Ga naar inhoud

Hoeveel z3 coupe's en Z4 coupe's


Huub

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 421
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

sinds 5 dagen op kenteken mijn zwarte 2.8.....kewl :rolleyes:

gman

Gman, ben jij Glenn???

Zo ja, gaaf dat die Hartge 2.8 van je een andere eindoverbrenging heeft waardoor hij echt ziekelijk accelereerde...

Link naar reactie

ja dat klopt dat ben ik,het is inderdaad een peperschnitzell en geen hartge :schater:

enfin,de vorige eigenaar beweerde dus dat er naast de shortshift ook een kortere overbrenging in de versnellingsbak gemonteerd is.

Ik geloofde de man niet en dacht aan een mooi verkooppraatje ;)

maargoed,ik heb de zzz nu onder verschillende omstandigheden uitgeprobeerd en verschillende mensen,in snellere auto's met grotere motoren.....

hebben mij met trillende onderlip gevraagd of het een M is :m::muur: :surprise:

(jij niet hoor MdV )

De zzz is tot oneveer 200km/h rap.

Ik heb echter geen hoge top meer maar dat vind ik niet zo erg,op bochtige trajecten zoals het circuit kan ik de snelle mannen goed bijhouden .

greeetz!Gman

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Met mijn Oxford Grün Z3 coupe 2.8 is er weer eentje bij. ;)

Hoe zit het met de verhouding coupe : roadster? Zal wel richting 1: 10 gaan lijkt me zo.

Link naar reactie
MartijnCoupe en RvE zijn toegevoegd ! :thumbup:

Maar ik heb liever dat Huupie dat weer doet !?! :wave:

ik ook...! evengoed wil ik dit topic, gezien de speciale status van QP rijders op dit forum (...), best onderhouden tot Huub weer terug is. Ik ben geen mod (hoeft ook niet). Dus wat voor opties hebben we nog meer? nieuw topic aanmaken, lijst kopieren, bijwerken en bijhouden, oud topic sluiten? Of toch in dit topic houden? wie o wie

Link naar reactie
ik ook...! evengoed wil ik dit topic, gezien de speciale status van QP rijders op dit forum (...), best onderhouden tot Huub weer terug is. Ik ben geen mod (hoeft ook niet). Dus wat voor opties hebben we nog meer? nieuw topic aanmaken, lijst kopieren, bijwerken en bijhouden, oud topic sluiten? Of toch in dit topic houden? wie o wie

Ik denk gewoon dit topic aanhouden Martijn.

Eventueel via een nieuwe post een nieuwe QP rijders onder de aandacht brengen en dan zal een moderator die wel in de eerste post toevoegen ! :rolleyes:

Link naar reactie
Ik denk gewoon dit topic aanhouden Martijn.

Eventueel via een nieuwe post een nieuwe QP rijders onder de aandacht brengen en dan zal een moderator die wel in de eerste post toevoegen ! :rolleyes:

prima.. zolang een mod zich leent voor deze activiteiten :thumbup:, hou ik een oogje in het zeil.

Link naar reactie
Huub, Huuub, Huuuuuuuuuuuub, wil jij alstublieft mijn QPe in je lijstje zetten zal ik enorm waarderen. S50 :rolleyes: . imolared 2 , black, 02-1999

Misschien moet je eerst je forum-naam aanpassen, voor je in de lijst mag. Een Coupe-bezitter met als forumnaam "z3mroadster" is eigenlijk "not done" :rolleyes:

Is de naam "Z3M_all" een idee? of "Z3M_fullcollection"..

Link naar reactie
Huub, Huuub, Huuuuuuuuuuuub, wil jij alstublieft mijn QPe in je lijstje zetten zal ik enorm waarderen. S50 ;) . imolared 2 , black, 02-1999

Ge-edit Roger !

Ik vervang Huub hopenlijk ff tijdelijk !?! :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.