Ga naar inhoud

Hoeveel z3 coupe's en Z4 coupe's


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 421
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

How many of each version were produced?

ECE S50 (LHD): 2,178 built from 04/98 thru 06/2000

ECE S50 (RHD): 821 built from 08/98 thru 06/2000

NA S52 (LHD): 2,180 built from 07/98 thru 06/2000

ECE S54 (LHD): 281 built from 02/2001 thru 05/2002

ECE S54 (RHD): 168 built from 02/2001 thru 05/2002

NA S54 (LHD): 690 built from 02/2001 thru 05/2002

Hartge Z3 coupe 5.0 V8 6-speed only one build in the whole world ;)

En laat ik die nu net hebben :rolleyes:

Eerste eigenaar en bouwer Herbert Hartge ooit is de auto door hem nieuw gekocht en was toen zwart in eind 1998, werd toen gebruikt als proto-type en helemaal aangepast en uit elkaar tot de laatste schroef en gespoten in de hartge kleur Titansilber en opgebouwd en mee getest, dat BMW Z3 M coupe blok werd er bij 22.000km uitgehaald en omgebouwd naar V8 in 2001 kwam hij door de TUV als echte Hartge en is nu ook de eerste echte Hartge op NL kenteken en in de RDW registers, dus na meer dan 100 jaar auto en 30 jaar Hartge en miljoenen auto;s alleen al in NL is mijn auto de eerste Hartge, ze moesten speciaal een code invoeren om dat merk erbij te zetten, how cool is that :wave: mission completed :blush:

Ow en inderdaad de S54 325pk die ik ook heb gehad van eins 2001(phoenixyellow) heeft in hoofdzaak minder pk's door de lagere max toeren, toen ik dat liet wijzigen met tuning tot 8.000rpm had ik duidelijk meer vermogen! later nog een speciaal luchtfilter en speciale lichtere en betere eindpijpen had ik volgens de boekjes bijna 360pk maar zeg 350pk in elk geval duidelijk meer dan de standaard, heb trouwens ook nog 2 zwarte van 1999 gehad en een groene M roadster van 1997 en nu de speciale Hartge 5.0 titanzilber

p3184381nm9.jpg

Link naar reactie

GTRene als jij je registreerd dan vermeld ik ook deze Special in mijn telling :rolleyes:

Wat een superbak B)

edit zie dat ik iets te laat ben Hartge Z3 coupe 5.0 welkom hier

Link naar reactie
  • 2 weken later...

gp1 welkom met je Coupe/QPe je bent hier op het forum een nummer geworden :thumbup: en dat is nummer73

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wilko exit staat als verkocht in de lijst.

Ahhh.. jammer Wilko! Kom je met een andere ride naar de Coupe meeting??? :foto: :m:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Weer een nieuwe driver Pizzapizza. :kisstogether: zet je in de lijst op de eerste pagina op de plaats van Wilko.

nummer 28

Link naar reactie
Weer een nieuwe driver Pizzapizza. :thumbup: zet je in de lijst op de eerste pagina op de plaats van Wilko.

nummer 28

Je gumt Wilko toch niet even weg, mag ik hopen?? Kan de Pizzabrommer (sorry hoor, vraagt erom, met zo'n alias) niet de aanduiding 28A krijgen??

Link naar reactie
Je gumt Wilko toch niet even weg, mag ik hopen?? Kan de Pizzabrommer (sorry hoor, vraagt erom, met zo'n alias) niet de aanduiding 28A krijgen??

Ja Rob, dat zou wel kunnen, maar daar kan ik als Statistiek Freak niet aan beginnen, dan is het eind zoek!

Link naar reactie

Nieuwe M-Coupe ontdekt :thumbup: ,Prolex hartelijk welkom op het Forum.Zet je in de lijst van de QPerijders.

Zie beginpqgina.

aangepast door Huub
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja hoor, de volgende.

Z3 2.8 Marcel B.

Marcel B ga je op de lijst zetten en je bent nr 76 welkom en post een mooie foto van je QPe :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.