Ga naar inhoud

VERKOCHT Te koop: Schitterende Z4 E85 2.5i 6 cyl met veel opties en in uitstekende staat


Aanbevolen berichten

Te koop: Schitterende Z4 E85 2.5i 6 cyl met veel opties en in uitstekende staat

Namens een vriend bied ik een hele mooie Z4 aan. Km stand 223dkm, bouwjaar 2003.

 

Een van de eerste 2.5i zescylinder E85s in een van de mooiste kleur/wiel combinaties voor de klassieke pre-facelift Z4.

Veel leuke opties, waaronder ook de wat zeldzamere zoals HiFi audio, automatisch inklapbare spiegels, memory seats in two-tone leer/stof, xenon, PDC etc...

 

De auto heeft recent een onderhoudsbeurt gehad. De oerbetrouwbare M54 motor loopt zijdezacht en klinkt heerlijk. De auto schakelt ook als nieuw. Recent is Sticky Steering verholpen en is de auto verder helemaal nagelopen.

 

De algemene staat is m.i. heel goed. Er is wel wat steenslag en er zijn een paar kleine beschadigingen en verouderingen, maar voor de leeftijd is hij heel fris.

Als je het plaatwerk en de lak bekijkt is het haast niet te geloven dat deze klassieker alweer bijna 20 jaar oud is, zo mooi.

In het interieur kun je ook zien dat er heel zuinig mee om is gesprongen. Wel is er duidelijk zichtbare slijtage op het zitvlak van de stoelen.

 

De auto is vrijwel helemaal origineel en er is niet aan gerommeld. Wel is er een kleine verlaging uitgevoerd. Dat ziet er mooi uit maar je kunt wel overwegen om dat terug te draaien en er t.z.t. ook andere achterbanden op te zetten.

 

Verder spreken de foto's voor zich denk ik.

 

Qua vraagprijs leek ons €10900,- wel een redelijk bedrag gezien de staat en de vele opties, wat vinden jullie?

De auto staat in Enschede en kan uiteraard proefgereden worden bij serieuze interesse.

 

Ik wilde hem hier eerst even op het forum zetten. Over een paar dagen gaat hij op marktplaats en de autosites.

 

 

1.jpg

2.jpg

5.jpg

8.jpg

10.jpg

12.jpg

17.jpg

25.jpg

15.jpg

16.jpg

3.jpg

20.jpg

26.jpg

18.jpg

23.jpg

24.jpg

4.jpg

19.jpg

22.jpg

11.jpg

27.jpg

VIN_2.jpg

VIN_3.jpg

aangepast door timewa
Link naar reactie

Ik heb hem voor €10450,- vraagprijs op Marktplaats gezet. 

Wat vinden jullie van die prijsstelling? Te hoog, te laag of klopt het wel aardig?

 

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/bmw/m1840872692-schitterende-bmw-z4-2-5i-6cyl-veel-opties-zeer-goede-staat

 

Welke andere autosites raden jullie aan?

aangepast door timewa
Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij klopt het heel aardig als je de wat hogere (maar voor een auto uit 2003 zeker niet gekke) kilometerstand afzet tegen de iuitstekende staat waarin deze lijkt te verkeren.  Keurige foto's ook.

 

Ik heb nog twee hele kleine suggesties; 

 

19.jpg

 

Ik zou deze foto even opniew doen nadat de dorpel nog even extra goed schoongemaakt is. Er lijkt nu nog wat vuil op het metaal tussen rubber en sierlijst te ziiten.

 

11.jpg

 

Ik zou voor deze foto even de voorkant van de pookhoes even bijpoetsen met wat zwarte leerverf of eventueel schoenpoets; dit rafeltje doet voor mij ook een beethje afbreuk aan de rest van de foto's.

 

Het zijn maar twee kleine suggestietjes; doe er je voordeel mee of negeer ze al naar behoefte. Doet mijn vrouw ook voortdurend. :default_171:

Link naar reactie

Hoi Maurits, hartelijk bedankt voor de feedback en het compliment!

 

Mee eens dat die twee dingen wel de finishing touch zijn, ga even kijken of ik er dit weekend aan toe kom.

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
1 uur terug, haroldv zei:

prachtige wielen! Had ik op mijn vorige Z4, helaas nu niet meer. Succes!

 

Precies dat!

Ik ga komend weekend zo'n setje ophalen in Duitsland... 😉

 

 

Link naar reactie
  • Administrator
17 uren geleden, ericvanb zei:

 

Precies dat!

Ik ga komend weekend zo'n setje ophalen in Duitsland... 😉

 

 

Neem er meteen één voor mij mee! :wink:

Link naar reactie
3 uren geleden, Maurits zei:

Neem er meteen één voor mij mee! :wink:

 

Zijn links en rechts nog wel gewoon te koop, hoor!

Staat nu ook een zwarte set te koop, is gisteren met € 100 in prijs verlaagd. Heb er even over getwijfeld, maar ben toch maar voor origineel gegaan...

(sorry Tim, zal je topic met rust laten nu 😉)

 

 

Link naar reactie
Op 2-6-2022 om 17:30, ericvanb zei:

 

Zijn links en rechts nog wel gewoon te koop, hoor!

Staat nu ook een zwarte set te koop, is gisteren met € 100 in prijs verlaagd. Heb er even over getwijfeld, maar ben toch maar voor origineel gegaan...

(sorry Tim, zal je topic met rust laten nu 😉)

 

 

 

Nee juist goed om die discussie hier te voeren, blijft de advertentie onder de aandacht 🙂 bedankt. Er is is wel veel interesse in de Z4 maar hij is op moment van schrijven nog niet verkocht....

Ik vind deze wielen in het zwart ook niet erg geslaagd. Soms zie je style 107 in donkergrijs/antraciet gepoedercoat en dat vind ik wel mooi, maar doe mij toch liever gewoon origineel.
 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Een auto op Marktplaats verkopen was vroeger toch wel leuker, kreeg je nog serieuze mensen en liefhebbers langs.

Nu krijg je veel reacties maar soms.... pffff.

 

Anyway, deze mooie Z4 is nog te koop en ik heb de vraagprijs verlaagd naar €9250. Volgens mij is dat best scherp voor zo'n nette, mooie en complete E85.

 

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1840872692/view

 

Link naar reactie

Erg inderdaad, heb afgelopen weekend een 2003 BMW 330d Touring verkocht, hoe vaak ik geen berichtjes heb gezien "1000 vanavond ophalen" ....

Maar wees blij met een auto, ik ben ook bezig met een caravan, dat is nog erger, geld bieden, langskomen en dan 1000 minder bieden, meerdere keren gebeurd 🙄

 

Maar het aller irritantste op MP vind ik, als (ongeveer de) eerste vraag: "Wat is de uiterste/minimale prijs" en daar dan vervolgens 25% onder gaan bieden....

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • timewa wijzigde de titel naar VERKOCHT Te koop: Schitterende Z4 E85 2.5i 6 cyl met veel opties en in uitstekende staat
  • Maurits sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.