Ga naar inhoud
  • 0

Pdc op de voorbumper


Z4ke

Vraag

Pdc op de voorbumper

Is het mogelijk of heeft iemand hier al eens een pdc op de voorbumper gemonteerd ...en is het een bmw pdc op een aftermarket pdc ??

Graag een beetje uitleg of het wel of niet kan ( motorkap is wel erg lang om in te schatten ....

Gr maurice 

 

Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Op mijn Z4 zit het systeem waar @330dM het over heeft, dus in de kentekenplaathouder. Werkt perfect en ziet er keurig uit, al zeg ik het zelf. Het is eenvoudig in en uit te schakelen d.m.v. een klein knopje op de stuurkolom. Bij mij zat het al op de auto toen ik hem kocht en ik weet niet of dit destijds bij de 1e levering of later is gemonteerd. Wel een aanrader (mits nog te koop) want de neus is inderdaad wel erg lang. En aangezien mijn vrouw ook in deze auto rijdt, besparen mij de piepjes veel ritjes naar het schadeherstelbedrijf 😅

6FC322B2-B051-420E-A399-6A6BC3A38C14.jpeg

Link naar reactie
  • 0
Op 19-9-2021 om 18:26, Z4ke zei:

Bedankt

Zijn uitverkocht ....mss iemand een idee waar ze nog verkrijgbaar zijn 

Thnks

Misschien kun je hier informeren.

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=e85&typ=bu11&og=07&hg=03&bt=03_5313

 

Groet Bruno

Link naar reactie
  • 0
Op 20-9-2021 om 21:22, Z4ke zei:

Wat is dit voor een opmerking.....dacht dat t een forum was voor mensen die nieuw zijn en graag iets van de z4 willen weten 

Nee, dat is een helpdesk, dit is een forum, op forums wordt het ook aardig gevonden als iemand even iets over zichzelf verteld en niet alleen vragen stelt. En wat gevoel voor humor kan ook geen kwaad inderdaad. 

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • 0

Nou ...ik heb zeker humor ...maar jou humor kwam niet als zodanig over 

 

 

 

 

 

En voorstellen kan maar dan moet je wel ff op weg geholpen worden  ....ik weet niet waar je je kan aanmelden ....was al een hele tour om een foto te plaatsen ....maar dat dan ook wel aan mij  humor liggen zeker 

Link naar reactie
  • 0
  • Administrator

@Z4ke, @Ewout, @330dM: ik weet zeker dat jullie het in een andere context prime met elkaar zouden kunnen vinden, al was het maar vanwege de gezamenlijke belangstelling voor de BMW Zs. Helaas zijn - ook bij een mooi forum als dit - nadelen van fora en soortgelijke media dat je de meeste mensen niet persoonlijk ontmoet hebt, en hun lichaamshouding en gezichtsuitdrukking ook niet ziet.  Dat maakt het moeilijker om iemands bedoelingen te herkennen. Maar, die zijn op dit forum van alle members bijna altijd goed, dus ga daar maar van uit.

 

Zand erover en gezamenlijk naar een oplossing voor het oorspronkelijke probleem (PDC voor) dan maar? :hypocrite:

 

@Z4ke: wij zijn hier dus inderdaad gek op voorsteltopics, liefst met (heel veel) plaatjes. Die kun je plaatsen in de Members gallery (hier klikken). als je dan redelijk rechts bovenin op de zwarte knop "Start een nieuw topic" klikt, komt het daarna vast goed. 

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.