Ga naar inhoud

3e remlicht replacement ziet er niet uit. Tips?


Jasper1986

Aanbevolen berichten

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

OEM kan natuurlijk ook. Maar om nog niet direct op te geven: op de foto ziet het er inderdaad niet fraai uit. Ik kan het niet zo goed zien omdat je op de foto alleen de rechterhoek ziet, maar zou het kunnen dat je het in die hoek gewoon opnieuw moet positioneren en (voorzichtig!) opnieuw vastzetten? Het lijkt op de foto alsof je dit misschien nog wel zou kunnen corrigeren.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Reeds meerdere niet oem derde remlicht exemplaren gezien, geen van alle passen ze mooi in de achterklep. OEM is kwa verlichting ook mooier en past perfect.

Bij Duitse dealer rond de 80 euro

Link naar reactie

Ik heb er ook eentje besteld voor €30,- past minder goed dan de Hella die er bij mij inzat.

Wat heb ik gedaan, een zaagsnede bij het boutje in het midden (in de houder zelf,zwarte gedeelte) past dan bij mij een stukken beter. Maar ja blijft: goedkoop is hier ook duurkoop.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 29/04/2023 om 15:50, Jasper1986 zei:

Zie afbeelding. Goedkoop is duurkoop, dit remlicht kwam van onze oosterburen, maar past heel slecht in de kofferbak van 'mn z4. 

 

Iemand tips voor een goed passend remlicht? Dit is niet echt mooi zo. 

IMG-20230429-WA0046.jpg

Heb ik ook gezien bij niet Origineel en nar korte tijd werd glas dof door de zon , vervangen door origineel , duurder maar veel mooier

Link naar reactie

Waarom zou je besparen op zoiets... gewoon OEM bestellen en dan kan hij weer >>10 jaar mee voordat het plastic bros begint te worden.

De BMW onderdelenprijzen zijn wel exorbitant gestegen dus bij b.v. adaptive LED koplampen van 2000 euro is het wat anders, maar dit gaat om een paar tientjes.

 

Ik heb de mijne 3 jaar geleden vervangen, toen was hij 70 euro bij BMW.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.