Ga naar inhoud

Softtop & Hardtop dag


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

die aansluitingen bij de rubbers blijven bij mij ook zeuren. Ik kan het wel verhelpen door er wat lagervet tussen te gooien maar dat blijft een shitoplossing. dus als ze daar ook wat aan kunnen doen...

Link naar reactie
Is dit wat ?? ;)

http://cgi.ebay.de/BMW-Z3-Heckscheibe-M-Ro...1QQcmdZViewItem

Misschien een paar tegelijk bestellen?

die heb ik ook ;) is allen wel zwartgetint en niet groen zoals oem en van flexibeler materiaal.

z3Window.jpg

link

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Renovo kun je rustig meenemen.

Cabrio Care is dealer van Ragtop, die hebben echter geen verf. Alleen reiniging en impregnatiemiddel.

Ik vind Raggtop ook prima. Maar als ik dan een setje moet aanschaffen ga ik liever voor die Renovo set, denk ik. Maar als we met z'n allen een setje Raggtop kopen bij CC en dat op die dag gebruiken vind ik het ook prima. Ik wil het dan alleen wel vantevoren weten, want ik moet dat Renovo wel eerst bestellen ;)

Link naar reactie

DJ, je staat erbij.

Renovo van te voren bestellen lijkt me en gewoon meenemen.

Ik weet niet hoe de verschillende bestanddelen van de verschillende merken op elkaar reageren. Het lijkt me dat als je gaat kleuren, je gewoon de reiniging en impregnatie van Renovo moet gebruiken en niet van andere merken.

Link naar reactie
Misschien een idee DJ om de binnenhemels ook voor deze dag in huis te hebben??. Kunnen die er ook tegelijkertijd ingebouwd worden??.

oh eh... dat hoeft voor mij niet meer :lol: Heb gisteren een binnenhemel gekocht 2e hands. ;) Bij deze mag iemand anders het overnemen..... :lol:

Link naar reactie
DJ, je staat erbij.

Renovo van te voren bestellen lijkt me en gewoon meenemen.

Ik weet niet hoe de verschillende bestanddelen van de verschillende merken op elkaar reageren. Het lijkt me dat als je gaat kleuren, je gewoon de reiniging en impregnatie van Renovo moet gebruiken en niet van andere merken.

Heb net een set besteld ;)

Komt goed uit, lekker de kap opknappen B)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Hallo Chris,

Achterruitje polijsten of eventueel vervangen.

Bagagerekje op achterklep!

Groetjes,

Leo

Komt goed Leo, je staat erbij.

En? Al heel wat km gemaakt na Luxemburg? :ok:

Je zus was toch zwanger? Hoe is het nu met haar?

Zijn in oktober weekje naar de moezel geweest. Pracht week gehad, ongeveer 1500 km gereden en alles open. Mijn schoonzus is inmiddels bevallen van een mooie dochter. op dit moment gaat het iets minder met die kleine. Ze licht in ziekenhuis, RS virus, maar ze begint langzaam weer op te knappen. Ikhou de ritten en evenementen op het forum in de gaten. Mocht er iets leuks zijn en wij zijn beide vrij, schuiven we aan. In het BMW clubblad lees ik dat je actief bezig gaat houden met FNBC. Waar haal je de tijd vandaan? groet,Leo.

Link naar reactie

Daar hebben we allemaal onze ZzZ voor :D

Lekker toeren met kap open. Er staan wel al wat zaken voor volgend jaar in de planning. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :ok:

Ach tijd........... dat heb je altijd te kort, dus moet je het maken voor de zaken die je leuk vind, toch??

Link naar reactie

Hoi chris, ben misschien in de markt voor verven.

Wat heeft dat jou bij elkaar gekost? Zag er namelijk strak uit. Rij nu rond met die blauwe kap. Wil nog een keer een zwarte maar ja geen centjes op het moment. Zit dus ernstig te denken aan keertje verven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.