Ga naar inhoud

Softtop & Hardtop dag


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga kijken of ik ook tijd heb om even langs te komen.

Lekker ritje is nooit weg en kan ik gelijk eens persoonlijk kennis maken met andere mensen van dit forum.

Ik beloof niets..., maar ik probeer het zeker !!!

Link naar reactie
Ik hoop dat er genoeg P - ruimte is bij Cabriocare want het beloofd een grote opkomst te worden !!! :(

Je mag mijn parkeerplaats hebben, Marvin, ik meld me af voor deze dag. Zou overigens alleen komen kijken, hoef niets te (laten) doen. Chris, bij deze, bedankt.

Link naar reactie
Ik hoop dat er genoeg P - ruimte is bij Cabriocare want het beloofd een grote opkomst te worden !!!  :rant:

Je mag mijn parkeerplaats hebben, Marvin, ik meld me af voor deze dag. Zou overigens alleen komen kijken, hoef niets te (laten) doen. Chris, bij deze, bedankt.

Dat is goed Rob, maar moet je je P - bord nog terug hebben dan ?? :(

untitled10he.jpg

Link naar reactie
Ik hoop dat er genoeg P - ruimte is bij Cabriocare want het beloofd een grote opkomst te worden !!!  :(

Je mag mijn parkeerplaats hebben, Marvin, ik meld me af voor deze dag. Zou overigens alleen komen kijken, hoef niets te (laten) doen. Chris, bij deze, bedankt.

Geen probleem Rob.

Link naar reactie

Een beetje laat misschien maar wij komen ook langs om eens kennis te maken en te kijken of we zelf het ruitje van Anne haar auto kunnen polijsten.

Verder zijn we geinteresseerd in twee setjes witte knippers en wie weet wat nog meer.......

tot ZZZZaterdag, Wilko

Link naar reactie

Aah dat wordt gezZzellie! :)

@ chrisXL

Volgens mij is het lijstje van forumleden die langs komen, niet meer up to date.

* ChrisXL - achterruitje polijsten, softtop verzorging

* Tobiastoeter - nieuw/ polijsten achterruit, softtopverzorging, reviven

* Anja G - achterruitje polijsten, ragtopp behandeling, chromen/rvs kentekenplaathouder

* Corabossers - achterruitje polijsten, softtop verzorging, verven?, witte zijknippers

* GVfB - Informatie en tips

* Andre - omdat het leuk is

* Superduper - ruitje plakken, evt. nieuw ruitje

* Michel#1 - lekkende rubbers, chromen accessoires, witte zij knippers, achterruitje polijsten

* Napoje - lekkende rubbers

* DJLeonardo - nieuw softtop plaatsen, verven?, verzorging.

* Henk - achterruitje polijsten

* Leo van Elk - achterruitje vervangen/polijsten, bagagerek plaatsen

* Nicole - Informatie en tips

* Edwin - Informatie en tips

* Coconut - Informatie en tips

* Joostvdl - achterruitje polijsten/ plakken, evt. vervangen

* Marvin - Informatie en tips

* Jan Vilijn - Evt. nieuwe achterruit

* Simca1999 - omdat het leuk is en voor accessoires

* Hen - achterruitje polijsten

* MarcelZ3 - showen

* jurgen&els - Informatie en tips

* Mroadster - achterruitje vervangen

* Eggybee - Info en kennismaken

Missen we niet een aantal? Ach is ook niet belangrijk, we zien elkaar daar wel! :foto:

@ Rob

Wat jammer dat je niet komt... Kun je niet heel ff?

Link naar reactie

Ik zou dus ook afkomen. Het lijkt me nuttig om de tips eens te beluisteren en zo. En ook die controle van de softtop lijkt me ideaal.

Ikzelf denk er wel aan om men Hamann HT thuis te laten aangezien deze niet deftig kan gemonteerd worden. [lees laatste update in men topic]

Michel#1: als jij komt, kom je dan met de Hamann HT ? Als dat het geval is zou het dan eens mogelijk zijn om deze eens even op men Zzz te plaatsen ? Zodat ik zou kunnen zien ofdat ik het zelfde positioneringsprobleem heb.

En als het mogelijk is zou ik iemands originele BMW HT eens op men Zzz mogen plaatsen ? Zodat ik kan zien of ik bij de originele HT dan hetzelfde probleem heb.

PS: Wat moet ik verstaan bij mensen die bij hun naam "softtop verzorging" & "lekkende rubbers" hebben staan ?

Link naar reactie

Hoi Chris.

Heb naar deze dag uitgekeken om eindelijk eens van gedachten te kunnen wisselen met andere "zet" rijders. Verplichtingen elders, zoals dat zo mooi heet, zorgen ervoor dat ik mijn kennismaking moet uitstellen tot een e.v. meeting.

Excuses voor eventueel ongemak. ;)

vr.gr.Jan

Link naar reactie
Hoi Chris.

Heb naar deze dag uitgekeken om eindelijk eens van gedachten te kunnen wisselen met andere "zet" rijders. Verplichtingen elders, zoals dat zo mooi heet, zorgen ervoor dat ik mijn kennismaking moet uitstellen tot een e.v. meeting.

Excuses voor eventueel ongemak. :D

vr.gr.Jan

;) Nog belangrijkere dingen dan z'n mooie meeting :D

Link naar reactie
Hoi Chris.

Heb naar deze dag uitgekeken om eindelijk eens van gedachten te kunnen wisselen met andere "zet" rijders. Verplichtingen elders, zoals dat zo mooi heet, zorgen ervoor dat ik mijn kennismaking moet uitstellen tot een e.v. meeting. 

Excuses voor eventueel ongemak. ;)

vr.gr.Jan

;) Nog belangrijkere dingen dan z'n mooie meeting B)

Ik zie jou naam ook niet op de deelnemers lijst R. ? ! :D

How can ? :D

Link naar reactie
Hoi Chris.

Heb naar deze dag uitgekeken om eindelijk eens van gedachten te kunnen wisselen met andere "zet" rijders. Verplichtingen elders, zoals dat zo mooi heet, zorgen ervoor dat ik mijn kennismaking moet uitstellen tot een e.v. meeting. 

Excuses voor eventueel ongemak. ;)

vr.gr.Jan

;) Nog belangrijkere dingen dan z'n mooie meeting B)

Ik zie jou naam ook niet op de deelnemers lijst R. ? ! :D

How can ? :D

Ik kom wel, alleen voor de gezelligheid en om te kijken hoe ze een raampje in de softtop plakken i.p.v. ritsen B)

Link naar reactie
Ik zie jou naam ook niet op de deelnemers lijst R. ? ! :D

How can ? ;)

Ik kom wel, alleen voor de gezelligheid en om te kijken hoe ze een raampje in de softtop plakken i.p.v. ritsen :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.