- 0
Airbag lampje brandt
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Hvandee
Sinds enige tijd brandt het airbag lampje op mijn dashbord. Ik heb al van alles geprobeerd om het weer uit te krijgen....zelfs mijn monteur komt er niet uit. Ik krijg de volgende melding:
32 MRSA_LINKS Kommunicationsfehler
23 MRSA_RECHTS MRSA sendet Fehler.
Heeft iemand een idee wat hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand een idee door wie ik dit kan oplossen?
Beste reacties voor deze vraag
2
2
1
1
Populaire dagen
2 mei
3
1 mei
3
6 mei
1
Beste reacties voor deze vraag
Maurits 2 berichten
Hvandee 2 berichten
Alpiemeltje 1 bericht
Ewout 1 bericht
Populaire dagen
2 mei 2022
3 berichten
1 mei 2022
3 berichten
6 mei 2022
1 bericht
Populaire berichten
Ewout
En de Z3 al helemaal. 😉
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen