Ga naar inhoud

Beste plek om nieuwe sloten te bestellen voor mijn Z3 (1997)?


rct

Aanbevolen berichten

Beste plek om nieuwe sloten te bestellen voor mijn Z3 (1997)?

Waar kun je het beste (en goedkoopste) nieuwe sloten bestellen voor de deur en klep van de Z3? Ben de originele sleutels kwijt geraakt en wil voorkomen dat er iemand anders met de auto vandoor gaat.

 

Heb online al gezocht maar krijg steeds te horen dat ze geen sloten kunnen leveren. Is de BMW dealer echt de enige plek? 

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor autosloten is 't niet uitzonderlijk dat ze niet in aftermarket verkrijgbaar zijn

Als je geen problemen hebt met gebruikt zou je een sloper/eBay Kleinanzeigen kunnen proberen.

En hardop denkend: heb je een dealer gevraagd of ze op basis van je VIN + kentekenbewijs/ID (een) nieuwe sleutel(s) kunnen leveren?
Dat is misschien wel een goedkopere én minder arbeidsintensieve optie dan de sloten vervangen... 

Link naar reactie
Op 6-7-2022 om 16:22, pimgmx zei:

...heb je een dealer gevraagd of ze op basis van je VIN + kentekenbewijs/ID (een) nieuwe sleutel(s) kunnen leveren?

 

9 uren geleden, MadMarky zei:

Je denkt verkeerd om. Je kunt bij de BMW dealer gewoon nieuwe sleutels bestellen.

Precies...

Link naar reactie

Jullie denken er niet aan dat iemand de sleutels mogelijk heeft en dus straks gewoon de auto nog steeds met de oude sleutels open kan maken.

 

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je anders per se de sloten wil vervangen. 

Link naar reactie

Er is inderdaad een grote kans dat iemand anders de sleutels heeft en die zou dan zo met de auto er vandoor kunnen gaan .. en dat willen we natuurlijk niet ;). Vandaar dat ik de sloten wil vervangen, de verzekeraar vraagt dit trouwens ook. Vandaar dat ik op zoek ben naar nieuwe sloten. De BMW dealer kan dit ook en dan kost het me ongeveer €500, veel geld maar is het wel waard. Dat is wel excl het inbouwen .. dat kwam op ongeveer hetzelfde bedrag uit als ik het door hun laat doen. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.