Ga naar inhoud

Windscherm Z3


Aanbevolen berichten

Windscher Z3

Beste Forummers,

 

Voor mijn recent verworven Z3 uit 2002 ben ik op zoek naar een windschermpje om te proberen. Hij is uitgerust met rolbeugels (af fabriek) dus ik ben op zoek naar zo'n ding wat je hier aan vast maakt. Niet de meest elegante oplossing maar ik wil het eens proberen.

 

Mocht iemand deze weg doen, let me know!

 

Immer gute fahrt!

 

Miez

aangepast door Miez
Link naar reactie
  • Miez wijzigde de titel naar Windscherm Z3

Welkom, ben benieuwd wat voor z3 je hebt. Ik heb het originele windscherm er op en ben er tevreden over. 

Ik zie er een paar staan op ebay Kleinanzeigen in Duitsland, zo tussen de 200 en 300 euro. (OEM nummer: 82150002109)

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Goeiemiddag 330dM! Dank voor je bericht, ik ben net in het bezit van een Z3 1.9 uit 2002. Een fijn ding! Ik zoek eigenlijk naar een voorsteltopic bestaat dat? Ik heb de rolbeugels achterop, maakt dat nog verschil in keuze?

 

Grt.

Michel

Link naar reactie
50 minuten geleden, Miez zei:

Ik heb de rolbeugels achterop, maakt dat nog verschil in keuze?

Er zijn verschillende types OEM windschermen, er bestaat namelijk ook een 'hard' neerklapbaar windscherm dat alleen past op auto's zonder rolbeugels.

Voor jouw auto, mét rolbeugels, zoek je het 'zachte' windscherm: dat wordt over de beugels heengeschoven, het deel tussen de beugels kan je openritsen voor optimaal zicht met de kap dicht.
Het onderdeelnummer noemde @330dM hierboven al.

Een actiefoto van dat windscherm op onze Z3:

BMW Z3 parked on Großglockner Hochalpenstraße




 

Link naar reactie

iets duidelijker nog denk ik? 
Waarom ik hem leuk vind, duidelijk verschil en makkelijk dicht en open. Snelweg, dicht, onder de 80 open🙂
image.png.58a428fb45b977d14a51c4a0c9ba7ec9.png

 

Voorsteltopic altijd goed! Dat moet hier ergens zijn dan

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.