer ik alleen mensen zich zo prettig mogelijk te laten voelen bij hun keuze :D (bevestiging, dat wil toch iedereen ;) )

Het enige wat eigenlijk mis kan gaan is dat je mensen wegjaagt i.p.v. aanmoedigt :m:

Link naar reactie
Als pieter "die keuze" voor de SLK had gemaakt, had hij op het SLK forum (als dat bestaat) minstens zoveel vragen gesteld :D

We kunnen daar dus het 1 en ander uit afleiden. :m:

Ja, dat is er. Het stelt alleen niets voor.

http://www.mbslk.nl/forum.html

De Z is een echte rijders auto, de slk op zeker stukke minder (toch meer statis van kijk ik rij mercedes ) en idd het forum is ook al stukke minder :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Als pieter "die keuze" voor de SLK had gemaakt, had hij op het SLK forum (als dat bestaat) minstens zoveel vragen gesteld ;)

We kunnen daar dus het 1 en ander uit afleiden. :m:

Ja, dat is er. Het stelt alleen niets voor.

http://www.mbslk.nl/forum.html

:D inderdaad..... het ding bestaat toch al een tijdje

Link naar reactie

Goed werk, Huub. Zou daar Pieter toch verwachten. :m:

Komt nog zeeeer binnenkort met de vraag Ik ben van plan een SLK of een Z3 te kopen een rare vraag op jullie SLK forum maar waar gaat jullie voorkeur naar uit :D Op het Z3 forum vinden ze de SLK maar een lelijk ding,is dat ook zo???enz enz. ;)

Link naar reactie

Goed werk, Huub. Zou daar Pieter toch verwachten. :m:

Komt nog zeeeer binnenkort met de vraag Ik ben van plan een SLK of een Z3 te kopen een rare vraag op jullie SLK forum maar waar gaat jullie voorkeur naar uit :D Op het Z3 forum vinden ze de SLK maar een lelijk ding,is dat ook zo???enz enz. ;)

:schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.