Ga naar inhoud

Softtop & Hardtop dag


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Datum hardtop & softtop dag: Zaterdag 4 maart

Het is rond met Marcel van Cabrio Care. De dag is geprikt en belooft een gezellige te worden. Er komen wat tafeltjes en een klein hapje en drankje en Marcel laat zijn personeel speciaal voor deze dag terug komen.

Tijd: 10:00-15:00

Dus let op dat je niet te laat komt.

Indien je zelf een achterruitje (van ebay ofzo) meeneemt, zal je dit zelf moeten doen, even goed opletten hoe Marcel het monteerd bij anderen en vragen kun je natuurlijk altijd stellen.

Het is vanzelfsprekend dat zelf meegebrachte materialen niet door Marcel bevestigd worden.

Op alle materialen en accessoires voor deze dag een 10% korting.

Graag nog even de bevestiging of je komt en wat je nu gedaan wilt hebben.

edit

Naar eerste post verhuisd

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie

Hoi Chris

Zet mij er ook maar bij. Ik weet nog niet hoe mijn achhterruit er uit ziet als ie gepolijst is, maar ook ik heb wat plak werkzaamheden rondom het ruitje te doen. En als het polijsten niet goed genoeg is, dan wil ik een nieuwe erin hebben. Maar dat weet ik dan daar pas.

Andere dingen weet ik nog niet, maar als me wat te binnenschiet......

Link naar reactie

Heb mijn Z3 nu 2 jaar en wil haar eens goed laten bekijken door jullie mensen met de betere kijk. De auto is 10 jaar oud en heeft een km.stand van 249.000, maar rijdt prima en kent geen problemen. Misschien een andere, of gepolyste achterruit maar laat dat aan jullie expertice over. :lmao:

vr.gr. Jan

Link naar reactie
Ik heb nu nog geen wenzen , maar ik wil er graag 4 maart bij zijn ! :rolleyes:

Mooi! Kan je mij helpen poetsen!

Ik ben er ook bij Chris (eindelijk witte knippertjes .. JOEPIE! Leuk leuk leuk

(ach, wie het kleine niet eert is het grote ...... :rolleyes:)

En ook nieuwe banden soon .. wow .. wordt weer eten bij mijn moeder :blush:

Link naar reactie

Ah, dat is megatoppie! Dan mag jij van mij..... ook iets uitzoeken uit m'n auto-apotheek. Ik heb nog een lekkere rubberbehandelingsspuitbus of leerversoepelaar voor je, of een mooie chroompolish van een zeer goed jaar, of eventueel nog zelfs een overheerlijke kleistaaf :huh:

Link naar reactie

Zet me maar op de lijst... Chris

Enige is dat mijn kapje volgens mij in redelijk goede staat is. Ik heb nog geen actuele wensen of problemen.

Maar ik kom graag vernemen hoe ik dat zo hou.

En rondsnuffelen tussen de "bling bling" en de andere forumleden weer ontmoeten is ook altijd OK.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.