Ga naar inhoud

Hoeveel z3 coupe's en Z4 coupe's


Huub

Aanbevolen berichten

zet cfQP er ook gelijk maar bij :) de enige niet- :) die :m: 's zoekrijdt :m:

Je loopt nog niet zo heel lang mee hier en je kunt daarmee niet alles weten :m: maar ik 2005 reed ik een MQP uit Zeeland er tijdens een aangename forumrit er al uit. Met een eenvoudige 1.8, overigens. Die eretitel onder mijn avatar heb ik natuurlijk niet voor niets...

Link naar reactie
  • Reacties 421
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je loopt nog niet zo heel lang mee hier en je kunt daarmee niet alles weten :m: maar ik 2005 reed ik een MQP uit Zeeland er tijdens een aangename forumrit er al uit. Met een eenvoudige 1.8, overigens. Die eretitel onder mijn avatar heb ik natuurlijk niet voor niets...

:m: ik zou beter moeten weten... zo is er een heel mooi filmpje van een Hartge Coupe (hier vast bekend) die verschalkt wordt door een Z3 :m: Coupe. Scheelt toch aardig wat NM, PK's en cylinders. En tja zelf bakt die Roger met zn compensatiegedrag er ook helemaal niets van tijdens de Duitsland-knalritjes dus ik geloof je gelijk!

Respect voor de eretitel :)

trouwens uit de eerste post, hij is fijn :)

82-Z3Mroadster M de enigste met een niet M spiegel
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Weer een paar aanpassingen in de lijst.

Mus,Piccolo,Killabee en Björn Schoeberichts welkom bij de QPe rijders :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie
Weer een paar aanpassingen in de lijst.

Mus,Piccolo,Killabee, Björn Schoeberichts en alle drie welkom bij de QPe rijders :thumbup:

Friezen horen te ZAAIEN op het land, NIET op het forum ! ! ! :wave::schater::wave:

aangepast door Huub
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Huub's laatste update was 18-1 (toen is Rob nog toegevoegd :rolleyes: ). Inmiddels zijn er volgens mij een aantal nieuwe Coupe's bijgekomen (en ook weer doorverkocht). Wie heeft het overzicht?

EDIT: Oops...ik zie nu dat Huub de lijst op 24-1 heeft ge-edit. Roger's bericht hierboven was van 18-1.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

Heb de laatste tijd de lijst niet meer bijgehouden maar willen Coupe/QPe rijders het hieronder vermelden als ze nog niet in de lijst staan?

Link naar reactie
Heb de laatste tijd de lijst niet meer bijgehouden maar willen Coupe/QPe rijders het hieronder vermelden als ze nog niet in de lijst staan?

:lol: That's the spirit Huub. Je hebt er weer Zin in... :lol:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.