Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Paasrit - Zondag 9 april 2023


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid en aanwezigheid. Laat de foto's en filmpjes maar komen, ik heb er 0 gemaakt dit jaar 😄

 

Zet 31 maart 2024 maar vast in de agenda!

  • Thanks 2
Link naar reactie

Dank voor de goede organisatie en mooie route, het was weer een genot dit met oude bekenden na 4 jaar weer eens mee te mogen maken, helaas nu zonder Z maar het plezier was er niet minder om.

2024 staat in de agenda, met dan hopelijk een wat kortere middag route 😉 

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator
27 minuten geleden, Menko zei:

met dan hopelijk een wat kortere middag route 😉 

Hij was toch echt slechts 10 minuten langer dan de ochtendsessie ☺️

Link naar reactie

Dit jaar was er wat minder gelegenheid voor het vliegen met de drone en ook flink meer wind, dus de video is wat korter geworden.

 

 

En nog wat foto's:

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

Team Rode Rakkertje?

 

spacer.png

 

spacer.png

Het was onderweg soms wat stoffig 😇

 

spacer.png

Premium parkeerskills

 

spacer.png

aangepast door MadMarky
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie

Voor het eerst ook 0 foto's gemaakt en had mijn drone ook niet meegenomen, was wel heerlijk relaxt zo 😛

Rob bedankt nogmaals voor de organisatie en de locaties waren weer op en top evenals het eten. 👌

  • Thanks 1
Link naar reactie

Ik heb met mijn dashcam video's gemaakt en die in een filmpje samengevat. Aangezien ik een behoorlijke resolutie heb gebruikt, geen idee hoe ik dit moet plaatsen en waar. Vandaar even een link, waar je deze kunt downloaden. Deze video is wel een beetje persoonlijk ingekleurd, maar misschien vindt je het toch aardig. Aangezien het geluidsspoor ook gesprekken bevatte tussen mij en mijn bijrijder, er maar (auto-)muziek onder gezet.
https://www.transferxl.com/download/08hcHR5J9GS6Z

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.